SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak połączyć pływanie, bieganie i ogólnorozwojówke w domu?

temat działu:

Trening w domu

Ilość wyświetleń tematu: 832

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 32
Witam, jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Aktualnie walcze w mojej głowie jak to wszystko ze sobą pogodzić. Moim celem jest osiągnięcie dobrych wyników na drążku (aktualnie 10 razy podchwytem), zbicie czasu na 1000m w bieganiu, i pozostaniu przy aktualnych wynikach w pływaniu.

Stałym punktem jest pływanie, które uprawiam w czwartki i soboty (sobota może odpaść, ale czwartek nie ma przebacz bo to narzucone z góry zajęcia - pływam około 3 km na jednym treningu)

Drugim stałym i niezmiennym punktem jest drążek do którego mam dostęp w piątek, sobote, niedziele i poniedziałek - w pozostałe dni nie ma szans się do niego dostać.

Od poniedziałku do piątku mam dostęp do odważnika 25 kg z kijem i dwóch ciężarków.

Tak więc po prostu zacznijmy od rozpisania w jakie dni co robić, następnie przejdziemy do szczegółowej rozpiski treningu. Zaznaczam iż nie mam konkretnej diety, ale wiem co kiedy i ile jeść aby było dla mnie optymalnie, do tego myśle nad braniem białka.

Mój pomysł jest taki:

poniedziałek - drążek
środa - biceps, triceps, przedramie (ćwiczenia z ciężarkami)plus
czwartek - pływanie
piątek - drążek
sobota - drążek
niedziela - drążek

Co wpleść w reszte dni? chciałbym ogólnie podbudować mięśnie całego ciała, czy mogę ćwiczyć drążek 4 dni z rzędu? kiedy biegać?




ps. wiem że jestem w tym temacie bardzo wymagający, temat w zasadzie dopasowany indywidualnie do mnie, więc napisze administracji gdy tylko uzyskam odpowiedzi aby go usunęli.


Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 312 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3921
Ja myślę, że jeśli chcesz zbudować wytrzymałość, szybkość, siłę i masę to najlepszy będzie Proteo-system. pzdr

Mój dziennik:http://www.sfd.pl/Proteo_system_by_jajek999_Wstawaj_i_walcz!!!!-t578639.html - zapraszam!

Jeśli pomogłem to daj SOG'a;)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ocena i pytanie

Następny temat

Plan do oceny , trening+bieganie

Fruzelina