SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gme/BLOG/hst+ud2.0 na mase

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4264

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Witam

Rozpiska treningu jest kilka postow wyzej.

Zdjec nie bedzie bo jestem stary i owlosiony

Kreatyne lykam z dextroza z tego powodu ze podobno jest ona transporterem kreatyny, probowalem z i bez, i zawsze lepszy efekt byl z dextroza, byc moze dlatego ze dextroza powoduje rowniez natychmiastowy skok insuliny, przed treningiem jak znalazl.
Dla wyjasnienia ze wzgledu na UD 2.0 w dni niskokaloryczne czyli poniedzialek, wtorek, sroda i pol czwatku , tylko 10g dextro, w czwartek i w sobote przed treningiem bedzie 30g dextro. Zastanawialem sie zeby na czczo dac carbo ze wzgledu na mniejszy skok insuliny, ale to ma byc w koncu trening na mase !!!
Na przelomie stycznia i lutego zrobilem 4 testowe tygodniowe cykle UD 2.0 zeby sobie ustalic posilki itp itd potem tydzien rozpusty i SD (efekt zalany wielki brzuch %-D ), od poniedzialku zaczalem aktualny cykl UD 2.0 z tym ze dochodza suple i w dni niskokaloryczne w sumie 20g dextro, dolozylem do kazdego posilku troche tluszczy (glownie migdaly kalifornijskie i orzechy brazylijskie) zeby zwiekszyc ilosc kalorii.

Nie bede sie rozpisywal o UD 2.0 mozna sobie ksiazke Lyle`a McDonalda sciagnac i przeczytac. (Najlepiej kilka razy)

Dieta rozpisana ponizej (oczywiscie w zarysie ale w miare szczegolowym), bede dodawal/odejmowal kalorie w zaleznosci od tego jak mnie zaleje albo nie, wg Lyle`a w sobote rano powinienem wygladac szczuplo z napompowanymi miesniami, najlepszy efekt jest po sobotnim treningu (zauwazone podczas 4 tygodni probnych cykli UD 2.0)

Sniadanie (I posilek)
(dzien niskokaloryczny)
Omlet z 6 bialek jaj, 1 lyzki stolowe platkow owsianych, 1 lyzka stolowa otreb pszennych, pol malego banana albo 1/3 duzego banana

(dzien wysokokaloryczny)
Omlet z 6 bialek jaj, 7-8 lyzek stolowych platkow owsianych, 2 lyzki stolowe otreb pszennych, caly duzy banan (dodatkowo w piatki szklanka soku owocowego)
w piątek sie zdarzy jakies ciasto/ciastka jeszcze
-----


Drugie Sniadanie (II posilek)

Dzien niskokaloryczny 60g WPC Ostrowia
Piatek ladowanie ww 60g WPC Ostrowia + 30g Carbo
Sobota, Niedziela (podtrzymanie) 60g WPC Ostrowia + 80g-100g ziolnych warzyw
-----


Obiad (III posilek)
(dzien niskokaloryczny)
200g piersi z kurczaka, 100g zielonych warzyw (seler naciowy, ogórek, salata lodowa, gotowane brokuly, itp), lyzka stolowa okolo 7g oliwy z oliwek + 15g migdalow (teraz ze wzgledu na mase)

(w piatek)
200g piersi z kurczaka, 150g zielonych warzyw, 150g gotowanego ryzu, lyzka oliwy z oliwek, szklanka soku owocowego

(sobota, niedziela)
200g piersi z kurczaka, 150g ziolonych warzyw, 50g gotowanego ryzu, lyzka oliwy z oliwek
-----


Drugi obiad (IV posilek)
(dzien niskokaloryczny)
200g tunczyka/piersi z kurczaka/innej ryby, 100g zielonych warzyw (seler naciowy, ogórek, salata lodowa, gotowane brokuly, itp), lyzka stolowa okolo 7g oliwy z oliwek + na mase 15g migdalow

(w piatek)
200g tunczyka/piersi z kurczaka/innej ryby, 150g zielonych warzyw, 150g gotowanego ryzu, lyzka oliwy z oliwek, szklanka soku owocowego

(sobota, niedziela)
200g tunczyka/piersi z kurczaka/innej ryby, 150g ziolonych warzyw, 50g gotowanego ryzu, lyzka oliwy z oliwek
-----


Kolacja (V posilek)
(dzien niskokaloryczny)
200g tunczyka/400g serka wiejskiego, 100g zielonych warzyw (seler naciowy, ogórek, salata lodowa, gotowane brokuly itp), + na mase 15g migdalow

(w piatek)
200g tunczyka/400g serka wiejskiego, 150g zielonych warzyw, 150g gotowanego ryzu, szklanka soku owocowego

(sobota, niedziela)
200g tunczyka/400g serka wiejskiego, 150g ziolonych warzyw, 50g gotowanego ryzu
------


Druga kolacja (VI posilek)

Dzien niskokaloryczny 60g WPC Ostrowia
Piatek ladowanie ww 60g WPC Ostrowia + 30g Carbo
Sobota, Niedziela (podtrzymanie) 60g WPC Ostrowia + 20-30g owocow suszonych
-----


Czasami zamiast ryzu, zajadam ciemny chleb pelnoziarnisty albo jakis pumpernikiel. Zamiast zielonych warzyw od czasu do czasu gotowana marchewka, seler, pietruszka jakis pomidorek, ogorek kiszony lub konserwowy, popryka surowa lub marynowana itp itd. W piatek dochodza jakies kisle, galaretki, owoce czasami czekolada zeby zrobic porzadne ladowanie ww . Wedlug UD 2.0 liczac od czwartkowego popoludnia do konca piatku powinienem zjesc przynajmniej 950-1000g dobrych WegloWodanow to nie jest takie proste jakby sie moglo wydawac nie moge dosypywac do wszystkiego carbo. Lyle radzi zeby sobie naszykowac na noc jakies owoce suszone albo szejka i walnac jak sie przebudzisz na sika. Oczywiscie zdecydowana wiekszosc smieciowego jedzenia odpada.

Mialabyc suplementacja moze jeszcze dzisiaj zapodam.

pozdro

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44357
wiesz o co chodzi

jednak ta dextroze wywal, Carbo po treningu wyłącznie.

Nie transportują w żaden sposób kreatyny (to mit) a nagłe skoki insuliny nie są wskazane (nawet na masie)

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
orientacyjny poziom tłuszczu,
metoda domowa, wzory+suwmiarka

~16%
to nie jest prawdziwy poziom tylko punkt odniesienia, bo np waga wzrosnie o 1kg a wspolczynnik spadnie o 3%, to bedzie znaczylo jakies 3 kilo straconego tluszczu i 4kg masy miesniowej z czego wiekszosc to woda ta sama metoda bede mierzyl co 2-3 tygodnie

dzieki za zwrocenie uwagi pierwsze wnioski juz po 3 dniach dextro wylatuje




Zmieniony przez - gme w dniu 2008-03-05 23:45:37

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44357
no ale tym BF to wiesz

za każdym razem wychodzi inny.

Patrz w lustro, i oceniaj!

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Suplementacja :)

Kaizen Xtreme Stack 1xMiarka na czczo (30 minut przed sniadaniem)
Ultimate Horse Power 1xMiarka przed treningiem (30-45 minut przed treningiem)
te dwa powyzsze suplementy mialem zapodac zamiennie i sprawdzic jak sie cwiczy i czuje, pewnie sprobuje w tym tygodniu, ale pierwsze spostrzerzenia sa takie ze po porannej calej miarce XS czuje sie swietnie, pomijajac oczywiscie ochydny smak, po ktorym chce sie rzygac, blee, ale suplement dziala za***iscie

Kaizen Precise EFA`s 3x dziennie z 1,3,5 posilekiem
Olimp ALA 3x dziennie z 1,3,5 posilekiem
Olimp Ginko 3x dziennie z 1,3,5 posilekiem
Olimp Vita-min 1xmineraly, 1xwitaminy po treningu, w dzien nietreningowy miedzy 5,6 posilkiem
Olimp MZB 1xna noc przed snem

Kaizen L-Tirosin 4szt przed treningiem razem z "szejkiem" kreatynowym, szczegolnie dobrze odczuwalne dzialanie w dni niskokaloryczne, pomaga przezyc nawet bardzo intensywny trening
Vitamin Shop Energy Shoot 2szt przed treningiem razem z "szejkiem" kreatynowym, znowu szczegolnie odczuwalny w dni niskokaloryczne :)

WPC Ostrowia tak jak w diecie

Hi-Tec Carbo tak jak w diecie

Jak sie tylko obudze w niedzie sprawdze wage i jakies wymiary.

Zmieniony przez - gme w dniu 2008-03-09 04:32:33

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 81617
Przy takiej suplementacji dziwi tylko ostrowia. Czemu nie zaopatrzysz się w coś lepszego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 44357
jw

może ci smakuje, ale za kilka zł więcej masz dobrej jakości białko!

z Kiazein`a lub Prolongatum z BX

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
hmm ...

jednak ostrowia nie jest taka zla, wydaje sie ze to calkiem dobre bialko (nie chodzi o smak bo to nic specjalnego w tym przypadku), czysty koncentrat bez zadnych dodatkow, probowalem bardzo podobne treningi z Syntha-6 BSN`a i nie odczuwalem wiekszej roznicy (Matrix Olimpu to chyba jest placebo nie wiem moze akurat "rzezbione" trafilem, zjadlem tez 3 duze puchy Dymatize Elite Whey, lepsze od Olimpu ale nadal nic specjalnego), poza tym to WPC ostrowia w zasadzie jest pewne bialko ktore zawiera praktycznie tyle co producent podaje, drozsze bialka jak badania pokazaly niektore nie maja nawet 60g bialka w 100g proszku, gdzie producent podaje 80g, byly gdzies badania na tym forum, szkoda kasy !!!
Kazde nastepne bialko jest prawie 2 razy drozsze wiec chyba nie ma sensu wydawac kasy na bardzo watpliwej "duzo lepszej" jakosci bialko

Jest jeszcze taka mozliwosc ze za cienki jestem (z krotko trenuje, za slaba genetyka czy cokolwiek innego da sie tutaj wymyslic) zeby odczuc roznice miedzy tymi bialkami, jesli chodzi o smak to fakt amerykanszczanskie bialka sa pycha.

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
dzien 7 z 56
--------

minal pierwszy tydzien, utrzymalem diete mimo wielu dziwnych zawirowan w tym tygodniu, musialem w nocy z soboty na niedziele pracowac, ale jakos przezylem, ciezary wedlug planu caly czas czuje zapas ale trzymam sie planu w tym tygodniu bedzie napewno ciezej, w sobote zrobilem wszystkie cwiczenia z bardzo duza intensywnoscia caly trening trwal jakies 35 minut, razem z rozgrzewka, brzuchami (ABS II poziom 8), i na koniec kilka cwiczen rozciagajacych

Zaczynam odczuwac "pompe" no i zwiekszone poklady sily, zobaczymy jak sie sprawy beda mialy na 10 i pozniej.
Dla uscislenia ciezary (maxy) wzialem z poprzedniego HST i dodalem 5% jak brakowalo kilograma do rownej sumy to podnosilem, np klata maxy wyszlo 15x89kg wiec dalem 90 na poprzednim bylo 85 na maxach tez zaokraglone do gory, wiec postep jest wiekszy poza tym maksy liczone przed zawsze sa nizsze niz te ktore osiagam w trakcie cyklu na suplach. Np na 10 w poprzednim cyklu na ostatnim 6 treningu zrobilem 2x12 (a mialobyc 2x10) powtorzen po 100kg dzien konia byl oczywiscie w superserii z unoszeniem rak do tylu w opadzie.

Od jutra druga polowa pietnastek.

Bede mial Animal Flex`a tylko sie zastanwiam czy nie zapodac go po tym cyklu, czyli od maja na wycince

pozdrawiam dzieki za odpowiedzi i podpowiedzi

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Waga na czczo zmierzona dzisiaj około 7:15
102 kg

Don`t try, do or do not.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

mass - morenoo

Następny temat

kAsTeTa/blog/ Droga bez powrotu

Nutlove-choco