SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak uwypuklić biceps

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4239

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
Mam problem z prawym bicepsem, a konkretnie różni się tym od lewego że jest bardziej płaski kiedy jest napięty. Lewy zaś ma ładną 'górkę'. Czy robić większy nacisk na ten bardziej płaski biceps, czyli np. wykonywać więcej serii na niego ćwiczeniami które pozwolą mi wyrównać tą różnice? Które ćwiczenia na biceps szczególnie pomogą zrobić ten biceps bardziej szpiczasty?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 141 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18935
Najpierw napisz jaki masz trening obecnie ....

Pewnie jesteś leworęczny? Różnice pomiedzy lewą stroną a prawą to w sumie rzecz normalna, wiadomo, każdy dąży do tego, aby wygladać symetrycznie; dołóż dokładności do techniki, a mianowicie skup sie na wykonywaniu ćwiczeń dokładnie, !pilnuj łokci!, miałem podobny problem zawsze ustawiałem lewą rękę inaczej (np przy opieraniu o kolano, co skutkowalo bardziej napięciem mięśnia przedramiona, co ostatecznie ujemnie odbiło sie na napięciu i pompie w bicepsie)

Co do ćwiczeń to nie wiem jak ćwiczysz napisz coś wiecej o treningu to cos sie pokombinuje... napewno dokładanie ekstra ćwiczeń/serii tylko na jedną stronę nie bedzie sposobem.

Pozdrawiam

"Nie umrzesz za mnie, wiec nie mów mi jak mam żyć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
Jestem praworęczny, a słabsza ręka, czyli lewa jest większa. Akurat od września wznowiłem treningi po półrocznej przerwie i nie mam spisanego planu. Mogę napisać plan (na biceps) który sobie ułożyłem na nowy rok.


Bicepsy:
1. Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej 12-12-12
2. Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 10-10-10
3. Uginanie ramienia ze sztangielką na modlitewniku 10-10-10
Przedramiona:
1. Uginanie ramion ze sztangą nachwytem stojąc 12-12-12
2. Uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie 15-15-15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 488 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4735
Hm niezle katujesz biceps... 2 cwiczenia w tyg w zupelnosci starcza zeby go pobuzic do wzrostu

"Quot me nutrit me destruit"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
nie wiem czy by coś ruszył po 2 ćwiczeniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4973
Jak wyżej - zmniejsz ilość ćwiczeń.

Odstaw ćwiczenia ze sztangą- to pogłębia dysproporcje. Z doświadczenia wiem że na uwypuklenie wpływajądobrze ćwiczenia z użyciem wyciągu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 141 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 18935
Hmmm na mój chłopski rozum plan nie jest zły... aczkolwiek, jeśli nie masz całego planu z rozpiską dni itd to troche lipnie..

W takim przypadku możliwości jest wiele 2 dni ćwiczenia(zrobić na perfect ) jak Ci podpowiedział GrZeGoRr

Zamienienie sztangi na wyciąg dolny -mp1984- tylko że tak jak on napisał jemu tak wchodziło lepiej, Ty możesz robić błędnie technicznie i Tobie nie wejdzie .. albo Ci wejdzie ... w krzyż heheh

Ja sam od siebie proponowałbym Ci podstawę typu główne i izolacje jechałeś do tej pory 3 serie i możesz je w sumie zostawić. Do nowego roku pociągnąłbys w ten sposób a od nowego bedziesz chciał wiecej, to zamienisz ćwiczenia i dodasz jedno i bedzie git.Pierwsze ćwiczenie to typowo gówne sobie obierz modlitwenik/wyciag/sztanga w następnym cyklu zamienisz i bedziesz wiedzial co lepsze.Izolacja to już zależy od Ciebie czy bardziej chcesz w tym cyklu rozwinąć głowe wewnętrzną czy zewnętrzną, a w następnym cuklu albo zmieniasz albo jedziesz dalej... szczegóły co do ćwiczeń co na co jak zwykle kulturystyka.pl/atlas Np

Uginananie ramion sztangą łamaną stojąc 3x 10/8/6 progres (progres tutaj jest ważny, zmniejsz cieżar, żebys lepiej czuł jak pracuje Ci biceps, bedziesz przynajmniej wiedział czy dobrze robisz, a miesień nie przyzwyczai się do ciężaru)

Uginanie ramiona opartego na kolanie/ na modlitweniku/ na ławeczce skos + 3x

stały ciężar/ewentualnie lekki progres

To tyle... napisz na początku roku cały plan i ewentualne zapytania sie pomyśli ...kilogramów życzę

Pzdr

"Nie umrzesz za mnie, wiec nie mów mi jak mam żyć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Mam problem z prawym bicepsem

Masz problem z niedowagą. Nauczcie sie ze masa przychodzi wraz z odpowiednia dieta i treningiem i przyjdzie wszędzie, i naprawym bicepsie, lewym, nogach, plecach i klacie.

Do michy!













Na przyszłość zanim założysz temat przeczytaj regulamin.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 82 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 843
Może i przyjdzie wszędzie, ale mi chodziło o dysproporcje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Dysproporcje z czasem będą coraz mniej widoczne, z czasem i z masą. Trenując oba ramiona proporcjonalnie zatrzesz te różnice. W życiu codziennym inaczej posługujesz się lewą, a inaczej prawą ręką. Na siłowni zaś tak samo i to jest klucz do zniwelowania różnic w sylwetce i uzyskaniu proporcji.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moj plan na mase ocencie

Następny temat

WYSTARTUJ ! MEGA NAGRODY/ , ostatnie 5 dni!

Masa