SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

klatka-piorytet

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1035

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 276
ostatnio na silowni slyszalem o czyms takim ze mozna cwiczyc klatke 3 razy wtygodniu jako piorytet przy mniej intensywnym treningu na inne partie ciala. chcialbym cos takiego zrobic ale jakos kloci mi sie to ze wszystkimi artukulami na temat regeneracji. wiec pytanie czy mozna tak cwiczyc klatke?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8924 Napisanych postów 46360 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 365117
Wypelnij ankiete + podaj wyniki w Mcartwym ciagu, siadach i wyciskaniu plasko...

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 276
ankiete mam wypelniona w profilu. martwy ciag 90kg- 10 powtorzen przysiad 60kg-12 powtorzen
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8924 Napisanych postów 46360 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 365117
No to polece ci FBW bez priorytetu bo wydaje mi sie zbedny w przypadku klatki... Raczej powinienes zaczac nogi ciezko trenowac, a nie...

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 9858 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 59190
Da sie w taki sposób ustawić trening, bez problemu, fbw w tym przypadku odada calkowicie - po co marnować czas, z malym polem manewru, skoro można modelowac trening pod bieżące potrzeby, układając prostego splita.

Trening 3x w tygodniu, gdzie każdy dzień zaczynasz od danego cw na klatke, w twoim przypadku wl/na skosie dodatnim/pompki na poręczach, w systemie 15/10/5

jeśli chcesz to moge ci coś takiego skleic, tylko wypełnij i wklej ankiete.

PAIN IS MOMENTARY, GLORY IS FOREVER...
Klik -->
http://www.pajacyk.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 61 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 276
Płeć : M

Wiek : 22

Waga : 81

Wzrost : 180

Cel treningowy : obecnie rzezba(zeby odpoczac od treningow masa sila) potem masa

Staż treningowy na siłowni : 8 miesiecy

Uprawiane inne sporty : kosz

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : wysokobialkowa

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : nie biore
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szerokosc plecow i klatki

Następny temat

Tylu dzienników tu nie miał nikt, ten jest ostatni jak nie to kwit ( Redukcja )

Wheya