SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kickboxing i siłownia !!!!!!!!! Pomoc

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1034

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3075
witam chodze na siłownie ponad rok i przez ten okres duż udało mi sie zrobic.Od niedawna cwicze sobie kickboxing czy to nieprzeszkada w niczym chodzi mi o to czy niestrace tej masy na która pracowałem i siły na siłowni prosze o odpowiedz

Zmieniony przez - Matys16 w dniu 2007-12-13 17:11:43

Trenuj Do końca Do Upadłego Bo Życie To walka By Dążyć Do Czegoś!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2308
masa prawdopodobnie moze ci spasc ale to kwestia odzywiania. cwiczysz sobie? tzn nie w klubie?

kto boi sie popelnic blad, nigdy nie bedzie tworzyl histori.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3075
tak cwicze w domu wieczorem ale niechcem zeby mi masa spadła :( ok 15-30 min jakies wymachy naga nad krzesłem i inne

Trenuj Do końca Do Upadłego Bo Życie To walka By Dążyć Do Czegoś!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2731
To nie trenujesz kickboxingu tylko machanie noga nad krzeslem. Nie martw sie masa od tego nie spadnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 120 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2308
sory, pomylka

Zmieniony przez - infranty w dniu 2007-12-13 19:29:12

kto boi sie popelnic blad, nigdy nie bedzie tworzyl histori.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3075
cicze technike kick boxingu na krzesle ale tak to nazwałem

Trenuj Do końca Do Upadłego Bo Życie To walka By Dążyć Do Czegoś!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 88 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2731
Z pewnoscia twoj trening w "domowym zaciszu" nie jest rownie wyczyerpujacy co w klubie, zwiazku z tym mniej spalasz kalori. Wystarczy ze bedziesz jadl systematycznie a spadkow nie powinno byc.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3075
jedyna osoba która porawinie i wprost odpowiedziala na moje pytanie jest Vicorleone.Inni to jacyś filozofi co biora kazdy wyraz do siebie ;/ dzieki Vicorleone o to mi chodzilo

Trenuj Do końca Do Upadłego Bo Życie To walka By Dążyć Do Czegoś!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 34575 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 195972
To co ćwiczysz to balet a'la "Taniec z gwiazdami" a nie kickboxing

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie

http://facebook.com/olokk
http://olokk.pl  http://bng-studio.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 8680 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 31712
15-30 min jakies wymachy naga nad krzesłem Mamy nową bardzo ciekawą definicję kickboxingu
Cóż... aeroby na rowerku bardziej wyczerpują, więc martwić się nie musisz

"Energia przepływa, nie powinna stać.
A stoi gdy wątpisz w tę energię.
Musisz więc za energią nadążyć, nadążyć za siłą.
Wówczas jesteś z siłą w harmonii."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cavior Bushido24.pl
Początkujący
Szacuny 25 Napisanych postów 7168 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 46566
O jasny gwint, dawno się tak nie uśmiałem
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy to wymaga komentarza?:)

Następny temat

KB + siłownia = masa?

Fruzelina