SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

koniec kreatyny

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 426

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 64
ANKIETA
Zdjęcie sylwetki (mile widziane):
Wiek : 22
Waga : 87,3
Wzrost : 193
Staż treningowy: w sumie to będzie może z 6 miesięcy
Obwód pasa 89
Obwód klaty: 102
Obwód uda: 58
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): siłownia plus praca fizyczna
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : obecnie są to problemy z wiązadłami w kolanach
Stan zdrowia: dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej:
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna, beta alanina, białko oraz witaminy
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: zdjęcie diety z jednego z dni poniżej
Wrażliwość na stymulanty:
Możliwosci finansowe:
Cel/problem/opis:

Witam. Ćwiczę obecnie od około 11 tygodni pod rząd, od 8 tygodni biorę kreatynę (10 w treningowe, 5 w nie treningowe), beta alaninę (co dzień 8g), wcześniej ćwiczyłem już na siłowni ale wyglądało to tak że zbudowałem trochę masy, i wyglądało to w miarę fajnie to później albo przytyłem albo schudłem i mięśnia ubywało tak czy siak.
Dietę posiadam, plan treningowy ułożyłem w oparciu o to co jest na stronie plus to co radzili mi użytkownicy w komentarzach.
Lecz nie jestem do końca zadowolony z efektów mojej pracy na siłowni, przyznam się szczerze że głównym powodem może być to że do 4 lub 5 tygodnia brania kreatyny nie wykonywałem poprawnie ćwiczeń, co zaowocowało tym że naprawdę "czuć" mięśnie po treningu zacząłem gdy zastosowałem się do wskazówek bardziej doświadczonych użytkowników forum bądź poradników z yt. Mianowicie chodzi o to że np. przy większości ćwiczeń nie ściągałem łopatek, przy wyciskaniu na klatę zamiast opuszczać sztangę na wysokość sutków starałem się jak najbardziej rozciągnąć mięśnie i sztanga wędrowała trochę wyżej, te i inne błędy zaowocowały tym że pierwsze tygodnie brania kreatyny nie dawały takich efektów jak powinny, a gdy zacząłem wykonywać ćwiczenia poprawnie dodatkowo musiałem zmniejszyć trochę ilość kg
Na dodatek przez święta i inne czynniki przybyło mnie w sumie przez te 8 tygodni w pasie ok 1.5cm co z resztą widać.Te inne czynniki to choć by to że raz czy dwa w tygodniu jadłem połowę pizzy, co oczywiście było wliczone w kcal nie mniej jednak takie specyfiki źle działają na mnie.
Chciałem zapytać się was o poradę czy powinienem dokończyć cykl kreatyną który ma trwać od 8 do 10 tygodni czy może przerwać cykl i dodać aeroby zostawiając kcal i spróbować zrzucić trochę kg i cm przez te 6 tygodni gdyż i tak przerwa od kreatyny powinna wynosić minimum 6 tygodni a z taką formą raczej na plaży nie mam co się pokazywać, i po tych 6 tyg wrócić znów do kreatyny? Poniżej wklejam przykładową dietę z jednego z moich dni oraz plan treningowy i zdjęcia jak wyglądałem rok temu o tej porze i jak wyglądam obecnie.
co do celu to zależało mi na zbudowaniu jakościowej masy aby przybyło jak najwięcej mięśnia a jak najmniej tłuszczu i obecnie jest to nadal moim celem aby forma na wakację była jak najlepsza.

Co do planu treningowego to schodząc z gór zepsułem sobie wiązadła co spowodowało że narazie ćwiczeń na nogi nie robiłem a co do Martwego Ciągu to robiłem go sporadycznie nie na 100 procent możliwości.

Spilt:

Niedziela:
Plecy :
1) sciąganie drążka do klatki - 4 serie – 30,5 kg
2) sciąganie drążka do klatki podchwyt - 3 serie – 29,5kg
3) martwy ciąg - 4 serie – 70kg
Biceps :
1) uginanie ze sztangą - 4 serie – 21,5 kg
2) uginanie ramion ze sztangielkami - 3 serie – 10,5kg na jedną
Brzuch :
1) PLANK – 3 serie po 45sek jedna

Wtorek:
Klatka :
1) wyciskanie na płaskiej sztangą - 4 serie – 55kg
2) wyciskanie na ławce skośnej hantle - 4 serie – 26kg jedna sztangielka
3) rozpiętki na płaskiej - 3 serie – 8kg na jedną sztangielkę
Triceps :
1) wyprost łokcia w opadzie tłowia - 3 serie – 8kg sztangielka
2) wyprosty łokci na wyciągu - 3 serie - 14kg

Czwartek:
Barki :
1) Wyciskanie sztangi sprzed głowy - 4 serie – 23kg
2) wyciskanie sztangielek nad głowę - 4 serie – 10kg jedna sztangielka
3) „szrugsy” - 3 serie – 14,5kg na jedną sztangielkę
Przedramię
1) uginanie nadgarstków podchwytem - 3 serie – 9,5kg
2) uginanie nadgarstków nachwytem - 3 serie – 10,5kg
Brzuch :
1) PLANK boczny – 3 serie po 35sek jedna strona
Nogi :
1) przysiady na suwnicy skośnej - 4 serie
2) prostowanie nóg w siadzie - 3 serie
3) wypychanie ciężaru na suwnicy - 3 serie
4) wspięcia stojąc 4 serie











po lewej zdjęcia po treningu pleców i bicepsa po prawej zdjęcia tego samego dnia na czczo:

tutaj jeszcze jedno zdjęcie na czczo:

tu jeszcze 3 zdjęcia po treningu pleców dla lepszego poglądu:























Zmieniony przez - tracerenduro w dniu 2019-05-01 19:36:25
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 136 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3047
Nie masz czego zrzucać, aeroby mozesz dorzucić po treningu 20 min jeżeli ciężko ci z jedzeniem, troszkę ci przyspieszy to metabolizm. Kreatynę możesz brac cały czas, te 8-10 tygodni to bardzo, bardzo mocno asekuracyjne. 5g all day everyday, jak to mówią. Po dłuższym czasie jak pół roku możesz sobie przerwe zrobić jak będziesz miał ochote, chyba ze masz jakieś problemy z nerkami to chłopaki już ci powiedza czy to coś zmienia, ja lece cały czas i jest super.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9667 Napisanych postów 114517 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370410
Masuj dalej, mozesz trochę obnizyć kalorie na czas przerwy od kreatynym, jakieś typowe redukcje bym się nie pchał
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7138 Napisanych postów 146063 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1168971
Uważaj z podąża kalorii. Co do poziomu bf jeszcze można spróbować nieco masować. Nie jest to poziom który by uniemożliwial już budowanie masy w sposób efektywny
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2033 Napisanych postów 49256 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 489964
jw również kontynuowałbym masowanie , kwestia ilości kacl i ich jakości
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 64
Tak zrobię. A co do suplementacji, odstawiam kreatynę na minimum 6 tygodni a co z beta alanina? Brać ją dalej?
I czy polecacie jakieś inne suplementy które mógł bym obecnie stosować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2033 Napisanych postów 49256 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 489964
Beta alanine możesz dalej stosować , jeśli chodzi o pozostałe suple nie licząc uzupełniających diety oraz prozdrowotnych to nie ma potrzeby czegoś dodatkowo wrzucać.
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9667 Napisanych postów 114517 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370410
Beta alanine możesz ciągnać dalej przez ta przerwę

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 64
po za https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Mag_B6-opis36094.html oraz https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_VitaminALL_SPORT-opis34822.html przyda mi się jeszcze któraś z tych:

1) https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_AAKG_1100_XtraCaps-optis35469.html - jako że obecnie będę miał przerwę od kreatyny i ten produkt mógł bym stosować wraz z beta alaniną, co sądzicie ?
2) https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Pumpkin_Seed-opis38339.html - pijąc po 2,5 lub więcej litrów wody co dzień bardzo często oddaję mocz, sądzicie że to może pomóc ?
3) https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_ACAI-opis38326.html - jako że mam bardzo często uczucie senności podczas dnia i co za tym idzie brak chęci na niektóre rzeczy oraz mogło by to pomóc w tym aby tłuszcz się nie odkładał na brzuchu >
4) https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_DAA-opis38601.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9667 Napisanych postów 114517 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1370410
1 jak oczekuejsz pompy na treningu to ok
2 w jakim sensie ma Ci pomóc, chcesz rzadziej oddawać mocz cyz coś ?
3 aż tak suplementy nie działają że Ci się tłuszcz nie bedzie odkąłdał, przeholujesz z kaloriami to Cię nic nie uratuje
4 tzreba się 2 razy zastanowić, zrobić badania przed rozpoczeciem supleemntacji daa
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 21 dni Przeczytanych tematów 64
anubis84
1 jak oczekuejsz pompy na treningu to ok
2 w jakim sensie ma Ci pomóc, chcesz rzadziej oddawać mocz cyz coś ?
3 aż tak suplementy nie działają że Ci się tłuszcz nie bedzie odkąłdał, przeholujesz z kaloriami to Cię nic nie uratuje
4 tzreba się 2 razy zastanowić, zrobić badania przed rozpoczeciem supleemntacji daa


1. W sensie będę czuł się jakoś lepiej na treningu? Mięśnie będą lepiej pracowały albo mniej męczyły? Czy to po prostu zapewnia efekt wizualny który zniknie po paru godzinach od zakończenia treningu?
3. Jak przeholuję to będę gruby, to wiem. Ale stosując dietę gdzie ilość kcal będzie taka zeby "robić" jakościową masę, to nie będzie mi to w tym przeszkadzało a jednocześnie może powstrzymać gromadzenie się tłuszczu? Bo skoro będę "robił" tą jakościową masę to będę zdobywał minimalna ilość złego tluszczu w stosunku do mięśni (teoretycznie) więc stosując ten suplement choć trochę tłuszcz się spali. Czy źle to rozumiem??? Nie oczekuję nie wiadomo jakich efektów jak bym chciał doraźnego spalania tłuszczu to zdecydował bym się wejść na redukcję z jakimś bcaa czy coś takiego, liczę że lekko mi to pomoże i przy okazji trochę pobudzi


Zmieniony przez - tracerenduro w dniu 2019-05-06 08:29:01
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Miękkie mięśnie