SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak skutecznie schudnac?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1157

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
witam,z gory zaznacze iz nie wiem czy w dobrym dziale zakladam temat,jezeli nie to prosze moderatorow o przesniesienie tematu do odpowiedniego dzialu.

otoz mam 180cm wzrostu i waze 90kg ;/ bardzo chcialbym schudnac jakos do czerwca tak do 75kg,a jezeli sie da to nawet do 70kg.jak dotad nie stosowalem zadnych diet,ani nie chodzilem na silownie,tylko w soboty i niedziele gram w gałe.mialem zamiar niedlugo sobie kupic karnet na silownie z nieograniczona liczba wejsc.moim glownym celem jest redukcja tkanki tluszczowej z ud,brzucha oraz poprawa wygladu klatki piersiowej na bardziej umiesniona,oraz poprawa wygladu plecow(na bardziej umiesnione czy cos w tym stylu).mozecie mi polecic co musialbym robic i z jaka czestotliwoscia aby bylo widac efekt do czerwca,a jezeli to za krotko to na dluzsza mete ??
aha i w silowni jak widzialem sa wszytskie najwazniejsze urzadzenia(nie wymienie nazw bo nie znam ;p )
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48081
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
Płeć :Mężczyzna

Wiek :19

Waga :90

Wzrost :180

Cel treningowy :Redukcja tkanki tluszczowej oraz nabranie masy meisniowej

Staż treningowy na siłowni :brak

Uprawiane inne sporty :pilka nozna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : brak

Przeciwskazania medyczne :brak

Zażywane suplementy : brak

to jest malo? 2 lata temu przy tym samym wzroscie wazylem 72kg(wtedy myslalem ze to jest duzo i chcialem chudnac),jednak zlamalem noge i w ciagu roku przytylem 18kg(!).teraz za kazdym razem mi mopwia ludzie ze jestem coraz to grubszy;/
a i ja wazac mniej czulbym sie lepiej w swoim ciele,nie majac duzego brzucha czy rosnacych "cyckow" :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48081
Twoim celem jest bardziej estetyka czy konkretnie jakaś cecha motoryczna? /siła, szybkość, wytrzymałość/

Mozesz wkleić swoje zdjęcia?
Najlepiej wklej swoje oraz ideału sylwetki do którj dążysz

Zmieniony przez - Sir_Lukasz w dniu 2009-11-24 14:41:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
w sumie dobrze by bylo jakby wszytsko po trochu(tj szybkosc,wytrzymalosc etc)
nie mam zdjec swojego torsu(brak cyfrowki,a oprogramowanie do tel mi nie dziala na kompie) jednak mam takie zdj(nie wiem czy sie przyda)
http://img97.imageshack.us/img97/8572/podhale029.jpg (pod koszulka mam taki lekko wystajacy brzuszek oraz male cycuszki,oraz bardzo duze uda)

a tak jakbym chociaz wygladal w przyblizeniu:
http://files.ithink.pl/Image/miesnie-brzucha.jpg
http://www.tvboyfriends.com/wp-content/uploads/2007/10/windowslivewritercristianoronaldo-12149cristiano-ronaldo1.jpg

a wogole jak np siedze w fotelu to ten tluszcz na brzuchu jest ogromny(takie faldy)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 39 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 48081
Wszystko rozumiem

poczytaj na poczatek te dwa tematy:
http://www.sfd.pl/-t527693.html
http://www.sfd.pl/-t474855.html

Potem napisz co z tego zrozumiałeś i zarysuj swoją dietę i tygodniowy mikrocykl treningowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
wiem troche mnie nie bylo ale chcialbym kontynuowac:

co do diety to zastanawiam sie nad:

sniadanie :
jajka gotowane/jajecznica/2 parowki(ktores z tych)
2 kromki chleba
goraca herbata

obiad:
ryba/kurczak/zupa(do wyboru)
szklanka wody lub jakiegos napoju
salatka(jaka najlepsza?)

kolacja:
pare kromek chlebu ryzowego/pare kromek chlebu wasa(ewentualnie wasa posmarowana maslem)
goraca herbata/goraca czekolada
ALBO BEZ KOLACJI(?)

**co do silowni to mam karnet"studencki",ze moge na tygodniu siedziec do 16 + w weekendy godziny otwarcia.jak narazie zajecia na uczelni mi pozwalaja jedynie na wtorek,czwartek(koncze zajecia o 11,wiec o 12 bylbym na silce) no i w weekendy.

jak narazie bylem 2 razy na silce i robie wszystko po trochu tj:
*zaczynam rozciaganiem
*10-15min biegania na biezni(1,5min truchtu pr.6 km/h, 3,5min biegu 10km/h i tak do 10 lub 15min)
*wyciskanie nogami 2*10/15 powtorzen obciazeniem ok 60kg
*"wyciskanie" na ramiona ok 50kg,3*10powtorzen
*wyciskanie na klate na sztandze z szynami 3*10 powtorzen (nie pamietam obiazenia)
*"zabawa" hantlami na obie rece 3*10powtorzen,hantel 8kg
*chce takze(jeszcze mi sie nie udalo,gdyz ost cos mnie kolano boli przy przysiadaniu) przysiadac ze sztanga na karku
*brzuszki ok.3/4 razy po 20/30 powtorzen
*rowerek(roznie bywa z czasem)

glownym celem jak naarzie jest zrzucenie tluszczu z brzucha,"cyckow",ud oraz nabranie masy miesniowej na klatce,brzuchu i plecach .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 52
jakies uwagi?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

split 3dniowy PROŚBA oOCENE I KOREKTE

Następny temat

Trening do oceny (siłownia + bieganie)

injelly