SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jaki cykl na rzezbe

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1823

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 394
nie na czas cyklu tylko zaczynam ja za 2 tyg...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 394
przedtem trzymałem diete przez 2 lata i było ok przerwałem ja ze wzgledu na prace za granica gdzie koszty diety sa kolosalne a i czasu brakuje...w polsce jak byłem to tez pracowałem na budowie po 12 godz ale to inna bajka... i nie ze mi sie nie chce bo z grubasa 120 kg mam teraz 100 i miiesnie mi tez widac tylko ze teraz juz idzie ciezej... myslałem ze pomozecie bo uwazam kazdego z was za specjalistów a wy ze mi sie nie chce nie sadzicie ze chyba ja wiem to lepiej??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 388 Napisanych postów 9626 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 132948
Daj samego testa (propa) na 8-10 tygodni, obetnij 600-800kcal, przede wszystkim z węgli i zobaczysz jak waga będzie leciała.

Jak się tak będziesz cykał a to może bilans na zero a to moze 200 na plus a to może 100, to nic z tego nie będzie.

Trzy miłości życia: dzieci, siłownia, żona...... no może dzieci, żona i siłownia

ZAJRZYJ i jak możesz to POMÓŻ
http://www.sfd.pl/KruQ__prośba_o_pomoc-t996105.html

Mój dziennik:

http://www.sfd.pl/KruQ__wakacyjny_recomp,_aktualne_foto:_str._122_-t977745.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 394
ok zrobie jak radzisz a jakbym wrzucił do tego boldka? czyli cykl by był boldek z propem??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 388 Napisanych postów 9626 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 132948
Nie. Cykl na boldzie powinien trwać minimum 15 tygodni.

Trzy miłości życia: dzieci, siłownia, żona...... no może dzieci, żona i siłownia

ZAJRZYJ i jak możesz to POMÓŻ
http://www.sfd.pl/KruQ__prośba_o_pomoc-t996105.html

Mój dziennik:

http://www.sfd.pl/KruQ__wakacyjny_recomp,_aktualne_foto:_str._122_-t977745.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 394
ok dzieki bardzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 388 Napisanych postów 9626 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 132948
I obetnij porządnie te kalorie.

Trzy miłości życia: dzieci, siłownia, żona...... no może dzieci, żona i siłownia

ZAJRZYJ i jak możesz to POMÓŻ
http://www.sfd.pl/KruQ__prośba_o_pomoc-t996105.html

Mój dziennik:

http://www.sfd.pl/KruQ__wakacyjny_recomp,_aktualne_foto:_str._122_-t977745.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 274 Wiek 31 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12921
Sam zapierdzielam fizycznie w robocie, nie ma niekiedy czasu zjesc ale mimo to szykuje sobie posilki i zawsze znajde ta chwulke zeby podjesc, kumple sa wyrozumiali i dajs mi podjesc ten ryz z woreczka z kurczakiem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 208 Napisanych postów 2680 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 38425
ja praktycznie wstaje o 5 rano i posiłki gotowe w pojemniki do pracy a wracam okolo18 i posilek w domu i okolo 20 silka i naprawde idzie ogarnac diete jak się chce, a jeśli masz problem z podstawową to przejdż na diete IF jest wygodniejsza dla kogoś kto nie trzyma regularnych 5 posilkow na dzień

Tylko praca nad soba stworzy z ciebie kogoś godnego uwagi.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trenbolon Global Labs

Następny temat

Metanabol + Epi

Zestaw 1