SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak wzmocnic nadgarstki ???

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2496

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 708 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4425
No wlasnie mam problem od jakiegos czasu czuje ze nadgartski nie wytrzymuja cwiczen na obciazeniach ktore teraz stosuje. Ogolnie moglbym duzo wiecej podniesc bo ani bic ani np w wioslowaniu miesnie sie nie pompuja jak kiedys czyli ze za male obciazenia, ale chodzi o to ze nie moge zwiekszyc bo nadgarstki nie wytrzymuja, ostatnio nawet cos jakby mi chcialo przeskoczyc przy robieniu bica. Dlatego wole nie ryzykowac kontuzji i robic malymi ciezarami. No ale to jest trcohe lipa taki trening na pol gwizdka. Wiec pytam was drodzy forumowicze jak wzmocnic nadgarstki ???
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 519 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 10694
Walenie gruchy pomaga a tak serio sproboj ze sciskaczami

====================
..::[_Dragon_]::..
====================

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 290 Napisanych postów 17217 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 86307
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=55118

Zmieniony przez - Mawashi w dniu 2004-08-24 16:46:54

"Lepiej być kanciastym czymś, niż okrągłym niczym"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 708 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4425
no wlasnie mam sciskacze takie ze wzmocnionym usciskiem czarne takie. Fajnie sie nawet cwiczy tylko nie wiem czy to jest na nadgarstek ? Bo wydaje mi sie ze jak zaczalem cwiczyc na sciskaczach to jest jeszcze gorzej z tym nieszczesnym nadgarstkiem.

Mawiashi dziex na linka. daje soga jak wejdzie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Chude nadgarstki

Następny temat

O Treningu Aerobowym...

Fruzelina