SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT Gosik

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 62253

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74367
Witam! Nazywam się Gosia. Od jakiegoś czasu podczytuję forum, szukam inspiracji i pomocy. Z duszą na ramieniu postanowiłam w końcu założyć swój dziennik. Tak więc póki jeszcze mam odwagę :
Wiek :34l
Waga :ok 60
Wzrost :163
Obwód w biuście(1) :90
Obwód pod biustem :73
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 71
Obwód na wysokości pępka :81
Obwód bioder (3):91
Obwód uda w najszerszym miejscu:53
Obwód łydki :34
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch, tyłek, biodra
W którym miejscu najszybciej chudniesz : góra ciała
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często)- Rok temu na siłowni obwodowo 2x w tyg.Przez ok pół roku. Waga spadła do 57kg, ale nie byłam zadowolona z jakości ciała. Ćwiczyłam na maszynach.
Co lubisz jeść na śniadanie: od dłuższego czasu różne wariacje owsianki
Co lubisz jeść na obiad : kasze, warzywa,omlety, kurczak,
Co jako przekąskę : bakalie,
Co jako deser :owoce, lody
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś: tak 2 razy
Preferowane formy aktywności fizycznej: ćw. w domu, mam sztangę, hantle, obciążenie 3o kg, hantelki 5kg
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : magnez, cynk, tran
Stosowane wcześniej diety : Bardzo przytyłam w czasie ciąży 30 i 25 kg. Niestety skóra bardzo dostała w kość, to mój największy problem. Diety MŻ, 1000kcl, nie jedzenie kolacji. Spowodowały że wyglądam tak jak wyglądam.
Trening
1.wyciskanie sztangielek płasko (klatka)-15x4kg,15x5kg
2.francuskie uginanie rak siedząc (triceps)-15x4kg,12x5kg
3.wyciskanie sztangielek siedząc (barki)15x4kgx2
4.wiosłowanie prostymi ramionami leząc na brzuchu (górna i dolna cześć pleców, barki) masakra! 15x2kg
5.wznosy z opadu (dolna czesc pleców) 25x
6.przysiad z piłką za plecami (czworoglowy uda) bez obciążenia 15x2
7.wznosy bioder leżąc na piłce (dwugłowy uda, mięśnie pośladków) 25x
8.wznosy łydek siedząc na piłce (łydki) 15x5kgx2
9.odwrotne brzuszki z piłką (mięśnie brzucha, dolna cześć) bez piłki, nie dałam rady się utrzymać 25x
10.brzuszki skośne na piłce (mięśnie brzucha, skos) 25x
11.brzuszki na piłce (mięśnie brzucha) 25x

Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-03-31 18:24:58
Chyba nie umiem wyslac zrzutu posilkow. zdjecia wieczorem





Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-03-31 18:31:16
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 28242 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 125433
Kawy nie wliczaj do miski.
W diecie masz zdecydowanie za mało białka i za dużo węgli.

Czekam na zdjęcia i lecimy dalej.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Usunięty przez Saida za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74367
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 28242 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 125433
Nadal masz za dużo białka w diecie i za dużo węgli.
Przyjmij rozkład 1900kcal, 120 białka, 175g węglodowanów i reszta zapotrzebowania z tłuszczu.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74367
Dziękuję za pomoc
Wklejam plan żywieniowy na jutro. Ciężko mi dobić białko nie przekraczając węgli. Dzisiaj tylko godzinny maraton po sklepach i tyle samo na spacerze z psem. Jutro kolejny trening z piłką



Warzywa :kiełki soczewicy,sałata, pomidor, szpinak świerzy
Suplementy :magnes, tran

Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-04-01 19:25:09

Trening 2 02.04.2014r

1.Wyciskanie sztangielek płasko 15x5kg;15x5kg
2.Francuskie uginanie rąk siedząc 15x4kg;15x4kg
3.Wyciskanie sztangielek na barki 15x4kg;15x4kg
4.Wiosłowanie prostymi ramionami 15x2kg ;15x2kg
5.Wznosy z opadu 25x2kg;15x2kg
6.Przysiad z piłką za plecami 15x4kg;15x4kg
7. Wznosy bioder leżąc 25x5kg;25x5kg
8.Wznosy łydek siedząc 15x5;15x5
9. Odwrotne brzuszki 25;25
10. Brzuszki skośne na piłce 25;25;
11. Brzuszki na piłce 25;25;

Ciężar podany jest na każdą rękę.
ad7. talerz 5kg
ad9. na podłodze,
ad10i11. Od ilości tych brzuszek kręci mi się w głowie, muszę robić z zamkniętymi oczami
Miski jak do tej pory czyste
Razem z rozgrzewką trening zajął mi 50 minut! nie wiem jak ja dam radę zrobić 3 serię?
Rozciąganie 20min
Jak wkleić tabelę, żeby wszystkie dane się nie pomieszały

Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-04-02 10:33:22

Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-04-02 10:50:18

Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-04-02 10:52:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74367
Plan żywieniowy na jutro.



Suplementy: magnez, tran
Gotowana brukselka- trzeba wpisywać do bilansu?;sałata, szpinak, papryka czerwona


Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-04-02 16:34:18
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 15338 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 191805
Nie, brukselki nie licz.

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques
Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.
DT -> https://www.sfd.pl/DT_Arphiel-t1191724.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 28242 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 125433
Aha, jeszcze jakbyś mogła dać zdjęcia w pozycji neutralnej, to bym mogła ocenić, czy masz wadę postawy

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74367
Czy takie zdjęcia wystarczą? Przepraszam za jakość.








...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74367
Nigdy nie miałam problemów z postawą, kręgosłupem itp. Mam nadzieję że to ramie obniżone na pierwszym zdjęciu to przypadek
Miska na jutro





Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-04-02 23:52:07
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 970 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 74367
Dzisiaj
30 min tbc jako rozgrzewka,
20 przysiadów z piłką,
20 przysiadów z dłońmi na ścianie. Przy tych troszkę jakby mi w kolanach strzykało, może za blisko ściany?
Oraz 20 min.
http://www.sfd.pl/Ćwiczenia_jakie_każdy_połamaniec_;__wykonywać_powienien-t722248.html
Taka piękna pogoda u nas :) Boziu mam lody czekoladowe w zamrażalce! Ale mnie korci !

Zastanawiam się nad bieganiem np. co drugi dzień, w ten gdy nie mam treningu? Od przyszłego miesiąca planuję siłownię, z racji okrojonych kosztów wystarczy raz w tyg? a resztę ćwiczeń w domu? Może ktoś poleci trenera i siłownię z okolic Raciborza.
Zbieram się do pracy. Miska jak na razie czysta. Wieczorem (pewnie już w nocy) ustalę posiłki na jutro.

Zmieniony przez - gosikmyszek w dniu 2014-04-03 14:48:46
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POMOCY/Trening i dieta do oceny

Następny temat

Odchudzanie z głową

whey deli