SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gme/BLOG/hst+ud2.0 na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4265

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
witam

niestety potwierdza sie moja teoria ze czwartek w cyklu UD 2.0 to nie jest dobry dzien na ciezki trening (wymyslilem ze byc moze za pozno zaczynam ladowanie weglowodanami, albo powinienem isc na trening po 5tym a nie po 4tym posilku, albo wieksza dawke pobudzajacych supli wziasc, chociaz to juz probowalem z przeziebieniem i wtedy jakos ten trening sie udal mimo czwartku ale to byly drugie 10 wiec w sumie sam siebie to nie jest ciezki trening 80%)
dalem rade na plaskiej w pierwszej serii 2x samemu i raz z pomoca ale podobno sam cisnalem kumpel mowi ze tylko podtrzymywal zeby sztanga nie opadala , w drugiej serii 2x samemu i 2 razy z pomoca, oczywiscie po pierwszej serii a tak niskim powodzeniu odposcilem sobie superserie.
Na skosie w góre dwie serie po 4 powt, ze scenariuszem podobnym jak na plaskiej. Czyli duzo gorzej niz we wtorek.
Reszta wg planu czyli po dwie serie i 5 powtorzen
Przede mna sobota plan na 3 serie i mysle ze bedzie duzo lepiej niz dzisiaj.

pozdr.

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 81617
Co do małych węgli - ja sobie chwalę na trening siłowy.

Pisz przejrzyściej wypiskę z treningu. Ciężko się przebijać przez taką zbitkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Witam

Zrobilem wczoraj 3-ci trening negatywow. Zrobilem po 3 serie ale to bylo poteznie meczace.

Lawka plaska 3 serie x 4 powt ciezarem 135kg 2 samemu 2 z pomoca, w 3 serii lekko te samemu odbijalem - bardzo meczace

Lawka skosna 2 serie x 4 powt 117kg w 3 serii 120kg i zrobilem 3 powt 2 sam a 3 to juz tylko sila woli :-8

Reszta wedlug planu, odpuscilem biceps, a na triceps jedna seria tylko.

Dzisiaj mnie wszystkie miesnie bola lacznie z bicepsem i brzuchem ktorychh nie robilem

Zgadzam sie Kuro na niskich weglach treningi sa okay, ale w cyklu UD 2.0 ten czwartek jest najbardziej dziwnym dniem, bo ponad pol dnia niskoweglowo sie leci a potem 1h przed treningiem szejk z 30g wegli.

Musze w nastepnych cyklach dopracowac te czwartki. Pewnie powinienem juz jakies wegle zjesc 2h przed treningiem i potem te 40min przed razem z kretka nastepna porcja wegli, sprawdze w ten nadchodzacy czwartek :)

Pozdrawiam

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679


Dobra zaprazentuje swoje owlosienie, to zdjecie z 29 marca czyli mniej wiecej polowy cyklu.

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Witam

wczoraj 4 trening negatywow, znowu zaczalem od 1 serii.

Wszystko wg planu, oprocz skosu w gore na ktorym zalozylem 120kg i zrobilem 4 razy sam i piate powtorzenie z pomoca to pewnie efekt tylko jednej serii na plaskiej.

waga w poniedzialek na czczo 104,3

Pozdrawiam

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Witam

tak sobie siedze i obmyslam plan na SD i potem na jakas redukcje.

Plan na SD jest prosty, zrobie zupelny odpoczynek od paki 2 tygodnie oraz
1. w tym czasie 2x w tygodniu basen ale raczej wszystko zwiazane z masazami wodnymi, "dżakuzi" itp, malo plywania, no i sauna
2. oraz 2x w tygodniu masaż klasyczny
3. i w koncu pojade na kosza bo troche sie przez miesiac stesknilem

Natomiast plan na redukcje narazie powstaje w bolach. Poczatkowo myslalem o czyms w stylu 2x4tyg z tygodniowa przerwa pomiedzy, ale juz do wakacji nie zdaze .
Zdazylbym natomiast z czyms w stylu 2x3tygodnie z tygodniowa przerwa, ale chyba skusze sie na 6 tygodni ostrej redukcji

Mam natomiast plan na suplementy podziele sie nim niebawem. Moze tez stworze nowego bloga.

cdn...

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
witam znowu lekka dziura sie zrobila w blogowaniu

Czwartek
Zaczalem ladowanie weglami wczesniej, ale wzialem XtremeStacka przed treningiem a nie HP bo zostawilem sobie ostatnia miarke na dzisiaj i w sumie tak naprawde nie wiem czy to wczesniejsze ladowanie cos pomoglo, ale po ciezkosci treningu wnioskuje ze NIE.

5-ty trening negatywow oczywiscie jak to w czwartek byl ciezki, ale w sumie poszlo calkiem niezle.

na plaskiej przycisnelo mnie odrazu przy pierwszym powtorzeniu ale potem nie bylo tak zle wymeczylem 4 powt z pomoca, w drugiej serii bylo lepiej dwa razy podnioslem sam, potem meczylem mocno do 4
na skosie w gore podobnie pierszwa seria pierwsze powtorzenie odrazu mnie przycisnelo potem scenariusz dokladnie taki sam jak na plaskiej.

Przysiady calkiem niezle w drugiej serii 7 powtorzen
Reszta wedlug planu.

-----
Sobota czyli dzisiaj trening numer 6 ostatni

Lawka plaska (135kg) - ciezko meczylem pierwsza serie zadnego nie zrobilem sam ale w sumie 4 wymeczylem. W drugiej serii juz bylo lepiej dwa sam podnioslem bez pomocy, potem jeszcze dwa zmeczylem. W trzeciej serii podobnie jak w drugiej.

Lawka skosna (117kg) poszlo latwiej 3serie po 4 powt, koles ktory pomagal mowi ze sam wyciskalem tylko trzymal zeby nie bujalo czulem ze jeszcze rzeczywiscie jestem w stanie jeden raz wycisnac w kazdej serii, ale nie chcialem przesadzac. Trzeba szanowac stawy i sciegna.

Przysiady (150kg) 2serie po 5 powt w 3 serii dobilem do 10 powt ostatnie 2 powt z pomoca.

Biceps 36kg sztangielka 3 serie po 5 powt bez problemu

Reszta wedlug planu.

-----
Jutro albo w poniedzialek, zmierze sie i zwaze :) i oblicze sobie domowym sposobem poziom BF (suwmiarka i wzory tak jak ostatnio), i podziele sie swoimi wnioskami.

pozdr

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679


witam

waga dzisiaj na czczo 105kg bardzo ladna rowna na zakonczenie

fota w podobnej pozie jak poprzednio nie bede prezentowal torsu bo jest naprawde mocno zarosniety

Obwody jutro zdejme i podam.

Pozdr.

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 184 Napisanych postów 65575 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188925
Wy mezczyzni to sobie sami z tym zarostem na klacie bębenek podbijacie. Jeden ma tak drugi inaczej, czy wszystcy musza byc wydepilowani . KIedys Japonczyka znalam co sobie rece golil, na prawde nie macie wiekszych zmartwien .
PS
Sila ladna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Witam

Troche przerwy w pisaniu bylo, ale odpoczywalem, pompa po tygodniu spadla ale ksztalty miesni sie zachowaly , poziom sily narazie na bardzo wysokim poziomie. Bylem w poniedzialek na koszu po miesiacu przerwy i mialem bardzo duzy sily, niestety troche kondycja spadla ale to normalka, kondycja wroci na redukcji

Dziekuje wszystkim za komentarze i podpowiedzi, od poniedzialku najblizszego (12.05) mam zamiar zaczac redukcje, i tez zaloze bloga, dam linka tutaj.

Postaram sie lepiej udokumentowac swoje postepy.

Pozdrawiam

Don`t try, do or do not.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mass - morenoo

Następny temat

kAsTeTa/blog/ Droga bez powrotu

sosy