SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gainer i trening w domu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2060

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38
Witam wszystkich !

Znalazłem kilka podobnych tematów na forum, jednak żaden nie pokrywał się dokładnie z moją sytuacja :]

Krótko o mnie: w wakacje chodziłem na siłownie, dosyć niesystematycznie, dlatego nie osiągnąłem oczekiwanych wyników. Od około dwóch miesięcy robię co drugi dzień trening w domu, a wygląda on tak:

1)kilka minut na wioślarzu z szerokim ustawieniem rąk i łokciami wysoko, staram się mocno angażować barki, kończę przy maksymalnym zmęczeniu
2)kolejne kilka minut na wioślarzu, tym razem z wąskim ustawieniem rąk, staram się angażować triceps i mięśnie naramienne
3)ćwicze brzuch w postaci "nożyc" aż do momentu, kiedy czuje wyraźny ból w mięśniach
4)3 serie po 10-15 pompek z dłońmi przy sobie ( na wąsko ). Każda seria z innym ustawieniem ciała, tzn. z nogami wyżej, na płasko i z nogami niżej

Skupiam się, żeby pompki wykonywać bardzo dokładnie, ponieważ nie mam praktycznie wgl rozbudowanych środkowych partii mięśni klatki.

Do tego kupiłem gainer:

http://www.dso.pl/activlab-gainbody-30-machineman-1500-g-p-3297.html

i co prawda mam na opakowaniu instrukcję stosowania, jednak mój znajomy miał ten sam gainer, stosował się do niej i wymiotował.

Pisze, ponieważ nie wiem, jak mam ten gainer stosować, kiedy i w jakich ilościach. Mam około 180 cm wzrostu, waże 64 kg, więc jestem dosyć śzczupły.

Ponadto nie jestem pewien, czy mój trening jest odpowiedni, bardzo prosiłbym o rady.

Byłbym dozgonnie wdzięczny za każdą konstruktywną odpowiedź. Z góry dzięki :D

Pozdrawiam !

PS: Podejrzewam, że wielu z was doradzi mi ułożenie dobrej diety i ew. branie gainer, jednak jedzenie musiałbym przygotowywać sam, a na pewno nie znajde czasu ze względu na wymagającą szkołe, dojazdy itd. .

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 64

Wzrost: 180

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: -

Uprawiane inne sporty: w-f, trzy godziny w tygodniu

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): wioślarz

Dieta: bez diety, 2 sniadania, obiad, kolacja i ew. twarożek przed snem

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 38
ludzie, bardzo proszę o odpowiedź :]
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rowerek stacjonarny

Następny temat

Trening na mase do oceny

nutloveb