SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jestem początkujący i prosiłbym o kilka porad

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 951

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51561 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam!!!
Nazywam się Paweł i ostatnio zacząłem ćwiczyć kulturystykę. Miałem z nią już kontakt wcześniej poniewaz mój brat ćwiczy. Niestety bywało tak że np. ćwiczyłem 4 miesiące a potem przestawałem ponieważ miałem za dużo spraw na głowie. Byłbym wdzęczny gdyby któryś z internautów poradziłby mi jakieś treningi co jaki czas, ile serii itp. Moje ulubion ćwiczenia to podnoszenie sztangielki 8kg nad głową jedną ręką 5x15 razy,podnoszenie sztangielki do biodra, unoszenie sztangi itp. Nie lubie robić rozpiętek i brzuszków , ale jak mu to mus. Mój sprzęt to dwa cięzarki 3kg, dwa 8 kg, krążki do sztangi lub sztangielków 2x5kg,2x2,5i 2x 0,5. Na sztandze mam założone, po dwóch stronach jedynie po 5 kilo. Jako raczej początkujący jakie ćwiczenia mam najczęściej mam wykonywać. Nie chodzi mi abym był strong manem od razu , ale by poprawić trochę figurę i nadać jej odpowiednich kształótów :) . Czy mam przejść na jakiś rodzaj diety? Od kiedy , po jakim czasie itp. Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich!!!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 202 Napisanych postów 31902 Wiek 37 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 94099
a po tytch 4 miechach cwiczen jaka byla przerwa??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51561 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816