SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

insono / pierwsza redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1623

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 324
Płeć : mężczyzna
Wiek : 18
Waga : 89
Wzrost : 171
Obwód klatki : 105
Obwód ramienia : 34
Obwód talii : 98
Obwód uda : 64
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 23-25% (obliczone z pomiaru obwodu talii oraz wagi)
Aktywność w ciągu dnia :szkoła
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 2x w tygodniu siłownia - duże obciążenia, 4x w tygodniu bieg (10-15 min interwałów)
Odżywianie : z tego co wiem na spalanie stosuje się dietę wysoko białkową, taką też zacząłęm + min 1,5l wody dziennie
Cel : redukcja tkanki tłuszczowej, w późniejszym czasie przyrost masy mięśniowej
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia : bardzo dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia(tylko 2x w tygodniu),bieganie, boks(?)
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Olimp - Thermo Speed Extreme
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : brak



Może krótki wstęp.
Nie mam doświadczenia na siłowni, dotychczas zabierałem się za dietę po 2-3 tygodniach zapał zanikał. Teraz ruszam z mocnym postanowieniem zrzucenia balastu raz, a dobrze stąd moja obecność na forum oczywiście na samej redukcji się nie skończy. Wszelkie podpowiedzi, rady jak i konstruktywna krytyka mile widziane.

Plan treningowy: (będę go stosował zawsze, chyba że zaproponujecie mi coś innego)
Poniedziałek - HIIT 10-15 min. bieganie
Wtorek - HIIT 10-15 min. bieganie
Środa - -
Czwartek - Trening siłowy
Piątek - Trening siłowy
Sobota - HIIT 10-15 min. bieganie
Niedziela - HIIT 10-15 min. bieganie]

]START 07.01

Dziennik żywieniowy:
07.01


Zmieniony przez - insono w dniu 2014-01-08 18:51:46




Zmieniony przez - insono w dniu 2014-01-08 18:52:07
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 324
Dziennik żywieniowy 08.01: + aktualne zdjęcie sylwetki
Dziś nie miałem czasu zrobić sobie posiłku do szkoły, jutro już będzie więc będzie też więcej kalorii :)





Zmieniony przez - insono w dniu 2014-01-08 18:55:41



Zmieniony przez - insono w dniu 2014-01-08 18:58:34




Zmieniony przez - insono w dniu 2014-01-08 19:01:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 15 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 184230
Czytałeś jakikolwiek artykuł o diecie na sfd? Zacznij od lektury postów podwieszonych w dziale odżywianie i/lub odchudzanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 324
Czytałem, co Ci nie pasuje ?

Dziennik żywieniowy :





Zmieniony przez - insono w dniu 2014-01-09 17:31:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 180 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65484
ogarnij tą dietę, bo jesz jak chłopiec w wieku 5 lat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 324
Pisałem już o tym w dziale odżywianie, mam problem ze zjedzeniem całych 2600 kalori.. z dnia na dzień staram się zwiększać dawki, ilość posiłków
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 180 Wiek 28 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 65484
to w takim razie , możesz trochę chociaż tłuszcze podbić, może 2-3 łyżki oliwy zmieścisz lub garść orzechów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 324
Tak zrobię, dzięki !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 324
niestety dziś był straszny dzień... miałem mnóstwo spraw na głowie i wiele się działo.. jest godzina 17:55 a ja zjadłem jedynie jedną krzywą nie policzoną bułkę... zaraz będzie rybka z brązowym ryżem, ale nie będę w stanie nadrobić całego dnia... jedyną dobrą rzeczą w tym wszystkim jest to, że nie zjadłem niczego "śmieciowego"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 324
Kolejny ciężki dzień, problemy z mentalnością rodzinki - nieważne,
Zupa ogórkowa wpisana do dziennika na oko, idąc za poradami micrac91 ratowałem się orzechami i migdałami, jednak nie wygląda ten dzień najlepiej - zdaje sobie z tego sprawę.



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 5515 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54835
Dokładaj kcal aż dojdziesz prawie do 3000, kręć dużo cardio. Rozkręć metabolizm. Wtedy będzie można pomyśleć o obcinaniu kcal. Bo z tego co widze to metabolizm jest na mega słabym poziomie jak 2k kcal ciężko się je. Ja potrafie zjeść jak dobrze pójdzie na raz lekko ponad 2k kcal z nie najgorszej jakości jedzenia
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem z barkami.

Następny temat

Zmiana planu pod nadrobienie masy barków

Masa