SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jaka ławeczke na poczatek kupic?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2526

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 111
Witam
Chcialbym kupic jakas solidna, uniwersalna ławeczke, najlepiej zeby miala jak najwiecej opcji do cwiczen na rozne partie miesni (klatka,biceps,m.grzbietowe, nogi, brzuszki). Dodam ze dopiero zaczynam cwiczyc i jestem w tych sprawach zielony. Bylem w sklepie gosport i widzialem laweczke york530 ale obciazenie ma slabe (m.in na nogi tylko 30kg). Duzo tez czytalem w necie i mam juz metlik w glowie co kupic :(.
Ławeczke chce umiescic w nieduzym pokoju wiec jakis kolos tez odpada. Ostatnio napalilem sie na taka: http://allegro.pl/show_item.php?item=82609471 co o niej myslicie? Jesli nie to jaka byscie na poczatek polecili? Dziekuje z gory za ewentualne porady i linki.
PS Budzet na taka laweczke - do 800 max 900 zł

pozdr.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 957 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 26506
259 zl .... zbyt waski rozstaw slupkow (przynajmniej jak dla mnie) do tego jakosc ... masz 900 zl to znajdziesz leszpa ... odradzam Ci ta lawke za pare miechow popeka Ci obicie typowa laweczka z makro , ja bym kupil lawke kettlera , nie wiem czy uwaznie przeczytalem ale masz 900 zl na sama lawke wiec kettler albo thorn tyle ze na allegro nie ma takiego modelu o ktory mi chodzi

Jeszcze będzie czas - by odpoczywać ... YESSSS

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca