SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jakie efekty?

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1263

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

67

Wzrost

175

Cel treningowy

siła, masa

Uprawiane inne sporty

kickboxing

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

hantle

Dieta

Staram się jeść dobrze :P

Zażywane suplementy

Kreatyna CM3 jabłczan + białko serwatkowe
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez Tomasz1405 z działu Trening dla początkujących.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 239
Witam, od niedawna zacząłem brać kreatyne (jabłczan CM3) oraz białko serwatkowe. I moje pytanie jest proste czy będą jakieś efekty z poniższego planu ćwiczeń? Głównie chodzi mi o zwiększenie siły oraz masy.

Plan ćwiczeń:
Poniedziałek: Plecy -> Barki -> Biceps -> Łydki
Wtorek: Kickboxing
Środa: Klatka -> Triceps -> Uda -> Brzuch -> Przedramie
Czwartek: Kickboxing
Piątek: Plecy -> Barki -> Biceps -> Łydki
Sobota: Klatka -> Triceps -> Uda -> Brzuch -> Przedramie
Niedziela: wolne

UWAGA: Jeśli chodzi o poniedziałek, środe, piątek i sobote to te ćwiczenia wykonuje w DOMU (ćwiczenia z hantlami, brzuszki, pompki itd), ponieważ nie mam pieniędzy na siłownie !!!!!!

Kreatyne biorę z rana 5g i 5g przed treningiem.
Ćwiczenia biorę stąd:

Ćwiczenia z Poniedziałku i Piątku:
1) Plecy
a) [CZG01H] stojąc - podciąganie sztangielek trzymanych nachwytem wzdłuż tułowia 3 serie 12 powtórzeń
b) [CZG03H] stojąc - unoszenie barków ze sztangielkami 3 serie 12 powtórzeń
c) [NG03H] stojąc w opadzie tułowia - wiosłowanie ze sztangielką trzymaną chwytem młotkowym 3 serie, po 12 powtórzeń na każdą stronę

2) Barki:
a) [BA09H] siedząc na ławce z podparciem pleców (kąt 90 stopni) - unoszenie sztangielek bokiem (ramiona proste) 3 serie po 12 powtórzeń
b) [BA16H] stojąc - równoczesne unoszenie sztangielek przodem 3 serie po 12 powtórzeń
c) [BA12H] stojąc - unoszenie sztangielek bokiem 2 serie po 8 powtórzeń

3) Biceps
a) [BI01H] stojąc - uginanie przedramion z hantlami w chwycie młotkowym 3 serie po 12 powtórzeń
b) [BI03H] stoimy, ramiona ze sztangielkami w chwycie młotkowym opuszczamy swobodnie wzdłuż boków tułowia. Naprzemianstronne uginanie przedramion ze skrętem. 3 serie po 12 powtórzeń
c) [BI14h] siedzimy na ławce poziomej, ręka ze sztangielką opuszczoną w dół, podpiera się łokciem o wewnętrzną część uda. Drugą rękę opieramy na udzie. 2 serie po 12 powtórzeń na każdą stronę

4) Łydki
a) [ŁY01H] stojąc na podstawce - wspięcia na palce ze sztangielkami 3 serie po 15 powtórzeń
b) [ŁY02H] stojąc na podstawce - wspięcia na palce jednej nogi ze sztangielką 3 serie po 12 powtórzeń na każdą stronę

Ćwiczenia z Środy i Soboty:
1)Klatka
a) Pompki
b) [KL09H] leżąc na ławce poziomej wyciskanie sztangielek szerokim ruchem pionowo w górę 3 serie po 24 powtórzeń
c) [KL02H] leżąc na ławce poziomej przenosy sztangielek za głowę 3 serie po 12 powtórzeń
2)Triceps
a) [TR03H] leżąc tyłem na ławce poziomej - naprzemianstronne francuskie wyciskanie ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3 serie po 24 powtórzeń
b) [TR21H] leżąc przodem na ławce poziomej - prostowanie przedramion w tył ze sztangielkami trzymanymi podchwytem 3 serie po 6 powtórzeń
3)Uda
a) Przysiady
b) [UD02H] półprzysiad z hantlami 3 serie po 12 powtórzeń
c) [UD05H] martwy ciąg na ugiętych nogach z hantlami 2 serie po 12 powtórzeń
4)Brzuch
a) Brzuszki
b) Brzuszki skośne
c) Spięcia
d) [BRZ02H] stojąc - boczne skłony tułowia ze sztangielkami 3 serie po 12 powtórzeń
5)Przedramie
a) [PRZ04H] siedząc - zginanie nadgarstków ze sztangielkami trzymanymi nachwytem w oparciu przedramion o uda 3 serie po 12 powtórzeń
b) [PRZ01H] klęcząc - zginanie nadgarstków ze sztangielkami trzymanymi podchwytem w oparciu przedramion o ławkę poziomą 3 serie po 12 powtórzeń
c) [PRZ03H] klęcząc - odwracanie i nawracanie nadgarstka ze sztangielką w oparciu przedramienia o ławkę poziomą 3 serie po 12 powtórzeń na strone

Jak myślicie będą po tym jakieś efekty, czy coś zmienić? :|
Pozdrawiam

Zmieniony przez - partyka9 w dniu 2012-11-07 15:02:42

Zmieniony przez - Tomasz1405 w dniu 2012-11-07 15:18:49
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
proszę przeczytać regulamin , i dokładnie punkt 6 , nie wklejamy linków stron konkurencyjnych .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 239
OK sorry, doczekam się odpowiedzi ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147326
"Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): hantle "

teraz zobaczyłem , nie ten dział , przenoszę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 239
OK :P

To uzyskam wkońcu odpowiedź czy będą z tego jakieś efekty ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1005 Wiek 106 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22421
Jaki masz staż ?

Jeśli chcesz się skupić na KB i siłowni to polecił bym FBW a nie ,,takiego" splita.

Carpe diem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 239
Na siłownie nie chodziłem, ćwiczyłem w domu, już z pół roku.
Na siłownie mnie niestety nie stać ponieważ już mam sporo wydatków...muszą mi wystarczyć narazie te hantelki .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 239
A ciało staram się ćwiczyć całe :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1005 Wiek 106 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 22421
No jako siłownia to chodziło mi, że te hantelki czy coś.

Więc tak jak pisałem FBW, obczaj sobie.

Radził bym zakup drążka i poręczy do ćwiczeń.
Na pewno się przydadzą.

Carpe diem

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 46 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 239
No wiem więcej co to jest FBW, ale czy do niego nie potrzeba sztangi itd ?
A jak pisałem posiadam tylko hantle i nie mam kasy jak mówiłem na zakupić np. sztangi.. :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6575 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 35065
Tutaj Masz dobre FBW gdzie potrzeba jedynie hantelek i drążka.

http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących__foty_str._12-t359947.html

Zmieniony przez - MojeImie w dniu 2012-11-07 18:17:18
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening do wglądu, prośba o rady

Następny temat

Mój plan treningowy dobry/zły?

Shaker