SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

fujiii/ Dziennik/dla początkujących /lekka redukcja i ustabilizowanie wyglądu/FbW

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 1631

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 365
Postanowiłem założyc dziennik treningowy przedewszystkim dla samego siebie , aby móc obejrzeć postepy , abyscie komentowali , doradzali ... oraz dla tych którzy zaczynaja tak samo jak ja i mają problem z doborem treningu..... i boją się o efekty .

Moje dane:

Wiek 16
wzrost 194
waga ok 80 kg
obwód bicepsu 28

inne wymairy podam później musze dokładnie zmierzyc

foto :
[i27.tinypic.com/kdwump.jpg]

[i28.tinypic.com/2u56jwh.jpg]

[i30.tinypic.com/op3f6a.jpg]

[i27.tinypic.com/2it0rvt.jpg]

[i27.tinypic.com/na0qd.jpg]

[i29.tinypic.com/okdgkh.jpg]


Jeśli chodzi o dietę to nie mam ustalonej . Przez cały cykl postanowiłem nie spożywać żadnych słodyczy , pic samą wode oraz cole light . Staram się przestrzegać 6 posiłków dziennie i dużej ilości owoców .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 365
wieczorkiem wkleje porpawki diete i dokładne sprawozdanie z tego tygodnia :] powiem tylko tyle ze z 46 kg siła poszła mi do 50 ( próbowałem 54 i prawie podniosłem) ale bylem po treningu ;] wiec tak ok 6 kg w tyg ;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 365
Treing :

A:
Klatka piersiowa:
- Wyciskaniena ławce prostej 3s
Barki:
- przyciąganie sztangi 2 s
Tricepsy:
- Wyciąg 3s
Plecy:
- Przyciąganie do siebie rurki z obciązeniem ( nie wiem jak fachowo to się nazywa )
- Wyciąg 2 s
Nogi:
- przysiad ze sztanga 2s
Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 2s

B

Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Barki:
- Wyciskanie sztangi siedząc 2s
Tricepsy:
- Wyciąg zmienionym uchwytem ( na każdą ręke odzielnie ) 2s
Plecy:
- Wyciąg 2 s
- Martwy ciąg 2s
Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s lub uginanie ramion na gryfie łamanym 2 s

Aeroby:
rowerek
brzuszki-Abs
przysiady 3 s po 30
oraz ćwiczenia na kręgosłup 20 min

Pon -A / basen
Wt-aeroby/basen
Śr-B
Czw-aeroby/basen
Piątek-A
Sob-Aeroby/basen

później zmiana kolejnosci A i B

jako że jest to mój pierwszy dziennik prosze o wyrozumiałość ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 81617
Co do celu treningowego - jesteś wyższy ode mnie o 10 cm. Ja jestem cięższy o 4 kilo. Ja nie mam co redukować. Więc o co kaman?

Zdjęcia się nie otwierają, więc nic nie widzę. Raczej poamsuj, powalcz o mięśnie.

Zmieniony przez - Kuro w dniu 2008-04-24 17:57:14
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 81617
Barki to Twój priorytet?

Plan przeładowany. Po co te przysiady. Za dużo. Micha będzie tu odgrywała dużą rolę.

Zbiore się i wieczorem dam poprawki.

Zmieniony przez - Kuro w dniu 2008-04-24 17:59:15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 44374
Kuro otwierają się...

IMO ja bym redukował, bo jest coś.

Jeżeli zrobisz to z głową to sylwetka nabierze właściwych kształtów.

Na wstępie

Jeśli chodzi o dietę to nie mam ustalonej . Przez cały cykl postanowiłem nie spożywać żadnych słodyczy , pic samą wode oraz cole light . Staram się przestrzegać 6 posiłków dziennie i dużej ilości owoców .


Dupa...

Nie tędy droga.

Odpowiednia dieta to w twoim przypadku 90% sukcesu!
Więc weź się za jej ułożenie, bez tego efekty kiepskie...

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 365
barki nie są moim priorytetem . Taki trenig został ułożony wraz z pomocą użytkowników na innym topicu. Przysiady w moim wypadku są potrzebne . Redukować jest co , bo ogólni jestem chudy nikt nie pomyślał bym ze mam taki brzuch , ale jednak jest to efekt totalnej olewki przez kilka lat ... to samo tyczy sie podbródka
Co do diety postaram się niedługo wkleic ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 365
http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/do/calculator/energy/?f=index

wg. tego dzienne zapotrzebowanie waha sie na granicy 2500 kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 365
http://www.ultimatedietsecrets.com/ch4calcs.html
natomiast wg tego kalkulatorka ( wiem ze on za mnie nie wyliczy prawidłowo) wyszlo przy 1,55 2,762 natomiast ja ustalam swój wysiłek na 1,80 -1,85 3,208
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5021 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 44374
IMO

zacznij od

Białko
2,5g KMC
WW
4g KMC
Tłuszcz
0,5g KMC


I od tego zacznij, potem w miarę zauważalnych efektów obetniesz WW i T a zwiększysz białko.

Oczywiście AERO / HIIT podstawa

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
Ja bym w treningu b przysiady zamienila na wypady, a w treningu A zamiast uginania nog w tezeniu MC na prostych zrobila.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 3212 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10998
King a dlaczego każesz 0,5g tłuszczu? I jeszcze ma ciąć...

"Kobiety myśla, że są słabe i zbierają tłuszcz bo się starzeją,
a w rzeczywistości starzeją się bo robią się słabsze i zbierają tłuszcz"

http://*******/4b7r 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Definicja u kobitki:)

Następny temat

Plan do poprawy masaa :)

nutloveb