SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kolejna fajna oferta.

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 838

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 583 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 32515
elo. przegladalem oferty na allegro i zobaczylem jakies Bialeczko. wchodze a tam jest napisane m.in. ze OVOPOL sie nie nadaje dla kulturystow bo to bialko spozywcze, a ja sobie chce kupic nkg po wakacjach. przezyjcie ta oferte i sie wypowiedzcie. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=14185315

Ciężka praca przybliża mnie do punktu wyjścia.

krok po kroku...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 11776 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 62881
ta jego serwatka to tez jest 1 liga hehe
bierz smialo ovo napewno jest lepsze od tej pseudo serwatki

==============================================
Szukasz taniego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1
==============================================
Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki
Michał G. "GÓRAL"
.:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. >>> Doradca w Suplementacji <<<
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=95333  DORADZCIE, BO NIE WIEM CO MAM ROBIĆ!!!

>>> DORADCA W SUPLEMENTACJI <<<
Michał G. vel GÓRAL. Pomogłem, wejdź na http://www.pajacyk.pl Dzięki

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
SONBATY ATLETA.PL
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 11476 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 94164
Tak to sobie każdy może napisać "sprowadzane z zagranicy, zapakowane w foliowy worek, ma 92% białka".
Szkoda że nie podał jakiejś firmy czy innych wiarygodnych informacji.
Jeszcze to że Ovopol nie jest do odżywek...
Ogólnie lipa.

SONBATY http://www.atleta.pl
Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

sonbaty http://www.atleta.pl


członek mafia.suple.hardcor.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Olimp Whey Gainer 4000

Następny temat

jak długo??

FuckBaton