SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jaki trening?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 881

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 485 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5124
witam
mysle o takim treningu;

PN
klata-16 seri

WT
biceps-12 seri
triceps-12 serii
brzuch-2x30 powt

SR
plecy 9 seri
MC 3 serie
nogi-przysiad 3 serie

CZW
barki 16 seri

PT
to samo co we wtorek
biceps-12 seri
triceps-12 serii
brzuch-2x30 powt

to ma byc trening glownie pod saa,ale po cyklu tez bede chcial tak cwiczyc
wiec dlatego pytam tutaj a nie w dziale dopingt
Do tej pory cwiczylem kazda partie 2 razy/week ale to byl hardcor
zaczelu mnie stawy strasznie bolec

gdybyscie mogli cos doradzic,bede wdzieczny
zdr




Zmieniony przez - Alien. w dniu 2007-02-09 09:21:40

Zielony Pan Owinięty W Biały Szal

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 57 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 261
jeżeli już mam doradzić napisze tak : gorszego treningu jeszcze w zyciu nie widziałem,klata 16 serii za dużo biceps jako mały mięsień 12 serii a wielkie plecy tylko 9 ,piatek jakieś powtórzenia z tygodnia.
Proponuje tak:
Poniedziałek: klata 12 serii
-ławka płaska 12-10-10-8
-ławka skos(hantle) 12-10-10-8
-rozpiętki 10-10-10-10
biceps 9 serii
-uginanie sztangi stojąc 12-10-8
-modlitewnik 10-10-10
-kolanko 12-12-12
Wtorek Nogi 3 ćwiczenia po 4 serie ,ćwiczenia w zalezanosci od tego jaki sprzęt posiadasz bo tego nie wiem
środa wolne
Czwartek - plecy
3 ćw po 4 serie
przedramie
Piątek :bary
-sztanga za głową 12-10-10-8
-wznosy hantli na boki 12-12-12-12
-unoszenie hantli z pochylenia 12-12-12-12

lubieżny okruch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1588 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16577
widze ze nie słyszałeś takiego terminu jak regeneracja ??
a szkoda bo nie dość że ***iesz zdrowie to efekty będą marne
zrób normalny split 4 dniowy i pamiętaj że więcej nie znaczy lepiej !!
pozdro

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 485 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5124
ok dzieki panowie,faktycznie o treningu za duzo to ja nie wiem
moj stary trening jaki byl taki byl,nawet fajnie mi sie cwiczylo tylko jak doszly wieksze ciezary,to troche mnie zaczelo nap*****lac

Zielony Pan Owinięty W Biały Szal

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1588 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16577
to nie za dobrze zabrzmiało że łapiesz się za SAA a nie orientujesz sie w treningu
poczytaj i ułóż nowy i ocenimy
pozdro

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 485 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5124
PN
klata-16 seri

WT
biceps-12 seri
triceps-12 serii
brzuch-2x30 powt

SR
plecy 9 seri
MC 3 serie
nogi-przysiad 3 serie

CZW
barki 16 seri

PT
to samo co we wtorek
biceps-12 seri
triceps-12 serii
brzuch-2x30 powt


a jakby tak w tym moim tylko serie pozmieniac,gdzie wiecej,a gdzie mniej seri..
a dni i partie pozostawic bez zmian,dalo by rade tak ?

co do techniki to juz zaczalem kumac o co chodzi,np kiedys bralem na tricepsa okolo 70 kg 3x6 powt,(chojowa techniką)i mialem pozniej klopoty z lewa reka.
a teraz robie tylko na 54,bardzo powoli i dokladnie,i duzo lepiej sie cwiczy.
tylko zeby te dni jakos ulozyc..
pozdr

Zielony Pan Owinięty W Biały Szal

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1588 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16577
PN
klata-16 seri
za duzo !!!
daj 12 ( 3 ćwiczenia po 4 serie )albo tak
5 serii sztangielki skos dodatni
4 serie sztanga głową w dół
3 serie rozpiętek lub bramka

WT
biceps-12 seri 9 serii sztanga, sztangielki supinacja i modlitewnik lub o udo wszystko po 3 serie
triceps-12 serii tak samo 9-10 francuz lezac, w opadzie tułowia, wyciąg po 3 serie
brzuch-2x30 powt jak chcesz mozesz zostawić

SR
plecy 9 seri podciąganie 4 serie, wyciąg górny 3 serie, sztanga w opadzie 4 serie
MC 3 serie ok
nogi-przysiad 3 serie o ****a to wszystko na nogi ?? za mało na maksa

CZW
barki 16 seri sztanga 4 serie, unoszenie bokiem 4 serie, w opadzie 4 serie

PT cały do wyrzucenia !!
to samo co we wtorek
biceps-12 seri
triceps-12 serii
brzuch-2x30 powt


zreszta powiem Ci tak ustaw sobie trening na 4 dni i te ćwiczenia co Ci podałem i rośnij !!

np. pon klatka bic
wtorek nogi
czwartek barki tric
plecy przeramiona

brzuch mozesz jak chcesz robić, byle systematycznie, pamietaj o diecie, mozesz też wybrac jakiś gotowy system np ABS lub A6W

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 485 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5124
dobra Thx
a soga dalem Ci juz..

Zielony Pan Owinięty W Biały Szal

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 1588 Wiek 35 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 16577
hehe dzięki
mam nadzieje ze pomogłem
pozdro

Gdzie jest Bóg, chyba na urlopie, na niego też mieli kartotekę w UOP-ie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Panowie, co bedzie lepsze ?? .... <problem>

Następny temat

Plan treningowy

Fruzelina