SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

jak zrobic kaloryfer

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2611

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10688 Napisanych postów 45195 Wiek 25 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57795
Witam,sprawa wygląda tak mam na brzuchu troche tłuszczyku nie znow bardzo dużo ale mało tez nie:) Moim marzeniem od lat jest kaloryfer i postanowiłem cos z tym zrobic , co musze najpierw zrobic ? ile cwiczyc i co cwiczyc bo duzo czytalem w ineternecie ze tradycyjne brzuszki nic nie daja... wiec co mam robic moze jakis spalacz tłuszczu lub cos na wytrzymałosc lub na siłe ... jestem łysy w tej dzienie ...

Bardzo prosze o pomoc i odpowiedzi osob co cos o tym wiedza a nie osob zielonych tak jak ja...

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 158 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1032
Robienie kaloryfera jest dużym mankamentem wśród ćwiczących na siłowni.

Przykładowe ćwiczenia na brzuch:

1)Skłony w leżeniu płasko (to te najbardziej popularne ćwiczenie) lub z na ławce skośnej w dół (lepiej pracują mięśnie) 3-4 seria po ok 40-50 powtórzeń

2)Unoszenie nóg w zwisie na drążku(łapiesz się drążka lub przedmiotu zbliżonego wyglądem do drążka i podciągasz nogi do tułowia) trudne ćwiczenie ale bardzo dobre w fazie gdy nogi masz w górze próbuj przez chwile je tak utrzymać to potęguje skuteczność ćwiczenia 3 serie - max

3)Unoszenie nóg w leżeniu- podobne do drugiego. Gdy nogi masz w górze próbuj je przez chwile trzymać. 3-4 serie 10-20 powtórzeń.


Przedstawiłem ci najbardziej podstawowe ćwiczenia na brzuch, które b.dobrze go rozwijają.

Proponuje trening brzucha 3-4x w tygodniu po tym aeroby 30minut-zwiększając co tydzień czas aerobów o 5min.

Dobrze na spalanie tkanki tłuszczowej wpływa poranne bieganie.

Co do suplementów to radzę zakupić HMB i BCAA.

Codzienny terror w drodze do chwały,
bo życie jest zbyt krótkie, aby być małym.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 962 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 36272
ABS II polecam, dobierz sobie sam poziom.

suplementy j.w ale zamiast hmb wybrałbym clenburexin naprzykład.

Cukrzyk-since 11.10.2010

Dopiero rosnę.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nóżki ;)

Następny temat

po gimnazjum do Anglii