SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak stosowac odzywki

temat działu:

NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1626

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1153
ostatnio kupiłem whey mass gain hi teca i creapure mono z olimpu jak to razem łączyc dodam ze mam tendencje do tycia i ze zaczynam treningi ukierunkowane na wzrost siły głównie klatki piersiowej ale zalezmi mi na beztłuszczowej masie mięsniowej.
Podpowiedzcie mi jak mam to brac w jakich porach i ilosciach
waze 79 kg na siłowni jestem juz jakies 3 lata ale moje treningi niemiały oparcia o zadne szczególne diety
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1153
mam miarke od provitu 80 ile do niej wchodzi whey mass gain
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 600 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7778
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 6563 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 45379
Jeśli masz tendencje do otłuszczania to gainer nie jest dla Ciebie zbyt dobrym wyborem
raczej ograniczyłbym go do pory po treningu ew po śniadaniu - 1 porcja 70-80g dziennie
kreatyne bierz rano na czczo 5g w nietreningowe i po treningu 5g - 5g dziennie przez 8 tygodnii gainera po treningu weź jakieś 20 min po kreatynie

w miarce Olimpa whey mass gaina zmieści sie mniej wiecej tyle co Gainera MCT lub Super Whey Gainera 4000 z OLIMPa

"Anyone can give up; it's the easiest thing in the world to do. But to hold it together when everyone would
understand if you fell apart, that's TRUE STRENGTH"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 4429 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32976
przede wszystkim wez sie za diete, bo kreatyna bez diety i tak nie da dobrym wynikow.
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=127850&x - Przybliżone zapotrzebowanie kaloryczne
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=127853&x - Wybrane posty działu Odżywianie
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=50408&x - Wstęp do odzywiania
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=90347&x - Samodzielne układanie diety
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=29058&x - Frequently Asked Questions by Si2uiel

posklejaj cos i wklej tutaj to ew.poprawimy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1492 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9859
..jeżeli zalezy ci na przybraniu suchej masy mięsniowej bez zbędnego tłuszczu to kluczem bedzie tu dieta !! ( postaraj się ją ułozyć korzystając z linków podanych przez anara - wklej postaramy się wprowadzić ewentualne poprawki ) jesli jednak ci sie nie uda to pisz chętnie coś dla ciebie ułoże ! . Gainer nie jest dla ciebie najelpszym rozwiązaniem jesli masz predyspozycje do odłuszczania się ale jednak porcja rano lub bezpośrednio po treningu nie powinna ci zaszkodzić !


Kreatyna -polecam takie dawkowanie :
dzien treningowy - 5 g rano na czczo i 5 g po treningu
dzien nietreningowy - 5 g rano na czczo

..napisz nam jak wygląda twooj trening ??

Pozdrawiam !

...>>>>>>>>> ..The Olny Dead Have Been The End Of War..<<<<<<<<<...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4202 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31675
Jezeli zalezy Ci na sile to dieta sie sprzyda(chociarz nie jest az tak wazna jak przy masie czy redukcji).
Co do gainera to przy sklonnosci do lapania masy(pewnie nie tylko miesniowej) odradzam jego branie.
Kreatyna po wysyceniu w dawkach 0,03g na 1 kg mc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 83 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1153
mój trening siłowy na klatke piersiowa trwa 12 tyg i wygląda następująco klatke ćwicze we wtorki klasycznie (ławka)
tydz
poniedziałek wolny
wtorek
1 78,7%cm 8 serii 8 powtórzeń
2 -//-
3 -//-
4 -//-
5 -//-
6 -//-
7 86,2%cm 5s 5p
8 -//-
9 -//-
10 -//-
11 91,2%cm 3s 3p
12 91,2%cm 3s 3p

sroda nogi
5 seri po 12powtórzen
stepper 100kalorii
brzuch skłony na płask 3 serie na maxa

czwartek barki
wyciskanie stojąc z za karku gryf łamany 3s 12/10/8
wyciskanie stojąc hantlami stojąc 3s 12/10/na maxa

triceps
francuskie wyciskanie na leżąco 3s 12/10/8
wiciskanie sztangi w ąskim uchwycie 2s 12/10
francuskie stojąc 1s na maxa

piątek biceps

na gryfie łamanym w wąskim uchwycie 3s 12/10/8p
w oparciu o kolano 3s 12/10/8
młoty hantlami stojąc 2 serie 12/na maxa

sobota często praca fizyczna

niedziela wolna

podpowiedzcie mi w którym tyg mam zacząc brać kreatne bo przez 12 tyg brał niebede mam tylko 500g
treningi mam zwykle o godz 18 a o 11 ide spać
wstaje o 5:55 od pon. do pt. w soboty i niedziele o 8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 4429 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32976
dobrze zrobisz biorac kreatyne przez 8 tygodni po 5g dziennie - zaczniesz suplementacje ok. 4 tygodnia
mozesz tez zmniejszyc dawke do 3-4g i brac ja przez 12 tygodni
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SP 80 czy PROVIT 85

Następny temat

Próbki odżywek - do klientów

NutLove