SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

klata!!!!!!!!!!!!!!!!!1

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1045

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1380
mój problem to słąbe mięsnie środkowe i góra klatke mam mocno rozciągniętą na boki przez dosyć szerokie barki i zastanawiam się czy jak będe wykonywał trening na boki klatki to czy ona mi się nie rozciągnie za bardzo na boki na czym ucierpi jej środek??z góry dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 155 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2445
Klata nie rosnie kosztem "klaty":) wiec o to sie nie boj. natomiast jezeli masz dysproporcje to zadbaj o ten srodek i gore poprzez chociazby wyciskanie na waskim uchwycie(srodek) czy wiciskanie na skosie gornym(gora klaty). Ja sam łącze te ćwiczenia i robie wyciskanie na wasko na skosie gornym ale zacznij od tych podstaowych cwiczen.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1836 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16130
" wyciskanie na waskim uchwycie(srodek)"
Mamy XXI wiek,, teraz są lepsze ćwiczenia, ktore naprawdę idą w środek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126370
jak sztangą to faktycznie nie to ćwiczenie

Zmieniony przez - apokalipsa w dniu 2009-05-07 17:08:47
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 273 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 4512
a jakie sa najlespsze ciczenia na srodek klatki ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 155 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2445
podalem przykladowe cwiczenie nie wdajac sie w szczegoly bo kolega wyzej zaczal dosc chaotycznie. ja osobiscie wyciskanie na wasko robie na triceps a na srodek klaty wasko sztangielkami.natomiast jodelko jak masz cos do powiedzenia to mow cos konkretnego, czyli w tym przypadku staraj sie rozwiac watpliwosci autora postu a nie czepiasz sie mojej wypowiedzi ktora miala bardzo ogolny charakter.mozesz tez nic nie mowic co patrzac na twoja fotke i wyniki bylo by wskazane w dziale "trening dla zaawansowanych"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 217 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3274
Sam sie zastanawiam jakie sa lepsze cwiczenia na srodek klaty? ;) Krzyzowanie linek na bramie??? :D A co jesli ktos nie ma dostepu do bramy?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1380
ja lece ten trening pumy wsumie już mi napisał co trzeba i rozwiał moje wątpliwości ale musze wam przyznać ze fajnie idzie w klatke.Teraz sie juz nie dziwie dlaczego klatka mi nie szła i juz wiem jakie błędy robiłem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 1836 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16130
Krzyzowanie linek na bramie, wszelkie wyciski poprzeczne i inne ćwiczenia przekraczajace oś srodkową. nie tylko z bramką, ale też z hantlami (takie specjalne wygibasowe techniki jednorącz).
Dociski "klatowe",
wycisk ściskający ze sztangielkami, albo z bramą.
Najważniejsze to to, ze z bramą mamy inny wektor ruchu, co milej działa na wewnętrzne rejony jak przy uzyciu hantelek czy sztangi, w normalnych cwiczeniach.
Ale jak komuś odstaje srodek, to po co sie bawić w jakies ćwiczenia ktore podobno wchodza na ten obszar, albo liczyc na totolotka, że urośnie.
Nie ma sensu też słuchać rad ludzi którzy mówią że od rozpiętek ze sztangielkami im urosł środek klatki.
Nawet jeśli to nie są herezje, to pomogło mu tylko, z powodu "fajnej" pod tym wzgledm genetyki. (aluzja apropo kogoś innego z innego tematu)

słowo wyciskanie wąsko kojarzy mi się i zawsze będzie kojarzyć z ćwiczeniem ze sztangą. Z reguły jak jest inaczej to się to zaznacza w nazwie. To tak jak mowiąc wyciskanie na płaskiej, nie mowisz że średnim chwytem, itp. Bo to domyślna nazwa tego najpopularniejszego ćwiczenia. Ave sezonowcy.

Starczy?
I daruj sobie uwagi poboczne. Równie dobrze ja moge powiedzieć, 5 lat stażu i tylko 41 cm w bicepsie...?
Może ułożysz trening moim kumplom, i porównają z tymi które odemnie dostają? . . .

Zmieniony przez - Jodełko w dniu 2009-05-07 23:37:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 155 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2445
lol.szkoda miejsca i czasu na takie rozmowy z "zaawansowanymi" wyiskajacymi kiedys 90kg na raz.nie kazdy chce miec 46cm w lapie i zajmuje sie tez innymi sportami ktore powoduja ze miesnie rozwijaja sie w inny sposob niz od samej silki jak juz tak cie zaintrygowal rozwoj mojego ramienia<LOl>
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 93 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3150
Dobra teraz trening

Dzielimy na etapy . Przy naszym umówionym systemie , musisz trenować bardzo ciężko 4 razy w tygodniu max , a na początku najlepiej 3 razy , naprzemiennie z basenem ( musimy zadbać o układ krążenia i aeroby żeby nie zalało Cię tłuszczem . Więc
Pamiętaj ze seria zaczyna się od momentu kiedy nie możesz wycisnąć ciężaru , więc przed przystąpieniem do systemy 12\10\10\8 robisz dwie serie rozgrzewki po 15, 20 pow. Których nie wliczasz . ( to taki bonusik ) no i pamiętaj o przerwie między seriami . Teraz są długie 2,5-3 min ( potem to zmienimy , przy definicji )

poniedziałek

- klatka + biceps + brzuch

wyciskanie hantlami płasko 12/10/10/8
wyciskanie sztangi skos dodatni 12/10/8/6
rozpiętki na skosie dodatnim 12/10/10/10

uginanie przedramion ze sztangą 10/8/6
uginanie przedramion na modlitewniku 12/10/8

brzuch

środa

- plecy + triceps + przedramiona

podciąganie na drążku 3x Max
wiosłowanie sztangą 12/10/8
ściaganie drążka wyciągu górnego 12/10/10
martwy ciąg 10/10/8

francuskie wyciskanie hantli w siadzie 10/10/8
prostowanie ramienia na wyciągu 12 10 8 6

uginanie nadgarstków nachywtem ze sztanga/hantlem 15/15/15
uginanie nadgarstków podchwytem ze sztangą/hantlem 15/15/15

piatek

- nogi + barki + kaptury + brzuch

przysiady ze sztangą na barkach 12/10/8/6
prostowanie nóg w siadzie 12/10/8
ugnianie nóg leżac 12/10/8
wspięcia na place 25-20

wyciskanie sztangi zza głowy 12/10/8
unoszenie ramion na boki 12/10/8
podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12/10/8

szrugsy 12/10/10/8

brzuch
Jak zauważyłeś jest to trochę inny trening niż do tej pory . Nogi połączone z barkami ??? TAK !!! bo inaczej będziesz je ciągle olewał , a nigdy nie zrobisz masy , czy definicji , bez połowy ciała , jakie stanowią twoje nogi .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Brzuch a masa

Następny temat

Ćwiczenia pomocnicze pomocy

BF