SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

freeletics

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3387

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4693
Witam. Kiedyś słyszałem o takim czymś jak freeletics i bardzo mi się podobało, czy mógłby mi ktoś wysłać link lub dokładnie opisać o co chodzi w tym treningu? I w ogóle co o nim sądzicie?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2237 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 60233
Nie możesz sobie wygoolować.Pozdrawiam.

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4693
Niestety w googlach nic nie mogę konkretnego znaleźć, a chyba po to jest te forum, żeby dzielić się wiedzą i doświadczeniami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
z tego co sie orientuje , brak konkretnych o tym na forum,
z reszta nasz anglojęzyczne stroy, polskiego bloga i strone fb - czytaj tłumacz i działaj
imo znów jakis para trening na sylwetke jak z obrazka w postaci woodów, coś ala p90x, intensinity itp

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4693
czyli to jest lipa?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
jesli chcesz sie poruszac , dla zabicia czasu ok, ale jako trening pomocny w budowaniu masy i siły- imo niewystarczajacy

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2237 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 60233
Z tego wynika,że mamy różne google,ponieważ ja znalazłem oprócz samego treningu,stronę Freeletics Polska.Pozdrawiam.

Zmieniony przez - rower1 w dniu 2014-08-05 11:00:47

rower1

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
rower, a ta uwaga to do czego?

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 306 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4693
chciałbym dzięki temu poprawić sylwetkę i urozmaicić trening wprowadzając coś nowego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 205 Napisanych postów 5637 Wiek 31 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43870
jak juz pisalem wczesnej jako jakis wakacyjny przerywnik, odskocznia, brak dostepu do siłki - ok może byc.
A czy ten sposób treningu nada sei do obranego przez ciebie celu to juz sam musisz wiedziec

Doradca w dziale Alternatywna Droga
Instruktor Sportów Siłowych
Dietetyk

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 2237 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 60233
Moja uwaga dotyczyła niemożności znalezienia przez psycho86 w googlach artykułów na interesujący Go temat.Pozdrawiam

rower1

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Najlepsze ćwiczenia na mięśnie brzucha i klatki piersiowej

Następny temat

Ekspander

Masa