SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

klata ;/

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1117

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 557 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24492
nie wiem co zrobic z moją klatką sila i wygląd idzie opornie do innych partii podam przyklad
klatke na plaskiej skonczylem ostatnio na 55kg *6 ( 2 razy z pomocą )
a biceps skonczylem na 40kg*6 sam
klatka slaba jest , co zrobic? doradzcie cos
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 22971 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 91855
zmień trening
i miej w dupie ciężar
dobieraj tyle ile potrzeba,
a nie tyle ile wydaje ci się, że tam być powinno.pzdr.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 61 Napisanych postów 11895 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 164745
ćwiczyć całe ciało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 516 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 18189
I po co 55kg dajesz jak ledwo 4 razy możesz zrobić?

zmniejsz ciężar i zrób, więcej powtórzeń.

wklej cały plan, staż, wiek

a co do bicepsa, to założę się że tym 40kg bicepsa mało ruszyłeś, bo pewnie całym ciałem bujałeś

Zmieniony przez - paw7897295 w dniu 2008-06-29 13:33:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 94 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
uzupelniej profil lub/i/ napisz cos konkretniejszego o sobie- jak dlugo trenujesz, jak wyglada ten twój trening itp.

ogolnie mozna juz powiedzieć, ze to pomaganie może byc glówna przyczyna braku postępów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 557 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 24492
staz - 12 miechów
wiek - 16 lat
oto moj plan treningowy
Rozkład w ciągu tygodnia.
Poniedziałek: klatka + przód i boki barków
Wtorek: Grzbiet + tył barków + kaptury
Piątek: Triceps + biceps + przedramie
Sobota: Nogi + brzuch

Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce prostej 4 serie po 15/12/10/8powt.
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4 serie 10/8/8/6powt.
- rozpiętki na ławce skośnej 4 serie 10-12powt.
- przenoszenie sztangielki 4 serie 10-12powt.
Przód i bok barków:
- naprzemienn wyciskanie sztangielek w góre w staniu 4 serie po 12/10/8/8powt.
- unoszenie wyprostowanych rąk ze sztangą wąskich chwytem 4 serie po 10-12powt.

Grzbiet:
- podciąganie na drążku szerokim nachwytem do klatki 4 serie po 10-12powt. (jak za lekko dodaj obciążenie)
- wiosłowanie półsztangą 4 serie 12/10/8/8powt.
- skłony ze sztangą na barkach - tzw. dzień dobry 4 serie 15-12powt.

Tył barków:
- unoszenie sztangielek bokiem w opadzie 4 serie po 10-12powt.
Kaptury:
- podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia 4 serie 12-15powt.
Triceps:
- pompki na poręczach 4 serie po 10-12powt.
- wąskie wyciskanie leżąc 4 serie 12/10/8/8powt.
- francuskie wyciskanie sztangi - siedząc 4 serie 8-10powt.

Biceps:
- uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 4 serie 12/10/8/8powt.
- naprzemian stronne uginanie przedramion ze sztangielkami siedząc na ławce skośnej 4 serie 10-12powt.
- uginanie przedramion ze sztangą trzymaną nachwytem 4 serie po 8-10powt.

Przedramie:
- uginanie i prostowanie nadgarstków stojąc ze sztangą nachwytem z tyłu 3 serie 25-30powt.
- wahadłowe ruchy nadgarstka ze sztangą obciążoną z jednej strony stojąc 3 serie 15-25powt.

Brzuch:
- unoszenie nóg w zwisie na drążku 4 serie 20powt. jeżeli łatwo przychodzi wykonanie tej liczby powtórzeń można, dodać obciążenie przyczepione do nóg
- równoczesne unoszenie w górę tułowia i wyprostowanych złączonych nóg z leżenia 4 serie 20powt.
- przenoszenie w leżeniu uniesionych nóg w lewo i w prawo 4 serie po 15-25powt.

Czworogłowe ud:
- wchodzenie na wysoki stopień ze sztangielkami - tzw. wysoki step 4 serie po 12-15powt.
- przysiady ze sztangą na barkach 4 serie 15/12/10/8powt.

Dwuglowe ud:
- uginanie nóg leżąc na maszynie 4 serie po 12-15powt.
- martwy ciąg na prostych nogach 4 serie 10-12powt.
Łydki:
- wspięcia na palce w opadzie o ławkę z partnerem na plecach 4 serie 15-20powt.
- wspięcia ze sztangą na udach (siedząc) 4 serie po 15-20powt.
- wspięcia na palce bez obciążenia 1-2 seria po 50-100powt

do tego biore teraz CP + clout

bica kontroluje najbardziej , nie ruszam cialem wogole bo chce zeby bic wykonal jak najcięzszą prace , przeciez o to w tym chodzi , nie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 598 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 12596
Na klatke proponuje zaczynac od skosu sztangielkami i tylko 3 cwiczenia a nie cztery np

Wyciskanie sztangielek skos 4x 12
rozpietki 4x 12
brama 4x 12

albo wyciskanie sztangielek skos
rozpietki
porecze

zeby nie przeciazac klatki

inne partie zlewasz i rosna miesnie ... zacznij sie przykladac np do plecow a zlej klatke moze klatka tez ruszy.. pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 420 Wiek 26 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4680
za dużo na tą klate robisz zrób tak jak kolega wyżej ci napisał a do tego przestan tak się przejmować tą klatką to napewno po jakimś czasie zauważysz różnice na plus

"Do okoła same śmiecie d***** ch**e..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 94 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
Poniedziałek: klatka + przód i boki barków
Wtorek: Grzbiet + tył barków + kaptury
Piątek: Triceps + biceps + przedramie
Sobota: Nogi + brzuch

Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce prostej 4 serie po 15/12/10/8powt.
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4 serie 10/8/8/6powt.
- rozpiętki na ławce skośnej 2 serie 10-12powt.
- przenoszenie sztangielki 2 serie 10-12powt.
Przód i bok barków:
- naprzemienn wyciskanie sztangielek w góre w staniu 4 serie po 12/10/8/8powt.
- unoszenie sztangielek bokiemw staniu 4 serie po 10-12powt.

Grzbiet:
- podciąganie na drążku szerokim nachwytem do klatki 4 serie po 10-12powt. (jak za lekko dodaj obciążenie)
- wiosłowanie półsztangą 4 serie 12/10/8/8powt.

- skłony ze sztangą na barkach - tzw. dzień dobry 4 serie 15-12powt.

Tył barków:
- unoszenie sztangielek bokiem w opadzie 4 serie po 10-12powt.
Kaptury:
- podciąganie sztangi do brody wzdłuż tułowia 4 serie 12-15powt.
Triceps:
- pompki na poręczach 4 serie po 10-12powt.
- wąskie wyciskanie leżąc 2 serie 12/10powt.
- francuskie wyciskanie sztangi - siedząc 2 serie 10powt.

Biceps:
- naprzemian stronne uginanie przedramion ze sztangielkami siedząc na ławce skośnej 4 serie 10-12powt.
- uginanie przedramion ze sztangą trzymaną nachwytem 2 serie po 8-10powt.
- uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 4 serie 12/10powt.
Przedramie:
- uginanie i prostowanie nadgarstków stojąc ze sztangą nachwytem z tyłu 3 serie 25-30powt.
- wahadłowe ruchy nadgarstka ze sztangą obciążoną z jednej strony stojąc 3 serie 15-25powt.

Brzuch:
- unoszenie nóg w zwisie na drążku 4 serie 20powt. jeżeli łatwo przychodzi wykonanie tej liczby powtórzeń można, dodać obciążenie przyczepione do nóg
- równoczesne unoszenie w górę tułowia i wyprostowanych złączonych nóg z leżenia 4 serie 20powt.
- przenoszenie w leżeniu uniesionych nóg w lewo i w prawo 4 serie po 15-25powt.

Czworogłowe ud:
- przysiady ze sztangą na barkach 4 serie 15/12/10/8powt.
- wchodzenie na wysoki stopień ze sztangielkami - tzw. wysoki step 4 serie po 12-15powt.


Dwuglowe ud:
- uginanie nóg leżąc na maszynie 3 serie po 12-15powt.
- martwy ciąg na prostych nogach 2 serie 10-12powt.
Łydki:
- wspięcia na palce w opadzie o ławkę z partnerem na plecach 4 serie 15-20powt.
- wspięcia ze sztangą na udach (siedząc) 2 serie po 15-20powt.
- wspięcia na palce bez obciążenia 1-2 seria po 50-100powt
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nowy plan

Następny temat

wasko na sztandze

Fruzelina