SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gienus12 - mass and strenght

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 437900

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2048 Napisanych postów 9882 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 745338
Ale Ty masz nerwicę lękową czy co? Kolega miał to samo i jemu pomogła jego kobieta, która jest psychologiem i bez żadnych psychotropów.

"Wszystko co teraz potrzebujesz to odrobina wyobraźni...Wasza wyobraźnia czy w to wierzycie czy nie, jest zwiastunem szczęścia jakie zagości w waszym życiu. Jeśli nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego jak może być, to nie oczekuj, że kiedykolwiek to ujrzysz spoglądając w lustro"

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cayek__Road_to_Aesthetics_2015/16_-t1062933.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2952 Napisanych postów 68452 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444854
Konrad, lekarze nazywaja to nerwicą wegetatywną, ze wzgledu na to ze pol roku z tym chodzilem i to sie pogłębiało to nie ma opcji wyleczenia bez psychotropow , ziółka tez nie daja rady dlatego muszę dluzszy czas byc na tabletkach bo one atakują źródło a nie tylko wyciszaja. Dlatego raz sie czuje ok a raz chvjowo.

Przynajmniej ksiazkowe objawy , drętwienie rak, plecow, szyi , uczucie duszenia, objawy zawalowe, palipitacje, niestrawnosc, skurcze jelit, biegunki, stres, uczucie ze zaraz sie przekrecisz i jeszcze kilka innych. Dlatego tak ciezko to wykryc bo objawy wskazują na uklad krążenia


Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2019-07-11 11:13:35

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 143 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 19706
Śledzę twój dziennik od dawna. Zazdroszczę metabolizmu. I trzymam kciuki z wyjściem na prostą!

Były pół kulturysta, teraz kolarz szosowy reprezentujący barwy MyBike Road Team

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2952 Napisanych postów 68452 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444854
Dziękuję.

Metabolizm juz odczuwalnie zwalnia, ale nie jest źle, teraz michy nie ma wógole, od tego tygodnia powoli dopiero zaczynam wyrzucac niepotrzebne rzeczy bo chce zeby ta sylwetka troche wyrazu nabrała

I staram sie coraz więcej ruchu wprowadzac bo siedzenie po 10-12h w Aucie napewno nie pomaga.

Dzis np rano 1.5h rolek, na rolkach zawsze cos sie dzieje, ja do tego ucze sie różnych rzeczy to pot kapie.
Wieczorem jeszcze cardio

Koszulka po rolkach





Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2019-07-11 12:19:35

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2952 Napisanych postów 68452 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444854
I po treningu, znow poszedl caly i jest ok :).

Barki + tric + czworki.

Wyciskanie na hammerze
15kg x15 na reke
25kg x 15
30kg x12 x2

Narciaz z kettlami 6-10kg
4x12

Unoszenie hantli na boki 10-16
12-8 powt 4s

Unoszenie hantli w opadzie z supinacja nadgarstka tak zeby tył dobrze wszedl.

4x 6-8kg. X15 4s

Triceps.
Wyciskanie sztangi wasko
60kg x10
80kg x10
80kg x8 i dobicie 60kg x6

Francuz sztanga (film)
40kg chyba, nie wiem ile łamaniec waży.
X10 x10 x8 x8

Prostowanie z gryfem wyciągu górnego
Caly stos 4x 12.

Na czworki tylko wyprosty 4x 12
I wypych na suwnicy 110-160kg 4s x15
Bo sie boje jeszcze mocno nogi styrac
.


Jakosc filmu poprostu kozak.. nie wiem czemu tak zrąbalo




Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
natalijka Doradca
Ekspert
Szacuny 3288 Napisanych postów 8444 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 320886
zdrowia! przypomniałeś mi że istnieją rolki :)

opis szczegółowy współpracy ze mną
https://kobietanabombie.blogspot.com/2019/06/wspopraca-ze-mna-online-jak-wyglada.html

bądź świadom na co sie piszesz kobietanabombie@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2952 Napisanych postów 68452 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444854
Dzięki, całe szczęście jest już coraz lepiej, cardio na rolkach świetna sprawa bo nie czuję się tego czasu spędzonego na nich Ja wczoraj półtora godziny jeździłem i wróciłem do domu tylko dlatego bo musiałem wychodzić
1

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1885 Napisanych postów 5419 Wiek 32 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 212799
Ja raz za dzieciaka ubrałem rolki i myślałem, że mi się kostki poskładają- ciekawe jakby było teraz
Ale szacun za kolejną fajną aktywność fizyczną
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2952 Napisanych postów 68452 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 444854
Wlasnie sprinty robiłem 40minut . Zaj**alem nura na morde z góry .

Ale.aktywnosc naprawde najlepsza ze wszystkich do tej pory, duzo jeszcze nauki przedemna i trzeba bedzie z czasem kupic cos lepszego niz te z decathlonu bo sa niestabilne. Ale to z czasem
1

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 143 Wiek 29 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 19706
I się zaczyna.. zajawka.. skąd ja to znam..

Były pół kulturysta, teraz kolarz szosowy reprezentujący barwy MyBike Road Team

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

BSN - Mariusz Przybyła - droga do MP 2016

Następny temat

SFD - Marta Kwiatkowska

Masa