SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

fbw do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 12892

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12565
Czesc wszystkim. Cwicze juz jakies 2 lata glownie splitem. Ostatnio jednak jest roznie ze znalezieniem czasu na silownie. W jednym tygodniu uda mi sie zrobic trening 3x w tyg, a innym razem tylko 2. wiec wydaje mi sie ze split jest kiepskim wyborem. Ulozylem sobie 3 dniowe fbw (abc) i bede nim rotowal. Prosilbym o sprawdzenie.
A
1. przysiad 3x 10-12
2. przyciąganie linki wyciągu poziomego 3x10-12
3. upward cable crossovers (nie wiem jak nazwac to cwiczenie po polsku) 3x10-12
4. wyciskanie sztangi stojac (barki) 3x10-12
5. triceps na maszynie 2x max
6. uginanie sztanga 2x15

B
1. front przysiad 3x10-12
2. sciagania drazka 3x10-12
3. wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3x10-12
4. wyciskanie hantli siedzac (barki) 3x10-12
5. dipsy 2xmax
6. ściaganie linek na bramie 2x15

C
1. wypychanie na maszynie 3x10-12
2. podciaganie nachwytem 3x max
3. wyciskanie plasko 3x 10-12
4. unoszenie hantli w opadzie 3x10-12
5. prostowanie przedramion na wyciagu 2x 10-15
6. biceps mlotek 2x 10-15
7. uginanie nóg 2x 15

Czytalem zeby w fbw nie korzystac za bardzo z maszyn, jednak nie chcialbym z nich rezygnowac bo bardzo je lubie. Martwego nie moge za bardzo robic w tym momencie. Prosilbym o pomoc

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 291 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 13134
Brak cwiczen na lydki, za mało na dwójki według mnie oraz nie ma chyba nic na bok barków nie wiem, może przeoczyłem bo pewnie masz swoje nazywnictwo niektórych cwiczen i moglem nie zrozumiec.
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12565
A
1. przysiad 3x 10-12
2. przyciąganie linki wyciągu poziomego 3x10-12
3. upward cable crossovers (nie wiem jak nazwac to cwiczenie po polsku) 3x10-12
4. wyciskanie sztangi stojac (barki) 3x10-12
5. triceps na maszynie 2x max
6. uginanie sztanga 2x15
7. łydki na maszynie 2xmax

B
1. front przysiad 3x10-12
2. sciagania drazka 3x10-12
3. wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3x10-12
4. wyciskanie hantli siedzac (barki) 3x10-12
5. dipsy 2xmax
6. ściaganie linek na bramie 2x15
7. dwuglowe ud na maszynie 3x10-12

C
1. wypychanie na maszynie 3x10-12
2. podciaganie nachwytem 3x max
3. wyciskanie plasko 3x 10-12
4. unoszenie hantli w opadzie 3x10-12
5. prostowanie przedramion na wyciagu 2x 10-15
6. biceps mlotek 2x 10-15
7. uginanie nóg 2x 15
8. lydki na maszynie 2xmax

na bok barkow moglbym uzyc maszyny, ale nie wiem jak sie nazywa. Ale taki rozklad treningu i cwiczen jest w miare ok? W fbw te 9-10 serii w tygodniu na duza partie nie bedzie malo?


Zmieniony przez - psychodelizm w dniu 2018-06-15 17:59:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 359 Napisanych postów 37387 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126014
tak oceniać w ciemno bez żadnych danych to trochę chybiony pomysł, ogólnie jestem raczej przeciwnikiem takiego rozdrabniania na tyle częsci tego typu planów, tym bardziej, że czasami jakis trening może wypaść, proponowałbym skupić się jednak na ciężkich ćwiczeniach ze sztangą i sztangielkami a maszyny ew. dodać nawet to tych ciężkich- zawsze to nowe podejście i niekoniecznie musi się okazać niewypałem...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12565
Czyli co proponujesz? Wrocic do splita?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 359 Napisanych postów 37387 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 126014
wrzuć swoje wymiary, wyniki itp, najlepiej by posłużyła ankieta z tematów podwieszonych z tego działu...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12565
Płeć : mezczyzna

Wiek : 28

Waga : 75kg

Wzrost : 178

Cel treningowy : masa

Staż treningowy na siłowni : okolo 2 lat z przerwami

Uprawiane inne sporty : rekreacyjnie pilka nozna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full osprzet (silownia), lawka, sztangi, drazek w domu

Dieta : licze kcal, 30% powyzej 0 kalorycznego

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : aminokwasy eaa, l-glutamina, mono kreatyny, probiotyki, spirulina, debutir,

Ostatnio przerabiany plan: split 3/tyd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 28 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12565
pomoże ktoś dobrać odpowiednie cwiczenia?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3338 Napisanych postów 42760 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 329795
Wejdz w ten temat:

http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html

I etap 6.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan góra dół , PHUL. Do oceny.