SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

jak cwiczyc podczas kontuzji barku

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4934

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
ponieważ w treningu dla początkujących nikt nie był w stanie mi pomóc, zamieszczam post tutaj.

Aktualnie zakończyłem 2 cykl 5-10-15 fbw. Ciągle robię masę bo ciągle jej brak :) Niestety podczas rozpoczynania drugiego cyklu doznałem kontuzji barku (podczas pompek na poręczach na klatkę). Jakoś ukończyłem ten cykl, jednak w ciągu ostatnich dni całkowicie musiałem wyeliminować klatkę na poręczach, a i klatka na skosie nie była taka jak potrzeba. ponadto oczywiście wyciskanie sztangi przodem odpadło no i były problemy z ćwiczeniem tricepsu.
Po wizycie u lekarza okazało się wstępnie, iż to najprawdopodobniej ścięgno. Na razie zrobiłem RTG i jeszcze na 27.12.2010 mam USG. Potem z wynikami znowu do lekarza.
Nie chcę do tego czasu przerywa całkowicie treningów, zwłaszcza że lubię ćwiczyć nogi :)a jak wiadomo bez nóg krucho z masą.
Dlatego też mam pytanie, co przez najbliższe półtora miesiąca mogę robić? "Jakiś" trening na nogi z dodatkiem dolnych partii grzbietu? Mogę również biceps, on mi nie doskwiera. Proszę o propozycje takiego treningu, ponieważ nigdy wcześniej nie kładłem nacisku stricte tylko na jedna partię. Mogę chodzić 2 lub 3 razy w tygodniu.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
jakies propozycje? myslalem nad robieniem jakiegos małego treningu tylko na nogi i biceps, tak przejsciowo.
na przykład:
przysiad 10-8-6-6
prostowanie 12-10-8-6
zginanie 10-8-6-6
wspiecia stojąc 10-8-6-6

uginanie ramion ze sztangą stojąc 12-10-8-6
młotki siedząc 10-8-6-6

wszystko z progresja ciężaru

co Wy na to?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Zależy co dokładnie Ci się stało i podczas wykonywania jakich ćwiczeń pojawia się ból. Przysiady ze względu na sposób trzymania sztangi tez mogą powodować ból.

Póki nie otrzymasz szczegółowej diagnozy wykonuj te ćwiczenia, które możesz w formie lekkiego fbw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 168 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
zasada jest właściwie prosta- trenujesz tylko to co jest możliwe, tzn. nie tylko omijasz to co powoduje nieznośny ból, lecz wlaściwie najmniejszy ból czy dyskomfort, warto w tym miejscu probować ew. modyfikacji czy poprostu róznych form, ktore mają szansa sie sprawdzić w takiej sytuacji- myslę, ze może okazać się- jednak wszytsko zalezy od rodzaju kontuzji i miejsca[np. mozna odczuwać bol nawet przy podciaganiu na drążku czy wiosłowaniu itp... o ćw. na barki, klatke, triceps już nie wspomnę...]

a oczywiście probujemyy po dokładnej rozgrzewce i malymi cieżarami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 112 Wiek 40 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1091
dzięki za rady, tak też zrobię. praktycznie wszystko gdzie na klatkę i barki powoduje ból. z tricepsem różnie ale też doskwiera. podciąganie oczywiście odpada za duże obciążenie dla barku, oczywiście wcześniej się podciągałem mimo bólu ale teraz wole nie ryzykować czegoś poważniejszego
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening do poprawy prosze o pomoc

Następny temat

POMOC, siłka, worek, klatka....

FuckBaton