SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jaki kurs?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 879

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9
witam jestem studentem technologii zywnosci i zywienia czlowieka. temat ten interesuje mnie od dlugiego czasu i mysle ze posiadam jakas tam wiedze, sytuacja na rynku pracy jednak jest jaka jest. chcialem zapytac was jaki kurs byscie polecili zeby poszerzyc swoja wiedze, aby tez wpisac do CV cos co mogloby zwiekszyc moja szanse na znalezienie pracy w zawodzie dietetyka itp? czy jest sens robienia jakichs kursow czy to raczej strata czasu?

ps. nie wiem czy to dobry dzial ale chyba jednak najbardziej pasuje do zadanego pytania:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 134 Napisanych postów 20191 Wiek 12 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
zachęcam do korzystania z kursów prowadzonych przez naszych ekspertów z dziedziny odżywiania/treningu/suplementacji:
https://www.sfd.pl/_Szkolenia_i_Kursy_dla_ambitnych_SFD_EDUKACJA-t1015762.html

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9
Dziękuję a kiedy będzie ten kurs w Krakowie i jaki jest jego koszt?

Zmieniony przez - ras9292 w dniu 2014-04-21 23:11:35
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6231 Napisanych postów 75800 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 753507
Pytaj bezpośrednio w temacie dotyczącym kursu.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący