SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

intermittent fasting dla początkującego

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1023

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 510
Siema

Krótka historia:
180cm, 88-90kg (koniec masy) staż 9 miesięcy. Dieta na masie...średnia. 3 (przed treningiem po treningu i do spania) z 5-6 posiłków były zdrowe a 2-3 poranne nie koniecznie.
Zacząłem od chudnięcia z 90 do 77kg a od listopada do teraz przybyło 11-13 kg. ciała.
Teraz znów chcę zredukować i zainteresowałem się intermittent fasting. Nie mam problemów z silną wolą.
Mam do was pytanie. Jak byście ułożyli if dla mnie
Pracuje 8-16 trening około 17-20(z dojazdami)
okno powinno być 20-2 ????Czy odrazu wskakiwać na 20-24?
A może wogóle 1 posiłek przed treningiem?...

Nie dajesz rady? To dopiero początek!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130653
odmian IF jest wiele. Jedna z nich zakłada spozycie posilku przedtreningowego. Fazy J i NJ musisz dopasowac sobie sam, aczkolwiek nie bardzo rozumiem zapis 20-2. chodzi Ci o okno karmienia od 20-tej do 2-giej w nocy, czy że od 20-tej bedziesz jadł przez 2 godziny?

Stop wishing start doing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 510
Dzięki za odp. Chodziło o godziny miedzy 20 a 2 w nocy.
Możesz podrzucić link do tej odmiany z posiłkiem przed treningiem? Chetnie poczytam Ze względu na robotę i godzinę treningu będę zmuszony na początku tak robić

Nie dajesz rady? To dopiero początek!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 510
Jeszcze jedna sprawa.
Czytałem, że najlepsze rezultaty są gdy na noc idzie sie z pustym brzuchem spać. więc okno jedzenia musiałoby się skończyć około 18 zeby o 23 zasnąć w miare głodnym? w takim razie od +-12 do +-18 mamy okno jedzenia. Wszystko super jesli możemy trenować o 10 rano ...
Co jednak jeśli trenuję o 17? W dni treningowe okno powinienem otwierać tuż przed treningiem(zeby nie siedziec nad talerzem do 4 rano) około 16 potem trening(w oknie) i po treningu ostatnie kilka h? Wyjdzie na to że będę najedzony na noc.
Wiadomo, że minusów niezdrowego jedzenia na noc jest sporo ale jeśli posiłki po treningu będą czyste to powinno być ok.Kłaść się zdrowo nażartym? w dni nie treningowe mogę sobie pozwolić na przesunięcie wcześniej okna aby spac z pustym brzuchem ale to znaczy że:

PN. DT mam okno od 16 do 22-24 zależy jak dam radę. i
WT. DNT gdybym zaczął okno wcześniej to nie uzyskałbym minimum 16 h nie jedzenia z poprzedniego dnia ale np skończyłbym jeść o 21 po 8 h oknie zasypiając nie najedzonym
ŚR. DT Gdybym zaczął okno wcześniej we wtorek w środę okno zaczęło by się o 16 itd itp

Tylko powstaje błąd w dni nie treningowe. Nie ma 16 h bez jedzenia.
Jedynym rozwiązaniem byłoby odrazu wskoczyć na okno +-20 +-24 Codziennie? Troche to krejzi...
Macie inne pomysły jak skomponować IF dla kogoś kto trenuje o 17 PN śr pt?

Z góry dzięki!

Nie dajesz rady? To dopiero początek!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 99 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 510
nie wszyscy naraz..proszę...

Nie dajesz rady? To dopiero początek!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Odżywki a dieta

FuckBaton