SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

kilka watpliwosci przed startem diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1231

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15555
witam,
przygotowuje sie do redukcji, myslalem o zbilansowanej diecie redukcyjnej. Nadal jednak nie jestem pewien co do ilosci kalorii, ktora powinienem spozywac w ciagu dnia, oraz rozkladu tluszczy i wegli. Myslałem nad 2800 kcal dziennie i okolo 2g wegli na kg masy ciala, czyli cos okolo 190g, bialko 2,5g/kg, reszta pochodzilaby z tluszczy. czy taki rozklad makroskladnikow i zapotrzebowanie kaloryczne na tym poziome bylyby prawidlowe?

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 96

Wzrost: 186

Obwód klatki: bd

Obwód ramienia: bd

Obwód talii: bd

Obwód uda: bd

Obwód łydki: bd

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 23-24 %

Aktywność w ciągu dnia: uczelnia, z tym ze nie za duzo

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: brak

Odżywianie: obecnie jadlem malo, o wiele za malo, podejrzewam ze moj metabolizm jest dosyc spowolniony

Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: ok

Preferowane formy aktywności fizycznej: 5x w tygodniu aeroby na rowerze stacjonarnym 1h, 3x w tyg silownia

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: brak

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: CLA, akurat jest na stanie

Stosowane wcześniej diety: jedynie zdrowe odzywianie, zgdone z 10 zasadami, ktore sa podwieszone
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
zaczynasz od zapotrzebowania zerowego, dopiero , zależnie od efektów tniesz kalorie z ww lub nie
Kombinujesz dobrze, ale przelicz swoje zapotrzebowanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15555
z BMR sprawa jest prosta, ale bylbym wdzieczny za rade przez ile to przemnozyc przy aktywnosci ktora podalem. czytalem wiele postow, takze diety innych uzytkownikow o podobnej wadze i rozbieznosci byly spore. bylbym wdzieczny za konkretna liczbe.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
x1,6
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15555
ok wiec wychodzi 3600 kcal, z tego 2.5g bialka na kg to jest 240g bialka, 2g wegli na kg czyli 200 g, reszta tluszczy. moze byc taki rozklad makroskladnikow? za duzo kcal z tluszczy wzgledem wegli czy jest w miare ok? jak bede mial juz gramature to postaram sie szybko wrzucic diete do oceny. wegle liczyc tylko z platkow, ryzu brazowego, kaszy grubej,owocow tak? warzywa sie nie wliczaja?

Zmieniony przez - novicee w dniu 2010-02-18 13:02:29
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
zielone warzywa nie wliczasz, ale pozostale wliczasz.
Moze byc rozklad, ale ja bym tak duzo nie dawala, liczyles BMR dla wagi swojej, ale masz dosc duzo tluszczu. Zacznij od 3200kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15555
ok, dieta bedzie na 3200, mysle ze tydzien potrzymam ja na tym poziomie a po zaobserwowanych zmianach bede wiedzial co robic dalej. dietke wrzuce na wieczor do oceny i ewentualnej poprawy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15555
podczas ukladania diety wyszlo troche mojej niewiedzy, dlatego wole zapytac. weglowodany w postaci ryzy brazowego, platkow owsianych spozywac moge tylko na sniadanie, przed i po treningu tak? w pozostalych posilkach tylko warzywa czy troche odjac ze sniadania ww i dac je tez na nastepny posilek? carbo +wpc po treningu liczymy normalnie jako 1 posilek tak? czy zamiast carbo sprawdza sie 2 banany +wpc bezposrednio po cwiczeniach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
niekoniecznie, zalezy na jaa dietę sie decydujesz, możesz zbilansowana, możesz LC możesz rotacje ww, możesz dzielić posiłki w stylu białko+ ww, białko+ tłuszcz, możesz jesc po rowno w kazdym posilku. Jest wiele opcji nie ma jednej idealnej.

Crbo nie jedz na redukcji, lepiej owoce, jak jabłka, gruszki, czy jagodowe (bananów raczej tez unikaj)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 149 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15555
wiec co bedzie dobrym wyborem na posilek potreningowy do tego wpc? ze 2 jablka starcza czy lepeij ryz bialy? myslalem nad zbilansowana, ale wtedy wychodzi cos kolo 350g wegli, wiec wole je obciac do 2g na kg i tluszczami zdrowymi dopchac kcal. aha i jeszcze pytanie jak z tluszczem, po treningu ma nie byc w posilku, a przed?

Zmieniony przez - novicee w dniu 2010-02-18 21:05:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
jabłka plus WPC to dobry potreningowy, ryżu nie trzeba.
Zbilansowana to szerokie określenie, nie musi byc po rowno, 2g na kilo ww to dobra ilosc na start.
Raczej nie jedz tluszczy dodanych w posiłku potreningowym, to tak optymalnie.
Acha i jako trening traktuj dni z siłownią, aeroby nie maja potreningowego
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Atletyczna sylwetka

Następny temat

Prosze o sprawdzenie diety