SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kolejna dieta redukcyjna - wegetariańska - kobieta

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10834

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez Koniu151 z działu Odchudzanie. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1086
Witam wszystkich !

bardzo proszę o porady i pomoc, jestem jedną z tych początkujących i byłoby mi niezmiernie miło, gdybym mogła usłyszeć opinie ludzi znających się na rzeczy...
przejdę do szczegółów.

. wiek : 21
. waga: 65
. wzrost - 164
. współczynnik BMR 1481.86
. uprawiany sport: siłownia domowa 6/7dni w tygodniu z ograniczoną mozliwością ruchu (jestem po kontuzji skokowo-piszczelowej)
. procent tkanki tłuszczowej: 30,5%
. zapotrzebowanie kaloryczne: ~1780kcal
w tym: białko 120g (wyliczone już z odżywką), węglę 150g (już po redukcji), tłuszcz 65g

a oto moja dieta:


dieta 1 1600kcal
10: śniadanie: 300kcal
kromka chleba razowego - 50g, 200kcal
ser twarogowy chudy - 100g, 100kcal (łyżka stołowa)
pomidor, ogórek

13: 2śniadanie: 300kcal
1 łyżka siemie lniane mielone - 10g, 50kcal
2x jajko – 100g, 160kcal
szklanka maślanki – 250ml, 90kcal

15: obiad - przedtreningowy: 500kcal
mintaj - 200g, 200kcal
2x łyżka oliwy z oliwek - 20g, 160kcal
warzywa – brokuły – 100g, 27kcal
grzyby gotowane - 100gram, 10kcal
kasza wiejska - 50g, 70kcal

kawa – 250ml, 50kcal

#trening – 40min.#
odżywka – 20g, 80kcal + mleko 250ml, 40kcal

18: podwieczorek -potreningowy - węgle i białka: 200kcal
kromka chleba razowego - 50g, 100kcal
ogórek, pomidor
grejfrut - 70kcal

21: kolacja - białka i tłuszcze, warzywa bogate w błonnik : 200kcal
ser twarogowy chudy - 100g, 100kcal (łyżka stołowa)
brokuły - 200g - 2x 30kcal lub inne warzywo

zapotrzebowanie na poszczególne elementy (btw) jest.
dieta została skomponowana z redukcją 100kcal na początek.

mój główny problem to brak wiedzy, zadam kilka konkretnych pytań i proszę o odpowiedzi:

. czy mogę ćwiczyć z ciężarem
(obciążenie 0,5kg na każdą dłoń i nogę), czy lepiej wykonywać treningi kondycyjne - wytrzymałościowe? nie chcę przybierać na masie
. czy powinnam spożywać tyle białka ile wyliczyłam, pytam bo doszły mnie informacje, ze przyjmując białko, trzeba uważać, też z przedawkowaniem, oraz uważać na to, by z masy - tłuszczu już posiadanego nie zaczęła tworzyć się masa
. kolejno, czy dieta jest dobrze skomponowana?
. jeszcze jedno... czy mając taki styl życia jak teraz (prawie cały czas siedzący, jedynie siłownia w ciągu dnia) powinnam zwiększyć redukcję szybciej, a potem z czasem, gdy zacznę chodzić, zwiększać ilość przyjmowanych składników i kalorii?
. i kiedy powinnam przyjmować białko? przyjełam bezpieczną opcję by robić to po treningu.

proszę o pomoc! :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1574 Napisanych postów 56687 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264028
Z moich obserwacji mojej diety i tego co tu czytam to IMO:
1. Warzywa z przed treningowego do wywalenia
2. Gdzie niby te białka po treningu?
3. Jak redukcja to odzywka białkowa z wodą
4. Na noc wywal te brokuły, ser chudy zastąp półtłustym. Możesz policzyć sobie i walnąć czasem rybkę na noc, ma dużo dobrych tłuszczy, makrela, łosoś wędzony.
5. Kaszę wg mnie wywal, zastąp ryżem brązowym albo basmati. Jak już bardzo chcesz kaszę to nie wiejska a gryczana, prażona - chyba "zdrowsza" będzie..
2

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3212 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43554
poczekaj na szefowe, one tutaj doradzaja

w miedzyczasie wypelnij cala ankiete: http://www.sfd.pl/Koncepcja_i_regulamin_działu-t666947.html

i poczytaj stamtad linki, mozesz tez pojsc na poteningu pl gdzie logujesz sie jak do sfd.pl i wpisz swoj jadlospis w dzienniki, bedzie bardziej przejrzysty
poczytaj tez dziennik Oveja, ona jest wege
powodzenia

Zmieniony przez - anister w dniu 2012-03-30 12:57:13

The best way to predict your future is to create it.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 125433
1. Warzywa z przed treningowego do wywalenia
Możesz śmiało jeść warzywa w przedtreningowym posiłku, chyba że zalegają CI na żołądku podczas treningu.

2. Gdzie niby te białka po treningu?
No właśnie, gdzie?

3. Jak redukcja to odzywka białkowa z wodą
Jak nie redukcja, to w lejdis białko też z wodą, unikamy nabiału.

4. Na noc wywal te brokuły, ser chudy zastąp półtłustym. Możesz policzyć sobie i walnąć czasem rybkę na noc, ma dużo dobrych tłuszczy, makrela, łosoś wędzony.
Dlaczego wywalać warzywa przed snem? Też śmiało możesz jeść.
5. Kaszę wg mnie wywal, zastąp ryżem brązowym albo basmati. Jak już bardzo chcesz kaszę to nie wiejska a gryczana, prażona - chyba "zdrowsza" będzie.
Kaszę też śmiało możesz jeść.

Co to za kontuzja "skokowo-piszczelowa" była?
Masz zdecydowanie za dużo nabiału w diecie.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1574 Napisanych postów 56687 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264028
1. Warzywa z przed treningowego do wywalenia
Możesz śmiało jeść warzywa w przedtreningowym posiłku, chyba że zalegają CI na żołądku podczas treningu.


Dokładnie o to mi chodziło. O zaleganie. Ja nie lubię ćwiczyć po warzywach

4. Na noc wywal te brokuły, ser chudy zastąp półtłustym. Możesz policzyć sobie i walnąć czasem rybkę na noc, ma dużo dobrych tłuszczy, makrela, łosoś wędzony.
Dlaczego wywalać warzywa przed snem? Też śmiało możesz jeść.


Ok, z warzywami mogę się zgodzić. Ale twaróg chudy to już przesada. Redukujmy, tłuszcze nie zaszkodzą

5. Kaszę wg mnie wywal, zastąp ryżem brązowym albo basmati. Jak już bardzo chcesz kaszę to nie wiejska a gryczana, prażona - chyba "zdrowsza" będzie.
Kaszę też śmiało możesz jeść.

Wiejska to biała, inne węgle niż w gryczanej. Jesli biała pasuje to ok. Nie wnikam

Co to za kontuzja "skokowo-piszczelowa" była?
Masz zdecydowanie za dużo nabiału w diecie.
1

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 76 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1086
jakie szybkie odpowiedzi, dziękuję Wam, na pewno poczytam i doczytam dziś w wolnej chwili owe dzienniki :)

zerwanie więzozrostu, nie wiem czy coś Ci to mówi Saida.

a białko po treningu to te białko w postaci odżywki.
za dużo nabiału? hm. przyjęłam 1,8białka na kg masy ciała. to wychodzi w zaokrągleniu 120g. . stąd tyle nabiału. wcześniej nie jadłam ryb i jajek, postanowiłam jednak zacząć jeść, bo na dłuższą metę niejedzenie byłoby w skutkach tragiczne.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1574 Napisanych postów 56687 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264028
Odzywka ma być jako uzupełnienie białka w diecie a nie zastąpienie. Po posiłku powinnaś zjeść pełnowartościowy posiłek z węgli i białka. Najlepiej zwierzęcego.

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Chodziło o nabiał, czyli produkty mleczne a nie o białko

Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2012-03-30 13:24:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
Nabiał i białko to dwie różne sprawy Białko masz też w mięsie/rybach np. W nabiale - wbrew pozorom - białka jest mało.

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 59591 Wiek 15 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 228104
Kolega rkarpinski tak tutaj z doskoku przyszedł sobie popisać o utartych schematach powielanych przez chłopców bawiących się w kulturystów czy tez ma zamiar przejąć opiekę nad aloha włączając w to rozpisanie właściwego rozkładu BWT oraz ewentualne monitorowanie jej cyklu menstruacyjnego?

Przypominam, że jesteśmy w dziale Ladies SFD i obowiązują tutaj zasady określone w regulaminie naszego działu.

Matka Chrzestna

NIEDOCZAS mam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rkarpinski Natural SFD Team
Ekspert
Szacuny 1574 Napisanych postów 56687 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 264028
Akurat jeśli chodzi o monitorowanie cyklu menstruacyjnego to już mam podopieczną więc dziękuję
Nie mam zamiaru przejąć nad Nią opieki. Niektóre ze składników diety były źle wplecione i o nich napisałem.
Miłej zabawy

Doświadczenia wszystkich kulturystów są podobne
Ludzie się na nich gapią, wytykają palcami
Są jak wybryki natury ale nie mają cyrkowego namiotu aby się w nim skryć.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan treningowy dzielony prosze o pomoc

Następny temat

dieta na redukcję

Fruzelina