SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

hantle+pompki+ekspander+A6W

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 885

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Waga

69

Wzrost

183

Staż treningowy

pótora miesiąca
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 132
Witam,

mam 20 lat, około 183cm wzrostu i waże między 68-70kg - tak wiem, mało, dlatego założyłem temat.
Cwiczę codziennie od pótora miesiąca tylko w domu hatlami( raz dziennie), ekspanderem(raz dziennie) oraz dołożyłem pompki ( 4 razy dziennie około 25 powtórzeń) z A6W ( dzisiaj będzie leciał 8 dzień). Są efekty. Nie jest to jednak jakaś kosmiczna przemiana lecz moja postura nabrała bardziej 'masywnych' kształów, głównie ramiona, barki oraz klatka piersiowa.
Moje pytanie brzmi, czy rzeczy których używam do ćwiczeń, wystarczą aby osiągnąć jakiś konkretny efekt i zauważalną różnicę w budowie ciała. Nie chce być totalnie szczupły i wątły. Da się coś osiągnąć bez siłowni? Chciałem do tego dołożyć basen ale obawiam się, że uzyskam efekt odwrotny od zamierzonego - poprawi mi się sylwetka ale zacznę chudnąć.

z góry wszystkim dzięki za odpowiedzi!

Zmieniony przez - mateuszx w dniu 2013-06-06 17:01:08

Zmieniony przez - mateuszx w dniu 2013-06-06 17:02:40
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
a6w sobie odpuśc bo szkodzi na kręgosłup, w odcinku lędzwiowym i szyjnym.
Skup się na odpowiednim odżywianiu, https://www.sfd.pl/art/Kalkulatory/Kalkulator_kalorii_BMR-a3734.html i dodaj 300kcal i zacznij
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 132
tak, słyszałem, że a6w jest niekorzystne na na kręgosłup.
wyszło mi coś takiego:

Współczynnik BMR 1782.09
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3074.11
Węglowodany 55% 1690.76kcal = 422.69gram
Białko 15%% 461.12kcal = 115.28gram
Tluszcz 30% 922.23kcal = 102.47gram

Zmieniony przez - mateuszx w dniu 2013-06-06 18:41:27
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 159 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2079
No to skoro masz Aby utrzymać wagę tyle kcal, to dodajesz do tego jeszcze 300-500 kcal - zależy jak szybko chcesz tyć, ale im szybciej tyjesz, tym więcej tłuszczu przychodzi wraz z mięśniami

Teraz tylko http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie i ułożyć dietę

Całą ciekawą resztę znajdziesz tu http://www.sfd.pl/######_Najważniejsze_tematy_dla_JUNIOR_a_!!!!!_######-t834427.html 

Zmieniony przez - chcebycduzy w dniu 2013-06-06 19:29:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 132
spooko, dzięki! właśnie to chciałem usłyszeć. czyli jeść więcej a będą jakieś efekty. poczytam jeszcze sobie tę lekutrkę:)
a co myślicie o dołożeniu basenu lub biegania? Zależy mi na tym, żeby poprawić swoją sylwetkę,nabrać masy i rozwinąć mięśnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 47902
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 15 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 132
odpusciłem sobie A6W i zostałem przy pompkach,hantlach i ekspanderze.
znacie może jakiś dobry substytut drążka? chciałem go sobie zawiesić ale niestety nie moge ponieważ, futryna jest za słaba i może nie wytrzymać.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10891 Napisanych postów 49862 Wiek 27 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Pamiętaj aby ćwiczyć całę ciało . http://www.kulturystyka.pl/atlas/trening_domatora.htm 
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jestem początkujący w sporcie itd. Jak wycwiczyc mój brzuch?

Następny temat

Kilka pytań od początkującego;)

Shaker