SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gruszka/rekompozycja/foto str.60

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 54327

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3248 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41520
uda

a swoja droga to chyba lekko zmutowanego bo wazylo 0.5kg 4 posilki z glowy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 11349 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 35553
moze to indyk byl?

Redukcja 2012:http://bit.ly/yQSA4V
Nigdy nie twierdzilam ze jestem normalna!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3248 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41520
kura na 100%, nie cierpie smaku miesa z indyka, rozpoznalabym

*****************************************************************

DZIEN 8 PIATEK 17/09/2010

DIETA

1. owsiane, otreby, 2jajka, banan, orzechy, kakao
2. ryz pelnoziarnisty, dorsz
*
TRENING silowy
*
3. whey, jablko
4. ryz pelnoziarnisty, udko kurze, pomidory, papryka zielona i zolta, cebulka, odrobina jog nat, oliwa
5. twarog poltlusty, rzodkiewki, pomidor, ogorek, oliwa

BWT 147,74/177,26/76,03 kcal 1955,10

*****************************************************************

TRENING plecy grubosc + klatka

rozgrzewka: 10min wioslarz, shoulder mobility drill, rozciaganie klatki i plecow

A. rack pull 30kg*12/40kg*12/45kg*10/45kg*10/50kg*10/50kg*8
B1. wyciskanie sztangi lezac 15kg*12/18,5kg*10/20kg*10/23kg*10
B2. wioslo sztanga nachwytem 10kg*12/15kg*12/20kg*10/20kg*10
C1. wyciskanie hantli chwyt neutralny 6kg*15/7kg*12/9kg*9
C2. wioslowanie sztanga podchwytem 20kg*12/20kg*10/20kg*10
D1. rozpietki 4kg*12/4kg*10/4kg*10
D2. unoszenie hantli bokiem w opadzie 4kg*12/4kg*10/4kg*10

+15min orbi HRavg=148

mieszane mam uczucia, troszke mi nie podchodzi robienie tych cwiczen w parach, ale moze to kwestia przyzwyczajenia

A. rozpoznawczo, jest zapas
B1. nie wiem ile dokladnie wazy ta duza sztanga, do tej pory wyciskalam zawsze hantlami, fajna odmiana
B2. tez rozpoznawczo, musze poszlifowac techinke zanim zaczne szalec z ciezarem,
C1. dziwnie tak z tym chwytem
C2. patrz B2. <przedramiona juz wolaly o litosc>
D1. waga 1 hantli
D2. waga 1 hantli, dokladamy zdecydowanie za tydz



Zmieniony przez - gruszka85 w dniu 2010-09-17 22:44:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3248 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41520
DZIEN 8 SOBOTA 18/09/2010

DIETA

1. owsiane, jaja, otreby, jablko, kakao, orzechy
*
TRENING interwalowy
*
2. whey, brzoskwinia
3. kasza, schab pieczony, surowka z pora, marchewki, jablka z jog nat, oliwa
4. brzoskwinia, orzechy
5. twarog poltlusty, orzechy

BWT nieliczone

po poludniu rozbolala mnie glowa, jadlam z rozsadku, zeby procha nie lykac na pusty zoladek

*****************************************************************

TRENING

orbi 45min w tym 7x30/30 HRmax=181, HRavg=147

powinnam dac z siebie wiecej

*****************************************************************

ogolnie to srednio zadowolona jestem z tego tygodnia, nie zrobilam ani jednej wytrzymki, co mnie wkurza bo nie lubie nie spelniac wlasnych zalozen, coz, moze jutro jesli sie lepiej poczuje...


Zmieniony przez - gruszka85 w dniu 2010-09-19 00:03:20
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3248 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41520
pomiary 19/09/2010

klatka1 82cm (-0,5cm)
klatka2 78cm (-0,5cm)
talia 70cm (+1cm)
brzuch 82cm (+1,5cm) !!!!!!!!!!!!!!!!!
biodra 92,5cm (---)
udo 59cm (-1cm) ????
udo 53cm (-0,5cm) ???
lydka 36,5cm (---)
bic 28,5cm (---)

*****************************************************************

nie wazylam sie bo nigdy tego nie robie podczas @, pomimo spadku w udzie, jestem zalamana 1,5cm wokol pempka??? skad? jak? o co chodzi? klatka leci w dol, talia w gore, mialo byc odwrotnie naprawde pilnuje sie od zakonczenia redukcji, zanim zaczelam ten cykl jadlam 1900-2000kcal, mialam moze ze dwa dni rozpusty jedzeniowej i pare dni nie liczylam kcal ale jadlam czysto, ale to bylo dawno, czuje sie jakbym sie cofnela do punktu wyjscia...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 7509 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 203495
ale pod czas @ w tali +1 cm to nic takiego. Lepiej się zmierz po kobiecych dniach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3248 Wiek 34 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 41520
oby bylo tak jak mowisz, bo mi sie odechcialo wszystkiego, zobaczymy za tydzien
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45955
brzuch to nie ręka gdzie masz kości, mięcho, fat i skórę, tam są jeszcze narządy wewnętrzne więc to pewnie jest odpowiedź
akurat tu obiektywny pomiar jest czasem niemozliwy
nie ma się czym przejmować wg mnie bo skoro poszło z ud i innych miejsc to na pewno fatu nie przybyło gdzie indziej

--== GAINER TEAM ==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 2926 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53926
Jak wyżej
Ja ostatnimi czasy miałam już w miarę płaski brzuch, a teraz jestem przed @ i wyglądam jakbym była w ciąży.
Nie sądzę, aby był to tłuszcz

Meraviglia!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Pomiary podczas @ zawsze będą nieobiektywne, zresztą co ja Ci będę pisał, sama wiesz. Nie ma się czym przejmować.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

brzuch, pytanie!

Następny temat

Poprawki indywidualnego treningu

Wheyvita