SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak przybrac na wadze

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 330

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10796 Napisanych postów 47717 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
moim zdaniem nie trenuj co dziennie.
pon-klatka cwiczenia:podnoszenie sztangi na wasko 10-12 razy 5 serii(waga zalezy od ciebie,podnoszenie sztangi na szereoko 10-12 razy 5 serii,nie wiem jak to cwiczenie sie nazywa ale to jest tak lezysz na lawce plaskiej biezesz dwa hantelki i rozkladasz rece i na prostych rekach podnosisz 10-12razy 4 serie
wtorek-biceps:unoszenie hantelka na kolanie siedzac10-12 razy 4 serie,unoszenie sztangi stojac 10-12 razy 5 serii,na 1 strone sztangi zakladasz odciazenie i kladziesz na podlodze.biezesz ja wiedzy nogi schylasz sie na prostym kregoslupie i do klatki 10-12 razy 5 serii.
sroda odpoczynek
czwartek-barki:rozpietki unoszenie hantli stojac 10-12 razy 5 serii,unoszenie sztangi zza glowy siedzac na lawce pionowej 10-12 razy 5 serii wiecej nie znam
piatek odpoczynek
sobota-triceps:biezesz sztange na prostych rekach(na lawce) i na samych lokciach zginasz i do czola 10-12 razy 5 serii,siedzac biezesz hantelek ilapiesz sie 2 reka za pache i hantlem za glowe zginacz na samym lokciu 10-12 razy 5 serii,kladziesz rece na krzesle nobi na lawce i tak na rekach sie uginasz
niedziela ok 200-250 bzuszkow 4-5 serii po 50 na raz
jesli chcesz to kreatyna 5miesiecy intensywnych treningow a potem treningi bez kreatyny
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wenon spalacz tluszczu

Następny temat

jak być bardziej wytrzymałym

NutLove