SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

klatka:(((((

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1913

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
madre chlopaki;)

chcesz budzić respekt?
najpierw naucz się go...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
Umbrifer A CO MASZ DO CYKLICZNEGO??
LEPIEJ WALIC GŁUPOTY BEZ SENSU I PLANU???

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 167 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 4519
Miachail (cytuje samego siebie) "z całym szacunkiem dla Michaila i JEGO WSPANIAŁEGO PLANU TRENINGÓW"!!!!!!!! Michail tu nie ma żadnej ironii, jeśli tak to odebrałeś. Ja do cyklicznego nie mam nic. Wręcz przeciwnie, uwazam że był i jest to kawał dobrej, potrzebnej i pożytecznej roboty!!!!!!!!!

Tyle tylko,że mówie żeby akcji trenuj z nami cyklicznie nie traktować jak jakieś PANACEUM, złoty środek na wszystko. A takie wrażenie odniosłem. Bo czasem ktos ma konkretne szczegółowe pytanie, czy problem (abstrah**ąc juz od tego artykułu) a wówczas zamiast otrzymać jakąś konkretna poradę dostaje link do "cyklicznej".

Jest to tylko takie spotrzeżenie, nie chce tu wywoływać burzy, ani żeby ktoś (tak jak Ty Michail) odebrał to, że krytykuje "akcje".

Umbrifer locuta, causa finita.

"To smutne, że głupcy są tacy pewni siebie,
a ludzie rozsądni tacy pełni wątpliwości"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 212 Napisanych postów 48745 Wiek 47 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 91090
Pewnie, że nie ale Z PEWNOŚCIĄ W KAŻDYM PRZYPADKU, KIEDY KTOŚ OCZEKUJE EFEKTÓW TRENINGU A MA B.SŁABY I DO TEGO NIEWIELKIE POJĘCIE O NIM.

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

KONSULTACJE INDYWIDUALNE-MÓJ MAIL PRYWATNY- POWIADOMIENIEM Z SFD-ZAPRASZAM

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
moim zdaniem moze to byc kwestia genetyki lub jak mowia chlopaki zlego treningu. Wydaje mi sie ze raczej to 1. Wrodzone predyspozycje, czasami to wiecej niz trening. To dzieki nim inne miesnie rozrastaja sie szybciej inne wolniej.

dzień bez treningu to dzień stracony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 2893 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17953
fak - niezrozumielismy sie (mam klopoty zeby jasno wylewac swoje mysli na ... sfd)

SFD user ®

Get Big Or Die Tryin'

"Czekasz na swoją szansę, ale nikt ci jej nie da
Dopóki nic nie zrobisz i sam sobie będziesz schlebiał"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 766 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 44059
Wydaje mi sie ze to powinna byc sprawa zlego treningu. Ja zeby osiagnac lepszy przyrost w klacie musze ciwczyc ja dwa razy w tygodniu, Raz wale na max`a do 16 serii, a potem lzej, nie przekraczam 9 seri z umiarkowanym ciezarem. Po za tym napisales ze cwiczysz 5 miesiecy bez przerwy, wiec jesli dobrze rozumiem nie miales w tym okresie regenerki. Jesli nie to zrob ja koniecznie a przyrosty dalej beda szly. Jesli to nie pomoze to zdecuduj sie moze na jakies suple.

.:Aktualnie Mottor 17:.
.:ćwicze, ćwicze i jeszcze raz cwicze:.
.:Zycie zaczyna sie po piedziesiatce... w bicepsie:.

.:Aktualnie Mottor 25:.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10973 Napisanych postów 50344 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
WIEC TAK,SPROBUJ CWICZENIA NIE NA LAWCE TYLKO NA SIEDZACO LUB STOJAC! UZYWAJ DO TEDO CIEZARKOW ZGODNYCH Z TWOIM PROGRAMEM LECZ CHWYTAJ JE BLISKO, NP; NA MALEL SZTANDZE CHWYT POWINIEN BYC WEZSZY NIZ TWOJA SZEROKOSC KORPUSU, NAJLEPIEJ ROB TO JEDNAK NA STOJACO!MUSISZ WTEDY NAPRAWDE UZYWAC KLATY,TO SAMO , A NAWET LEPSZY EFEKT DAJA POMPKI ROBIONE WASKO! SPROBUJ EFEKT MUROWANY! KLATA IDZIE ,NAPRAWDE!!!DAJE CI MOJE WLASNE DOSWIADCZENIA I AKURAT MAM ODWROTNY PROBLEM !! MAM PROPPRCJONALNIE ZBYT WIELKA KLATE DO RESZTY!TO WYNIK ZE CWICZYLEM DUZO POMPEK!WIEC PROBUJ !

GENER
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

klatka- pomocy

Następny temat

Katabolizm

nutloveb