SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak przytyć???

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3744

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 156 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6134
pompka! to znowu Ty???
odpusc sobie gainery, chlopaki maja malutka wyobraznie, po tym zazwyczaj sie tyje, ale nie zawsze w miesnie, wszystko zalezy od twojej gospodarki energetycznej, trudno przewidziec. Po jaka cholere chcesz przytyc? stracisz na szybkosci, wytrzymalosci , a jesli ci kiedys sie odwidzi, to bedzie trudno wrocic do starej formy. hm, chyba ci ktos cos zlego nagadal;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47467 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Szczerze, pierwszy raz widze kobiete która chce przytyć!. Po prostu dobrze się odżywiaj. Zapraszam do działu odżywianie.

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 931 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 21743
No wlasnie, koledzy wyżej mają rację.
Po prostu dobrze się odżywiaj...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 318 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 5961
Droga Olu.
Jeśli chcesz przytyć to musisz zwiększyć ilość spożywanych węglowodanów w diecie.8,10g na każdy kilogram masy twojego ciała to dobre rozwiązanie.Dużo węglowodanów zawierają:ryż,kasze,makarony i płatki owsiane.

Po treningu
możesz wypijać odżywkę Carbo(węglowodanową).Jest tania(z hi-teca 6kg za 100zł).
To musi pomóc.

Jeśli masz jeszcze jakieś pytania to pisz do mnie na maila,chętnie odpowiem.

Pozdrawiam i życzę dużych przyrostó masy.

Mam lęk wysokości,czy waszym zdaniem mogę mimo wszystko wykonać Super Dunks?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 336 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 3484
dzieki za rady. myślałam już nad jakomś odżywką, ale narazie musze "zjeść" aminokwasy kture polecił mi jeden facet. miały w szybkim czasie regenerować organizm. pozdrawiam.

ola! BIEGAĆ SKAKAĆ LATAĆ PŁYWAĆ W TAŃCU RUCHU WYPOCZYWAĆ!

"JEŻELI KTOŚ CIĘ ZACZEPIA, POPROŚ GO BY PRZESTAŁ. JEŻELI NIE PRZESTANIE ZNISZCZ GO!"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 209 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1094
Witam was serdecznie po raz kolejny na wstepie bym chial powiedziec ze mam 177 wzrostu i waze 79-80 zalezy i przedstawić wam chiałbym moje posilki wiem ze ich niemożna nazwac jako diete dlatego zgłaszam sie z prośbą o zmienienie rzeczy waszym zdaniem w diecie na jakies rzeczy w przyzwoitych cena w domowym zarciu wiec zaczynam

Rano wstaje 7.05 jem mleczko z platkami mleczka gdzies z pol literka i plateczki chyba gdzies 40 gramikow
11.00- potem jem kanapki one sa roznie szyneczka ororeczek do tego jest gdzie z 4 plasterkow szynko i korem chleba 6 potem zalerzy jak przychodze o godz 13 jej makaron zalezy albo jajka 3 a potem obiad gdzies o 15-40 zalezy co jest nieraz schab nieraz kotlety nieraz zupasa sama!! nieraz chude miesko jakies to zaley od dnia nastepnie idem na trening o 17 przychodze gdzies 18.15 wwtedy zjadam 50 gram waflow ryzowych a za jakies 1 godzinke jajka badz makaron albo niekiedy banany potem koncz ejsc gdzies o 19-30 potem jem dopiero o godzinie gdzies 22 jem zalezy rybe sledzie wsoosie pomidorowym bialy ser zalezy od dnia nikeidy tunczyk zalezy jaki jest dzien badz kanapki z szynka albo z czyms

zwracam sie teraz z prosba zeby przjrzaly te jedzenie odoby co znaja sie na tym !!! z gorzy dziekuje i interesuje mnie to aby sie ulac brzucha w tluszcz tylkosie normalnie zmasowac zeby nie mial bebna !!

Poradzcie co wy byscie ejdi i o jakich porach pozdrowka

" Towar nie towar liczy sie wynik "

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ODŻYWKA BOBOVITA :)

Następny temat

Potas a anabolizm mięśni

Fruzelina