SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

help bo zwatpilam.. :/

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1532

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10782 Napisanych postów 47183 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
fakty sa takie sluchajcie:
-przez jakies 2 miesiace bylam na ckd i waga stala na 48 kilonach + treningi
obserwacje: miesnie schowane pod warstewka tluszczu :/

-potem byl okres cwiczen wg wlasnego pomyslu i planu, z uwagi na wakacyjna przerwe w treningach, zeby jakos spozytkowac energie mimo wszystko (nic specjalnego w sumie: aeroby w postaci rowerka praktycznie codziennie przez jakies 2-3 tyg. i lekkich,naprawde, gora 30 min. co 2 dni cwiczen ksztaltujacych poszczeg. partie miesniowe)i (wstyd sie przyznac) zadna dieta w zasadzie.. :/
obserwacje: waga podskoczyla do 50 kilonow, ale to chyba miesnie, bo nie zauwazylam,zebym jakos szczegolnie w tluszcz obrosla

- i dalej (znaczy od jakiegos tygodnia): jem w zasadzie 4-5 a nawet 6 posilkow dziennie, na ktore sklada sie glownie:makaron (czasami i paczka dziennie schodzi z roznymi przyprawami, 2-3 razy dziennie jakis tunczyk do tego,warzywa typu pomidor, ogorek,albo zielone lisciaste, chleb -i tu byc moze niespodzianka dla specow od diet redukcyjnych oraz zdrowego zywienia- zwykly, pszenny, tak z 1-2 kromki dziennie, ale na ogol z pomidorem i z lyzeczka masla badz bez, oprocz tego gora jedno jablko lub garsc (doslownie) innych owocow, oprocz tego hektolitry herbaty ;) i inne napoje (nieslodzone i niegazowane)
i teraz...jezeli chodzi o obserwacje efektow w ciagu tego okresu, to musze przyznac,ze sa zaskakujace. szczegolnie w porownaniu z poprzednimi eksperymentami (patrz 2 akapity powyzej) otoz: waga stoi wprawdzie na 50 kg, ALE : rzezba sie znacznie poprawila i to z dnia na dzien (!).
i pytam: czy to nie dziwne??..zwlaszcza w swietle tych wszystkich postow holubiacych skutecznosc diet typu ckd, zone, itd. -ale przede wszystkim diet, w ktorych jednym z glownych zalozen w drodze do redukcji wagi czy zrobienia rzezby jest wlasnie znaczne OGRANICZENIE spozycia wegli ??
otoz u mnie, ku wielkiemu (mojemu szczegolnie)zaskoczeniu, okzauje sie,ze spozycie tak duzej cokolwiek ilosci weglowodanow nie tylko nie powoduje tycia, wrecz przeciwnie-pozytywnie wplywa na rzezbe, tudziez -samopoczucie :) ale to ostatnie chyba oczywiste w tym momencie ;))

nie zebym sie wymadrzala teraz, czy probowala jakas prowokacje tu inicjowac- NIE. najnormalniej w swiecie chcialam zapytac, jakie jest Wasze zdanie w swietle moich (byc moze nie takich odosobnionych wbrew pozorom na tym forum) obserwacji z ostatniego okresu, bo mysle,ze sa dosyc ciekawe i zaskakujace (jak dla mnie przynajmniej). chetnie przeczytam ewentualne hipotezy odnosnie tego tematu. a byc moze-zwyczajnie sie myle, tylko prosze o jakis sensowne uzasadnienie tego w takim wypadq.
no nic, bom sie rozpisala jak zwykle zresztom.. ;))

czekam na jakas sensowna polemike,
dzieki i pozdroo

chce przypakowac!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 164 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4295
napisane po napadzie na lodofke stad ta duza ilosc ww

pozdro
"Wstan powiedz nie pije sam i nikt ci nie powie....ty samotny pijaku"

pozdro
"Wstan powiedz nie pije sam i nikt ci nie powie....ty samotny pijaku"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 4154 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45412
Moim zdaniem poprawiły Ci się zarysy mięśni dlatego,że od dłuższego czasu robisz aeroby i podniosła Ci się przemiana materii,która nakręcana jest też przez spożywane przez Ciebie węglowodany. xxxxxl.

>>>unreal definition<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10782 Napisanych postów 47183 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ferro: udam,ze tego nie powiedziales, bo naprawde - fajna sa takie dżarciki, ale powtarzane w nieskonczonosc traca na dowcipie troche..

xxxx: dzieki za odpowiedz :) naprawde uwazasz,ze wegle wplywaja pozytywnie na rzezbe? bo ja bym mimo wszystko ( tzn. pomimo tych obserwacji) nie powiedziala.. stad doszukuje sie jakiegos innego powodu..sama nie wiem juz :/

w sumie to naprawde nie stosuje w zasadzie zadnej diety, co widac chociazby po fakcie,ze wieksza czesc z tych 6 posilkow przypada wlasnie w okolicach polnocy i pozniej (stad zlosliwosci kolegi powyzej..ale mniejsza) - dlatego tak mnie to zastanawia...

pozdroo

chce przypakowac!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 19 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1616
Ja słyszałem że nie odbrze jest pić tyle herbaty ponieważ zabiera TEINE ale to tylko tyle co chcialem dodac :P

Diablo II - RoxXxXxX
Chcialbym byc napakowany. :D

życie jest jak ku*** cały czas się pier****

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10782 Napisanych postów 47183 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ja slyszalam,ze zrec tyle jest nie dobrze, ale jak widac wyzej- jakos sie z praktyka nie pokrywa to..

ps. tez kce byc napakowana nie ;))

pozdroo

chce przypakowac!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 245 Napisanych postów 16988 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 141802
Tyle jesc moga hardgainerzy ,ale jak ktos łatwo łapie tluszcz to nie polecam...

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 4154 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45412
Jeżeli możesz dużo jeść,a mimo tego nie tyjesz i poprawia Ci się sylwetka to masz problem z głowy.Ja też bym tak chciał. xxxxxl.

>>>unreal definition<<<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 245 Napisanych postów 16988 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 141802
tylko ze jak przestanie duzo jesc to takiemu szybciej miesnie zaczna leciec niz czlowiekowi ktoremu latwiej przytyc,sa 2 strony medalu jak widac)

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 167 Napisanych postów 4456 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 65689
Moze poprostu caly czas jadlas o wiele za malo. Teraz zwiekszylas ilosc ww do optymalnej ilosci i utrzymujesz ten poziom, a organizm zrzuca zbedny balast.

pozdrawiam Logan
"Posrod zwyczajnych chwil, budzic sie rano ze spokojem - zwykle marzenie moje. W sumie, swiata wcale zmieniac nie chce, to bylo by szalenstwem dlatego juz nie mysle o tym wiecej.[...]Usmiecham sie, bo umiem wybrac, mam swiadomosc, pelny wolnosci, nie jak zaprogramowany robot"

"Kazdy jest swirem - kwestia tylko na ile."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10782 Napisanych postów 47183 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
ale jest jeszcze inny problem: ja wciaz glodna jestem !!! :((( ledwo wrzuce w sibie paczke makaronu, a po jakiejs godzinie moglabym konia z kopytami zezrec i popic beczka kakao.. :(( ja nie wiem, czy to takie normalne do konca jest..

chce przypakowac!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

URODZINKI GRASIKA :)

Następny temat

kasze makarony otręby płatki ryże

Zestgaw2