SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kilkudniowy plan do sprawdzenia.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 478

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 459
Witam
Od poniedziałku zacząłem ćwiczyć w domu. Celem jest zwiększenie masy do ok 85kg, może więcej (tyle miałem jeszcze 4m-c temu, ale schudłem; straciłem prawie cały brzuch i teraz chce nabrać mięśni, a nie brzucha). Ćwiczę rano ok 5.45. Wstaje przede 5.
Zanim zacząłem treningi, jadłem ok 2000-2500 kalorii. Obecnie mam 75kg przy 178cm wzrostu. Zaraz po pobudce jem carbo, czyli ćwicze ok 30min po dostarczeniu węgli.
Nie mam dokładnie ułożonej diety bo to nie realne w moim przypadku.
Natomiast sprawdzam ile jest białka ww i tłuszczu (mam program do posiłków w telefonie).
Poniżej jedzenie z kilku dni. Chodzi mi o zaopiniowanie, co robię nie tak, co warto zmienić itd itp. Muszę pamiętać, że w domu jest dziecko i żona którzy też muszą coś jeść (czyt. smacznie). Obecnie posiłków 4-5.
Ś: śniadanie, P1+P2: dwa posiłki w pracy, O/K: obiadokolacja, K: kolacja

poniedziałek:
Ś: jogurt nauralny probiotyczny, musli, carbonox, białko
P1+P2: chleb ciemny wieloziarnisty, szynka z piersi, pomidor
O: mieszanka chińska, pierś, oliwa z oliwek, ryż, rosół, makaron
K: twaróg
Tłuszcze: 66, Węglowodany: 385, Białko: 178, Kcal: 2900

Wtorek:
Ś: jogurt nauralny probiotyczny, musli, carbonox
P1+P2: chleb ciemny wieloziarnisty, ser żółty, 2 jajka na twardo
O: 2 jajka, oliwa z oliwek, mleko, płatki owsiane, rosół, makaron
K: białko
T: 110, WW: 360, B: 125, Kcal: 2900

Środa:
Ś: chleb ciemny wieloziarnisty, pomidor, jajko na twardo, oliwa z oliwek, carbonox
P1+P2: chleb ciemny wieloziarnisty, szynka z piersi, ser żółty
O: makaron pełne ziarno, ser twarogowy, oliwa z oliwek
K: białko
T:60, WW: 420, B: 116, Kcal: 2700

Czwartek:
Ś: jogurt nauralny probiotyczny, musli, carbonox,
P1+P2: chleb ciemny wieloziarnisty, szynka z piersi, pomidor, tuńczyk
O: pierś, mieszanka warzywna, sos, oliwa z oliwek, ryż
K: twaróg
T: 66, WW: 340, B: 150, Kcal: 2600

Tak wyglądały posiłki w tym tygodniu. Za wszelkie sugestie z góry serdecznie dziękuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 459
Ktos pomoze?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 7 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
dietę wstawiamy w takiej formie:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ.-t922822.html

Zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych .

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

orbitrek a bieganie - prędkość

Następny temat

Wysoka częstotliwość posiłków nie służy odchudzaniu i może zwiększać łaknienie.

WPC zestaw