SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ile powtórzen

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2507

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 564
czesc cwicze juz 3 lata na mase. I tu moje pytanie cwiczac na klatke 3 czwiczenia wyciskanie na płsko w skosie i rospietki robie kazde cwiczenie 4 serie ale nie wiem ile powtórzen na mase powinno sie robic ja robie od 3 do 8 czy to dobrze.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 320 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1586
Na mase 8-12 powtorzen. Od 3-8 to na sile bardziej.

"Pain is temporary, pride is forever..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 3667 Napisanych postów 44831 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 336100
Progresja-schodzac do 6p.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 238 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1619
Mi najlepiej masa idzie robiąc 10p w danym ćwiczeniu, ale...
Robię tak że zawsze trenuję w 4 seriach ze stałym ciężarem z którym wiem że jestem w stanie zrobić w pierwszej serii maksymalnie 10p. Czyli 1x10,1x9,1x8,1x6. Nie ma dla mnie osobiście lepszej metody zwiększenia masy i siły, a testowałem już sporo różnych metod. Zawsze ćwiczę do upadku mięśniowego bo w ten sposób poruszam wszystkie włókna mięśniowe do rozrostu. Przerwa między seriami nie powinna w moim przekonaniu przekraczać 120sek ani być mniejsza od 70 sek. Pamiętam jak męczyłem się trenując progresją i nie mogłem zwiększyć siły ani masy. Skonsultowałem się wtedy z weteranem żelastwa i zacząłem trening ze stałym ciężarem. W podciąganiu hantla w opadzie dla przykładu robiłem max 10p z 45kg przy progresji, a po 6 miesiącach na stałym robiłem 10p z 60 kilową hantelką. Takiej jest moje osobiste spojrzenie na budowanie masy, ale tak jak napisali powyżej ronie220,hendii od 6do 12 p to najlepszy przedział.

Zawsze wolałem wiedzieć niż wierzyć i czuć zamiast myśleć.

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Szukam Dobrego Planu Treningowego !!

Następny temat

Jaki trening wybrać ?