SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

kaka95 - dziennik treningowy

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 10246

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 90 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7695
Cześć, chciałabym Was bardzo prosić o pomoc w doborze odpowiedniej diety oraz treningu. Od września tego roku próbuję jakoś poprawić stan mojej sylwetki. W moich oczach mam dość zaburzone proporcje między "dołem a górą". Mój biust jest niewielki, ramiona szczupłe, a brzuch dosyć płaski, natomiast nogi, biodra i pośladki są dość masywne, z cellulitem i rozstępami. Niestety nie mam dużego doświadczenia w samodzielnych ćwiczeniach na siłowni. Zawsze uczęszczałam na zajęcia fitness, ale teraz, ze względu na studia, mam możliwość ćwiczyć w godzinach, w których takie zajęcia się nie odbywają. Zapisałam się na siłownie i po prostu nie mam pojęcia jak ćwiczyć aby zobaczyć efekty. Próbowałam wielu treningów z internetu, jednak mam wrażenie, że za mało się przy nich męczę/ coś robię źle/ nie działają odpowiednio. Moim problemem jest również dieta. Jestem dużym łakomczuchem jeśli chodzi o słodycze. Jem bardzo nieregularnie, są dni, że jem kanapke dziennie, bo nie przygotowałam się na to, że cały dzień nie będzie mnie w domu, a są dni że jem dużo. Zdaję sobie sprawę z moich błędów, ale bardzo Was proszę o jakąś motywację, dobór odpowiednich ćwiczeń, o pomoc w usystematyzowaniu tego wszystkiego. Dodam jeszcze, że naprawdę kocham aktywność fizyczną, lubię dać sobie wycisk na koniec dnia i to bardzo ważny aspekt mojego życia ;) Poniżej ankieta. Liczę na Waszą pomoc.


****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: kaka95
WIEK: 20
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: około 3 lata, ale to była aktywność sportowa dla dobrego samopoczucia, nic poważnego

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 57
WZROST: 173
OBWÓD RAMIENIA: 25
OBWÓD ŁYDKI: 34
OBWÓD UDA: 51
OBWÓD BIODER: 95
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 69
OBWÓD TALI: 61
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 78

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Chciałabym poprawić swoją sylwetkę: podnieść pośladki, wysmuklić nogi, mieć zarysowane mięśnie brzucha. Chciałabym ogólnie polepszyć wygląd mojego ciała, aby było bardziej jędrne i smukłe.

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE:brak
PRZEBYTE KONTUZJE:brak
WADY POSTAWY:brak
ALERGIE:brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
nic nie stosowałam

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE?
Powiedziałabym że tragicznie. Myślę, że tu głównie tkwi mój problem. jednego dnia jem dużo, innego praktycznie nic. Nie potrafię się zdyscyplinować i odżywiać regularnie i zdrowo.

CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
Od wakacji tamtego roku przytyłam 5 kg.

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 59 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 836
Kaka powiedz mi a jak z udami i celulitem? Zmniejszyl ci sie? Ja podobne wymiary mam i tez problem z masywnymi nogami :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Wysmuklić uda z 51 cm przy 173?? :S Przy takiej wadze jak twoja praca na siłowni sprowadza się raczej do "dodawania" objętości tam, gdzie jej brakuje, a nie odejmowania tam, gdzie już jest bardzo mało.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Poza wagą wymiary mamy bardzo podobne. Będę obserwować :)
Na początek polecam lekturę tego art. https://www.sfd.pl/Dieta__ułóż_sam_a_-t315296.html policz sobie na spokojnie zapotrzebowanie kcal, a później można myśleć nad resztą :)

Zmieniony przez - aferka w dniu 2015-04-06 14:28:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 90 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7695
Może i obwód jest niewielki ale naprawdę widać te dysproporcje. Chciałabym to "wyrównać". Poza tym na nogach i pośladkach jest dużo cellulitu. Właśnie czytam o podstawach układania diety i próbuję sama coś ułożyć ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Wrzuć też fotki, będziesz miała punkt odniesienia :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 90 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7695
No i zdjęcie ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Jesteś szczuplutka i nogi też masz szczupłe. To ramionom brakuje objętości i to trochę psuje proporcje. Zamiast się odchudzać, to jak dla mnie powinnaś zainwestować w "masę", tłuszczu zbędnego pewnie też by minimalnie spadło, jak zawsze na początku treningów przy rozsądnie dobranej kaloryczności. Mięśni masz mało, nie widzę za bardzo opcji uzyskania "suchej" sylwetki mieszcząc się w granicach wagi w normie BMI (bo już ważysz mało).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 90 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7695
Hm, moze masz racje. Nie chcialabym jednak aby przybylo mi jeszcze centymetrow w biodrach bo to zawsze bylo moim kompleksem. Policzylam zapotrzebowanie kalorii i wyszlo 1400. Jak powinnam ulozyc diete jesli chodzi o kalorie zeby pozbyc sie tego tluszczu "na dole" i zyskac miesnie? Czy to w ogole mozliwe?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 3267 Wiek 46 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 134398
To co Ci wyszło to jest podstawowa przemiana materii (BMR), na podtrzymanie Twojego oddychania, krążenia i metabolizmu. Skoro podejmujesz też jakąś inną aktywność poza leżeniem i pachnieniem, to tych kalorii powinno być zdecydowanie więcej. Myślę, ze na poczatek możesz zacząć od 2000 kcal, z podziałem BTW 30/30/40

Tu masz link do treningu dla początkujących
https://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50413 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
Można jednocześnie stracić tłuszcz i lekko przypakować, ale to, czy spanie ci "na dole" czy "na górze" to już kwestia genów i nie da się tego na 100% przewidzieć. To samo z biodrami - może w nich spadniesz, bo się okaże, że opornie budujesz mięśnie pośladkowe, a tłuszcz poleci i skończysz bez pupy (czarny scenariusz),a może przypakujesz w pośladkach i obwód skoczy o parę cm. Nie wiedząc kompletnie jak twoje ciało reaguje na treningi ciężko to przewidzieć, czasem trzeba trochę wyluzować i obserwować. Na pewno trening siłowy zmieni cię w silniejszą, jędrniejszą i bardziej zadbaną wersję ciebie. Niestety niekoniecznie będzie to wersja z najmniejszym możliwym obwodem ud i bioder.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 90 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7695
a czy warzywa doliczać do węglowodanów?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nie mogę schudnąć, potrzebny trening na rzeźbę

Następny temat

Ocena planu treningowego.

Water