SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

godziny treningów

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 941

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 733 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 13457
Witam.
Mam do Was pytanie odnosnie godzin treningów. Jestem początkujący. Mój staz treningowy( siłka + aeroby) wynosi jakies 2-3 miesiace. Chciałbym teraz podejsc do treningów bardziej profesjonalnie. (Dodam jeszcze ze zaczełem ćwiczyc zeby zgubic kilkanascie zbednych kilogramów.)
Otóż chodze do roboty na 2 zmiany. Jeden tydzień na I zmiane tj. robote zaczynam o 6.00 rano i kończe o 14. Dodam ze musze wtedy wstawac o godzienie 5.20 zeby wyrobic sie.
A nastepny tydzien od 14 do 22.
I tutaj pojawia sie moje pytanie jak wpleść w mój dzien: jakiejs 90 minut siłowni i 30 minut aerobów zeby jakos efektownie to wychodziło? niestety nie mam mozliwosc w czasie roboty wyskoczyc na jakies aeorby.
Do roboty chodze od pon. do piątku i tylko w te dni mam mozliwosc chodzenia na siłownie, bo w weekend siedze na uczelni po 10-12 godzin:-/
Z góry dziekuje za wszelka pomoc.

Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 2566 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 10268
Jak masz 1 zmianę to możesz ćwiczyć np. o 17 i zaraz po treningu siłowym aeroby a w 2 tydzień np. 10 a potem do roboty. Ostatnio pootwierano też kluby czynne do póżnych godzin nocnych także nie widze u ciebie specjalnego problemu, gdyż są tacy co mają gorzej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie