SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak zacząć?

temat działu:

Aktualności - Sporty Siłowe

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2860

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 360 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5241
Witam!
Niedawno zainteresowałem się armwrestlingiem,jestem kims poniżej amatora (16 lat, 177 cm wzrostu, 78 kg wagi) i pomyślałem,że ktoś mógłby mi doradzić jak zacząć to trenować na dostępnym mi sprzęcie:
- dwa hantle 5 kg
- dwa hantle 3 kg
- ekspander z 3 sprężynami
- sztanka łamana max ciężar - 15-20 kg

odrazu napisze,ze wszelkie sugestie typu "idź do klubu" odpadają,gdyż mieszkam w bardzo małej wsi i do najbliższego "miasta" mam ok 15 km (nie ma tam klubu arm)

Jest to jeden z nielicznych sportów,który przypadł mi do gustu i chciałbym "coś" w nim osiągnąc;]

z góry dziękuje ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 424 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2396
z takim obciazeniem to powiem tak zrob stół do siłowania ( lub kup) i siłuj sie siłuj siłuj siłuj i jeszcze raz siłuja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 207 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 2130
Jest to jeden z nielicznych sportów,który przypadł mi do gustu i chciałbym "coś" w nim osiągnąc;] -wybredny jesteś ,a i skombinuj sobie więcej obciążenia na te ,,sztanke,,

...w życiu piękne są tylko chwile...R.R.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 360 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5241
wiem,że to mało ale myśle,że zawsze może się do czegoś przydać.