SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

hi tec protein 80 + kreatyna + BCAA

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2178

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 573
hi tec protein 80 + kreatyna + BCAA czy ten zestawik jest warty inwestycji wynosi on około 260 zł i wystarcza na około 40 dni suplementacji.Czy taki "jednorazowy" zestawik ta rezultaty (brak większych funduszy) Czy też warto zainwestować w coś innego?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92660
Witam kolegę z Łęcznej.
To czy warto w to inwestować zalezy od tego co mi powiesz o sobie.
Ile czasu trenujesz, ile masz lat, ile ważysz, jak trenujesz, jak się odrzywiasz.
Rozpisz co ajdłeś na przestrzeni ostatnich 3 dni, rozpisz mniej wiecej jak wyglada trening, i ile masz kasy to pomozemy.
zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 573
staż treningowy : 1 rok
waga: 92 kg
odżywianie: brak konkretnej określonej diety ,ale mało tłuszczów głównie
dużow warzyw ,owoców, ryż
trening: poniedziałek,środa,piątek (biceps 4x10 30kg ,klata góra 4x12 60kg,
klata prosta 4x15 60kg, wyciskanie wąskim uchwytem 4x15 40kg
przedramiona 4x15 30kg)
wtorek,czwartek (w opadzie 4x12 30kg, wzdłuż tłowia 4x12 30kg, wyciskanie siedząc
4x10 35kg ,wyciskanie sztangi sprzed głowy 4x12 30kg, Szurgs 4x15 60kg)
kapuchy to mam z 270 pln.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92660
o człowieku..trenujesz kalte i bica 3 razy w tygodniu?
nie czaję.
to miało być jakieś modyfikowane hst czy klasyczny trening dzielony?
Udaj się do działu trening i zakłądaj posta o trening masowy.
czy tam jaki chcesz bo to co masz nie nadaje sie do niczego.
Przy tej diecie proponowałbym dokupić białka,odpuścić bcaa, carbo po treningu i monohydrat kreatyny.
Ale najwazniejsze zebyć dostał normalny trening a nei to co masz..
zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 573
Może być tak:
pon,czw-klata,biceps
wto,pia-grzbiet,triceps

Niestety nie ćwicze w klubie tylko w piwnicy gdzie mam ogranoczone warunki
posiadam :ławka,gryf,obciążenie (2x15kg;2x6kg;2x5kg;2x2,5kg;2x,15kg)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2151 Napisanych postów 34267 Wiek 37 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 250255
kreatyna, gainer
tanio i skutecznie
jezeli idzie o mase
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 840 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 28049
jeśli masz zamiar kupić białko to nie bierz hitec protein 80 to jest najgorszy syf jaki piłem smak truskawkowy,a i taaak pszenicą waliło hehe i źle sie rozpuszcza bleeeeee
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 573
perfect to co polecasz tylko z ceną rozsądnie ;p
ja jeszcze biore pod uwagę treca 3D ,może być???
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92660
Moja rada więc : za ta kasę kup sobie 3 kilo wpc Ostrovii a za resztę kup karnet na siłownię, bo z tym sprzetem, a raczej obciażeniem jakie masz niewiele zbudujesz.
Powaga, zasuwaj do klubu.
Zdr.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miętki JASZCZOMP
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 21724 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 92660
Trec 3d lipa.

"nie znam sie na niczym co czytałem na temat ćwiczeń"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 573
Obciążenie nie problem rozkminić.Tylko teraz mam mało czasu ,bo pracuje na działce. Można zrobić tak jak pozostałe zrobiłem z ołowiu. Idzie się do wulkaznizacji bierze ołów za free, potem przetapia się go w odpowiedniej temperaturze ,daje zastygnąć a następnie wierci się dziurę wiertarką ,tylko wiertło trzeba samemu zespawać bo ołów jest bardzo twardy. Dlatego nie ma broblemu z obciążeniem ja chciałbym tylko aby ktoś mi doradził jakie suple brać i jakie białko jest najlepsze za ok 150zł/2500g

Zmieniony przez - Bladzio w dniu 2005-06-11 20:49:06
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomocy!!!!!

Następny temat

Cykle kreatyny z tauryniną - prosze o podpowiedz

Fruzelina