SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak stosować kreatyne

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1823

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11145 Napisanych postów 51525 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak stosować kreatyne jestem początkującym i nie zabardzo wiem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 146 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 652
Jeśli jesteś początkujący, to ułóż dietę, a dopiero potem pomyśl o suplementach, oczywiście wtedy, gdy nie będzie widać efektów. Co do kreatyny to chyba na opakowaniu powinno być napisane, jak stosować. Ludzie zalecają 10 g dziennie, ale niektóre kreatyny mają na opakowaniach mniejsze dawki, ze względu na łatwość wchłaniania (patrz kreatyna olimpu 1250 mg).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 5
Witam mam 14 lat i ćwicze od 8 miechów.Mam 1.80m wzrostu.Czy moge już stosować kreatyne??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21
Siema , jestem na krecie od ponad tygodnia niestety dziś wsadzili mi rękę w gips na 10 dni przepadną mi 4 treningi , brać jak w dnt ? czy ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21
Lub na przykład stosować ją normalnie i robić na siłowni brzuszki i nogi co wy na to ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 21
Sry za OT, pomocy ;p
...
Napisał(a)