SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kolejny plan do ocenki hehe ;-)

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2007 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 74702
to jak, ocenicie ten nowy plan??

ale was mecze tym postem


Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2007 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 74702
tak na wypadek dam go drugi raz:

Poniedzialek:
Klatka, brzuch
Wtorek:
Plecy, triceps
Czwartek:
Barki, biceps
Piątek;
Nogi brzuch



Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
TRic po klacie-słabo...

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2007 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 74702
a mialem dobre mysli ...

jedyne co mi pozostaje to cwiczyc klate z tricepsem a plecy z brzuchem to chyba bedzie ok

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 91090
Ale idziesz w dobrym kierunku

Pozdrawiam wszystkich ambitnych
"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10984 Napisanych postów 50424 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam Michalin! Zaczynam dopiero trening i czytam te wszystkie wypowiedzi i mnie troche głowa rozbolała! ułożyłem sobie diete na mase(2b/kg i 6ww/kg z 5 posiłkami) i także chcialbym sobie ulozyc cwiczenia na mase! czytalem twoja dawna wypowiedz i chwaliłes tzw zestaw ACT! Mi pasuje czwiczenie np wt, czw i sob! wiec co dwa dni i ułozyłem sobie taki zestawik(nie ma tam zestawu na nóg ale nie dlatego że zaniedbuje ale mialem niedawno atroskopie lewego kolana i narazie z nogami dam sobie spokuj) A wiec:
Zestaw cwiczeń:
1.Skłony w leżeniu(tzw.brzuszki)(brzuch),
2.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej(klatka),
3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia(naramienne), AC
4.Podciąganie sztangielek wzdłuż tułowia(naramienne-przednie i boczne aktony)AC
5.PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE):4 z AC (najszersze grzbietu)
6.WZNOSY BARKÓW ”SZRUGSY”:18 z AC (górne grzbietu)
7.UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM AC (biceps)
8.UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE:/UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE:
9. WYCISKANIE „FRANCUSKIE”SZTANGI W SIADZIE (triceps)

jesli mozesz to napisz czy taki wariant jest dobry,czy raczej powinienem w danym dniu skupic sie na wybranych partiach! wielkie dzieki i pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2007 Wiek 36 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 74702
dzieki bardzo michail - sog dla ciebie

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Straszne spadki-kiedy odrobię?

Następny temat

Rozmiar bicepsu a jego sila

nutloveb