SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jaki splacz jet lepszy prosze o rade

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1789

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 122
witam cwicze 7miesiecy wzrost 180 waga 80 cwicze 4 dni w tygodniu na silce i codzienie brzuch zastanawiaom sie nad wybraniem jakiegos spalacza MuscleTech Hydroxycut Hardcore X albo CLENBUREXIN 180 CAP + MULTI PACK 36 30TAB chcialbym pozbyc sie bo bokach zawartosci tluszczu i ogolnie na ciele i je zastapic w miesnie czy tez musze kupic jakies odzywki z gory dziekuje pozdrawiam

obowiązkowa fotografia sylwetki ( przód lub tył): nie

Wiek: 28

Waga: 80

Wzrost: 178

Cel cyklu: pozbycie sie tluszczu i pokazanie sie miesni

stosowane już wcześniej suplementy : nie

Uprawiane inne sporty: bieganie troche

stosowane wcześniej spalacze : zadne

suplement stosowane przez ostatnie 60 dni: zadne

ilość dni wolnych od kreatyny: nie

przewidziane finanse na cykl: 500

uwagi i sugestie: nie

Staż treningowy: pol roku
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1199 Napisanych postów 26405 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 298088
dieta jest??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 122
ciezko powiedziec I posilek jadam o 5-6 rano jest to jogurt naturalny i platki do tego kawa rozpuszczalna , wtedy pracuje i ciezko mi jest miec godzine zawsze taka samo ale zawsze biore 2 banany i jablko, ,III poslilek jest grilowane miesa lub kurczak i salatka, silownai 2 godziny po silowni banan i maly jogurt nie wiem czy jest to dobra dieta czy wogule jest zaliczane to do diety pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 370 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8609
Ułóż dietę (biorąc po uwagę swój cel), rozplanuj treningi, wpakuj do nich aeroby/interwały.

Mając powyższe możesz myśleć o spalaczach. Ja polecam Dymatize Dyma Burn. Bierz 30 min przed treningiem. Dla zwiększenia efektu:
- rano na czczo -> 30min przed aerobami
- po południu -> 30min przed treningiem siłowym

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 122
moj trening poniedzialem klatka biceps do tego bieganie wtrek plecy i barki do tego bieganie sroda wolna , czwrtek nogi triceps i brzuch bieganie , piatek klatka i biceps bieganie sobota wolna niedziela biaganie i codzienie brzuch w domu i od poniedzalku zaczynam od plecow i barkow i tak robie caly czas czy to dobra rozpiska na kazda parie cila cwicze po 4lub 5 roznych cwiczen 3serie po 10-12 powtorzen pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1038
Trening powinien wyglądać inaczej jesli chodzi o redukcje. a ze spalaczy na początek polecam zastosowac lzejszy srodek zeby sprawdzić reakcje organizmu na tego typu suplementy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 370 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8609
Rozumie że bieganie jest po ćwiczeniach siłowych.

Ja bym to rozpisał trochę inaczej:

Poniedziałek:
Klatka+triceps+bieganie
Wtorek:
Plecy+biceps
Środa:
Bieganie na czczo
Czwartek:
Nogi+barki
Piątek:
Bieganie na czczo -> będzie hardcorowo po nogach
Sobota i niedziela:
Regeneracja

Jeżeli w poniedziałek zrobisz biceps to we wtorek zrobisz słabiej plecy.

Bicepsy są pomocniczymi przy robieniu pleców, dlatego wystarczą dwa porządne ćwiczenia na tą partię.

Triceps jest pomocniczym mięśniem przy klatce, czyli jak wyżej, aczkolwiek można by pokusić sić o trzy ćwiczenia.

Nogi -> przysiady//syzyfki/wyciskanie nóg na suwnicy -> po 4 serie
Barki -> wyciskanie sztangi sprzed głowy/unoszenie sztangi w przód na wyciągu/unoszenie sztangielek w opadzie -> po 4 serie

Plecy -> martwy ciąg/wiosłowanie sztangielką w opadzie/wiosłowanie końcem sztangi/szrugsy -> po 4 serie
Biceps -> uginanie ramion siedząc sztangielkami/uginanie ramion sztanga łamaną na modlitewniku -> po 4 serie

Klatka -> wyciskanie sztangi płasko/wyciskanie sztangielek skos/rozpiętki skos/prosto/przenoszenie sztangielki leżac -> po 4 serie
Triceps -> wyciskanie francuskie leżąc/pompki na poręczach/prostowanie ramion na wyciągu nadchwytem -> po 4 serie

Spalacze jak pisze wrzosu1, lepiej wrzucić jakieś słabsze na początek i zobaczyć jak reaguje organizm.

Bez przysiadów i MC trening na spalanie jest do (_!_)

I tak najważniejsze jest trzymanie diety, która dzięki temu forum na pewno nie będzie monotonna.

Biegać oczywiście 40min. A brzucha nie rób codziennie. Przed każdym treningiem porządna rozgrzewka.

To by było tyle ode mnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 122
a mam pytanie jaki dobry bylby suplement dla mnie jak bym kupil Dymatize Dyma Burn dzikeuje z gory wszytskim pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 370 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8609
Jak masz za mało białka (np. ULTIMATE NUTRITION WHEY SUPREME -> akurat to żre) w diecie, to kup jakąś puchę i uzupełniaj. Witaminki możesz kupić (polecam Olimp), omega-3, ZMA do poduszki.

Więcej Ci nie trzeba
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 15 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 122
witaj szrank mam jeszcze jedno pytanko to moj teraz paln jaki zlozylem z pomoca twoja i czy jest dobry
Poniedzialek - klata + triceps , brzuch , aeroby
Wtorek - plecy + biceps , brzuch , aeroby
Sroda - bieganie na czczo
Czwartek - Barki + nogi brzuch , aeroby
Piatek - bieganie na czczo
Sobota -brzuch
Niedziela - wolne do tego diete Przykladowe posilki:
1 posilek : omlet ( 80g platków owsianych ,3 bialka z jajek + 1 cale jajko, garsc wiórek kokosowych )
2 posilek : 130g chleba pelnoziarnistego + porcja WPC 80
3 posilek : 80g ryzu + 200g piersi z kurczaka grilowanej + dodatki (warzywa itp.)
4 posilek : 70g kaszy Kus Kus z woda ;) + 150-200g sera bialego chudego
5 posilek : 130g chleba pelnoziarnistego + 150g tunczyka
6 posilek : 200g sera bialego chudego
mam juz spalacz Dyma Burn Xtreme i do tego jakis suplementy mozesz mi tylko doradzic co do tego moge kupic chce wydac jakies 500zl do tego mam kupic omega-3, ZMA cos jeszcze ?
pozdraiwam z gory i dzikeuje za odpowiedz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 370 Wiek 32 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 8609
Porządne rozgrzewki oczywiście przed treningami.

Poniedziałek:ok
Wtorek:ok
Środa:ok
Czwartek: zacznij od nóg, potem barki i brzuch
Piątek:
Sobota: nie widzę sensu robić brzucha... ponieważ na początku treningu masz bardzo duże zapasy glikogenu i tylko ćwiczeniami na brzuch nie spalisz nic. Natomiast jak pobiegasz te 30/40 min to zapasy glikogenu będą na wyczerpaniu i ćwiczenia na brzuch staną się przez to efektywniejsze.
Niedziela:

Chcesz wydać 500zł... no to wydaj na coś innego...np na dietę. Po co się masz faszerować suplami?
Omega 3 -> 12zł
ZMA -> 43zł
Witaminy -> 26zł
A resztę kasy przeznacz na dopracowanie diety i będzie dobrze.

Co do Twojej diety, poczytaj linki podwieszone w dziale odżywianie. Oblicz zapotrzebowanie i do tego ułóż dietę, wklej do oceny/poprawy.

3maj sie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie Węglowodany ilość/cena

Następny temat

orogenix vs clout

WPC zestaw