SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

koledzy pomozcie prosze!!!!!!!zdjecie ,wielki tylek u faceta

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 30671

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2
witam ,mam 28 latek i wielki ,tlusty tylek, reszta ciala mam szczuple, kostka na brzuchu prazkowane barki itp a sam tylek tlusty i uda troche mniej,alenajgorszy tylek,,nawet celulitis mam,mimo ze jem juz teraz tylko ok 1500 kcal dziennie,glownie samo bialko, i robie 2 godz aerobiku na steprzzre dzienie,jestem zalamany,oile ukobiety taki tylek ala J.LO wyglada sexownie to u faceta nie!!!co zrobic? mam troche za szerokie biodra no ale glownie ten tluszcz na tylku,naprawde tylko tam,taka dysproporcja, czy jedyna rada to liposukcja?? czy nawet wtedy tluszcz moze powrocic??walcze z tym od 10 lat nalezy mi sie wygrana!!pomozcie!!!ostatnia deska ratunku, i czy to wina estrogenow zena tylku mi sie tluszcz gromadzi tylko?

http://img187.imageshack.us/my.php?image=kopiamojeposladkiht2.png

tak niestety wygladam:( czy az tak zle?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 4374 Napisanych postów 65979 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693214
Każdy z nas ma różne budowy swojej sylwetki. Niestety nie każdy jest idealny. Jednak w znacznym stopniu mamy wpływ na to, jak wyglądamy. Aby poprawić wygląd naszej sylwetki wystarczy przyłożyć się do dwóch istotnych podstaw. W Twoim przypadku zdecydowanie ich brakuje i stąd problem. Wynika on między innymi z tego, że:

- jesz jak kobieta,
- trenujesz jak kobieta,
- histeryzujesz jak kobieta,
- wyglądasz jak kobieta.

Wszystko wskazuje na to, że masz problemy hormonalne. Dlatego też zdecydowanie warto zrobić podstawowe badania. Niestety jedzenie 1500 kcal i trenowanie aerobiku jest powodem tego jak może wyglądać w tej chwili Twoja gospodarka hormonalna. Dlatego też sugeruję zrobić następujące badania:

- morfologia,
- mocz,
- tsh,
- ft3,
- ft4,
- kortyzol,
- testosteron,
- lh,
- fsh,
- lipidogram,
- crp.

Poza tym należy wyjść z patologicznej sytuacji do jakiej doprowadziłeś swoim odżywianiem i treningami. Zapraszam w tym celu do działów:

1. Odżywianie i odchudzanie: http://www.sfd.pl/Odżywianie_i_Odchudzanie-f10.html.
2. Trening dla początkujących: http://www.sfd.pl/Trening_dla_początkujących-f114.html.

Zmiana nawyków żywieniowych i treningu z biegiem lat pozwoli zmienić proporcje sylwetki.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 185 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2278
koleś, następnym razem uprzedź, że zdjęcie do którego dajesz link jest bez ubrań. Co innego gdybyś był kobietą, ale wiesz... teraz będe miał linkofobie i będe się bał klikać na cokolwiek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1529 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9814
Gino....
Jak juz miales wklejac zdjecia z wielka dupa, to przynajmniej faceta, a nie baby jak na zdjeciu widac.
ehhhh......
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1741 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 57710
JUz chyba z 5 taki temat.
Wesolych Świat Ginus.
2

We ride together We die together. Bad Boys for life

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 473 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34083
Coraz bardziej wątpię, że to gino. Może facet naprawdę ma problem. Za dużo hormonów żeńskich (a raczej za mało męskich) + szeroka miednica, wygląda nieciekawie no ale po zgubieniu tłuszczu efekt na pewno będzie bardziej zadowalający. Ja bym zaczal biegac dluzsze dystanse.

Projektowanie i tworzenie stron internetowych http://www.darkred.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1741 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 57710
Chlopie poszukaj postu qazar'a. Chlopak wazyl grubo ponad 100. Sa tam tez obecne zdjecia. Calkiem inny czlowiek. Zglos sie do niego. On chetnie udziela pomocy. Wedlug mnie najlepszy spec na SFD od spraw dietetycznych a w szczegolnosci odchudzania

We ride together We die together. Bad Boys for life

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 48
ta bylem u niego i wział mnie za ginomena i kazał spier.tak jak wy , wiec co zrobic mam, ja biegam juz od 10 lat po 10 km dziennie,i stepper 2-3 godz,,mam niezla kondycje ale co z tego,nie jestem grubasem i nigdy nie bylem ,waze ok 80 kg przy 183 cm,ale tluszcz odklada mi sie tylko na dupie i udach, mam lekkie gino, tzn twarde male guzki pod sutkami,ale lekarze mowia ze to gruczoly piersiowe a nie gino,sami powiedzcie,zrobilem juz wszystko,oprocz tego zatrzymuje wode pod skora jak kobieta w miesiaczce ,,myslalem ze to tarczyca ale hormony mam w normie,,chce brac teraz femare.,co ciekawe jesem bujnie owlosiony czyli nie wiem czy jest sens brac proviron bo chyba dht mam duzo,ale skad te kobiece cechy wtedy?acha i boje sie kobiet

PROSZE NIE KASOWAC POSTU TO NIE BEDE NOWEGO ZAKLADAL

czemu mnie blokujecie??mam problem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 551 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 11097
do piachu z nim a nie sie tu rozczulacie
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 312 Napisanych postów 5572 Wiek 51 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 16913
Moim zdaniem post do kasacji. Pe zdjęciu nie widać, żebyś miał resztę ciała "bujnie owłosioną i prążkowaną". Raczej wygląda na wydepilowaną i podlaną sadełkiem
1

Rekin rośnie przez całe życie...
Bądź jak rekin, k***a!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 6988 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 52689
wesolych swiat ginek

-World belongs to strong and brutal-

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 429 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38411
:) przecież to nie jest tyłek ani nogi mężczyzny . Ktoś sobie robi jaja , po nogach widać , że nic nie biega a jeszcze ta bajka , ze "codziennie biegam po 10 km" jedyne co tu widzę to nogi jak i tyłek jakieś spasionej kobiety , której brakuje ruchu i diety.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

po redukcji na mase/ oceńcie

Następny temat

Plan na sile:Klata

Wheya