SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

everr // dziennik - masa, zdrowie, zycie... - foty strona 4

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 38898

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 81617
Co się kurna dzieję? To jakaś plaga. Wszystkich rozkładają kontuzje... Niedługo nie będzie komu dzienników prowadzić.

Zdrowiej everr. Lepiej sobie odpuść na dłużej. Wylecz. Niż ma Ci się to paprać.

Będziesz miał więcej czasu dla "Zielonych".
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1548 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16018
Mnie nic nie rozkłada. Do przodu jak lokomotywa

Życie to niej**ajka...

Jestem ON przez cały rok-dietanabol 6 x ed.

Drobny cwaniak !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 7667 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 81617
Poczekamy, zobaczymy.

Ale żeby nie było niedomówień - dajesz, Sąsiad, dajesz. Do przodu i zero kontuzji. I tak ma być.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 8416 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 79983
nie wiem co jest grane, kolano podejrzewam ze na karate, lebek mi jedna noge przytrzymywal a druga sobie rozciagalem, trzymal mi tą noge jakby mial palce do pianina i malo co sie nie wy***alem bo mu noga co chwile leciala, stalem krzywo, ciezar calego ciala poszedl bezprosrednio na to kolano, skret boczny i mam niespodzianke.

ale to hipoteza narazie. chodz w****iony jestem niemilosiernie, zawsze sie cos musi s******lic zeby za dobrze nie bylo

do tego katar i goraczka cos kolo 39 stopni, a jutro do roobty musze isc. dajcie sznur

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1548 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16018
No raczej !
A Everra obserwuję, czytam, ale postanowiłem, że nic nie będę mówił. Poczekamy i zobaczymy jak sobie sam poukłada swoje rozterki

Życie to niej**ajka...

Jestem ON przez cały rok-dietanabol 6 x ed.

Drobny cwaniak !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
jak kolano rozwalone to sie bedzie juz odzywac przez cale zycie Znam to bo mam kontuzje kolana, niby nic takiego nie bylo, ale zawsze jak dluzej wykonuje cwiczenia w polprzysiadzie to go czuje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 1548 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16018
No to dokopałaś leżącemu

Życie to niej**ajka...

Jestem ON przez cały rok-dietanabol 6 x ed.

Drobny cwaniak !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
sportowiec bez kontuzji jest jak "harcerz bez harcowki" (jak mawial A`Tomek) da sie z tym zyc a na starosc barometr jak znalazl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 8416 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 79983
Sasiad - co mam se ukladac ? puzle hrr ?

Obliques - ja kolana niby chore mam, lekarze mi chondromalacje rzepek wciskali i straszyli wozkiem. wiem ze cos z nimi mam ale co to kij wie, usg w ruchu nic nie wykazalo. zreszta nie pierwszy raz mam z nim takie klopoty, chodz dawno tak "milo" nie bylo. zalecze i ogien poki sie co innego nie spieprzy

Kuro - szczerze mowiac to poziom ostatnich postow skutecznie mnie zniecheca zeby cos pisac. sczegolnie gdy Mateo mi zarzucil ze za duzo tematow wywalam to juz calkiem burdel jest


aa i dopko Mateo cos nie zrobi z servie unavailable, to nie pisze prawie nic na sfd bo mam ****a dosc wysylania po 10 razy zeby cos doszlo

http://wicek-lampy.cba.pl/

"profesjonalna" naprawa

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 186 Napisanych postów 65575 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 188925
No to everr powinienes jednak to Karate przemyslec, kontuzja kolana i sporty walki to nienajlepsze polaczenie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

K R Z Y W Y / coś z niczego... /początkujący...

Następny temat

ZUPEŁNIE NOWY Początek treningu

nutloveb