SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak spalić ok 5 kg tłuszczu??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2975

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 51
Witajcie!
Chciałabym spalić trochę tłuszczyku ale już nie wiem jak mam to zrobić. Moja waga jest w porządku bo przy wzroście 160 ważę niecałe 54 kg ale poziom tłuszczu mnie przeraża bo wyniósł aż 26% tj 13kg. Przynajmniej taki poziom wskazuje waga z pomiarem TT. Może faktycznie mam taki wysoki poziom tłuszczu bo moje ciało jest jak galareta. Ćwiczę ok 2 razy w tyg tj jeżdżę na rolkach albo rowerem.Są to dość intensywne treningi po ok 60 min. Do tego ćwiczę brzuch tzn brzuszki i brzuszki skośne itd po 20 min.Nie mam jakiejś specjalnej diety. Jem po prostu mniej,co 3 godz,zazwyczaj nie jadam po 18,nie jadam słodyczy(no może czasem )nie jem kalorycznych produktów i spożywam duże ilości białka(jogurty,serki)Waga leci a tłuszcz jakby stał w miejscu. W tej chwili jem Linee ale jakoś nie widzę żadnych efektów. Kiedyś brałam TL Forte i mimo że ćwiczyłam codziennie też rewelacji nie było. Teraz jednak wolałabym odchudzać się bez wspomagaczy. Mogę zapisać na aerobik na godz w tyg. i czasem basen dołożyć. Proszę o jakieś porady- dietę,program ćwiczeń bo już nie wiem co robię źle, że nie zbijam tłuszczyku. Pozdrawiam.

Płeć: Kobieta

Wiek: 24

Waga: 54

Wzrost: 160

Obwód klatki: 80

Obwód ramienia: 26

Obwód talii: 70

Obwód uda: 54

Obwód łydki: 32

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: 26%

Aktywność w ciągu dnia: zajmuję się rocznym dzieckiem

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: rolki lub rower ok 2 xw tyg, czasem basen, codzienne spacery z wózkiem tj ok godz

Odżywianie: od 6 miesięcy ograniczone spożycie kalorii do ok 1200, wcześniej tj ok 2 lata temu spożywałam dużo fast foodów i jadłam po nocach :/

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: mogę poświęcić ok 40 min w tyg na jogging(więcej nie dam rady),basen 1x/tyg i aerobik 1x/tyg oprócz tego rower i rolki. Ogółem jestem w stanie poświęcić w tyg ok 6 godz na ćwiczenia.

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: wcześniej Therm Line Forte
teraz Linea


Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: nie

Stosowane wcześniej diety: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 7165 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 30760
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 1780 Wiek 24 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 28869
pamiętaj że kobiety mają wyższe normy zawartości tkanki tłuszczowej

dodatkowo jeśli to jest waga łazienkowa to nie bierz tego pomiaru pod uwagę, moja sama zawyża pomiar o jakieś 5-6%

Robisz to co zawsze = dostajesz to co zawsze

http://www.sfd.pl/dawid099_/_sylwetka_na_plus-t843897.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na masę do oceny, 75 kg

Następny temat

Lekka masa - sprawdzenie diety, pomoc

BF