SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ergometr wioślarski

temat działu:

Inne dyscypliny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 59118

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 78
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 621 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8580
ergometr fajna sprawa. praktycznie wszystkie miesnie pracuja podczas wykonywania na nim cwiczen. dobre urozmajcenia dla aerobow,hita,plywania czy rowerka podczas redukcji.

pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56
ergometr, tak dobra to rzecz. ale najpierw jak zaczniesz na nim plywac udaj sie po rade do kogos kto potrafi na nim plywac, bo bardzo latwo mozna sobie zrobic na nim krzywdę. rozwija wszystko. faktem jest ze dluga jazda jest dosyc nudzaca.i pomidzy treningami na nim trzeba sobie dawac jakies urozmaicenia rower bieg, bo szybko moze sie znudzic. a spalaczem tkanki jest bardzo dobrym przy dobrym trenigu np 2 seriach po ok 40 minut spalamy ok 1500kalori. takze polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 186 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 5070
Własnie..jak w temacie...na sprzęt mam 1500zł i chce kupic YORK R700 - poczytalem troche i najlepiej mi sie podoba . Jednak wy to trenujecie juz pasją ze tak powiem i macie większe pojęcie...dlatego jestem ciekaw waszego zdania elo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
jakryc ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 13874 Wiek -5240 dzień Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 158206
Witam,

szukam treningu interwałowego na ergometr wioślarski, pomoże ktoś?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 86
Na początku pragnę Ci uprzedzić, iż informacja ta została zaczerpnięta z innej stronki.

Trening interwałowy to inaczej HIIT. Wpisz w wyszukiwarkę, a dowiesz się więcej. Poniżej przedstawione są najprostsze warianty
HIIT' a na ergo.

"
Początkujący:

30 sekund 100% Mhr (tutaj nie określam dokładnie 100% Mhr, chodzi o mximum wysiłku)
3 minuty 60% Mhr

Powtarzać do 25 minut, 2x w tygodniu. Opcjonalnie można połączyć z 2 sesjami o stałej niskiej/średniej intensywności.

Średniozaawansowany:

1 minuta 100% Mhr
2,5 minuty 60% Mhr

Powtarzać do 25 minut. Do 3 razy w tygodniu.

Zaawansowany:

1,5 minuty 100% Mhr
2 minuty 60% Mhr
"


PS. z własnego doświadczenia powiem Ci jeszcze, że za pierwszym razem jak będziesz robił HIIT'a na ergometrze to niech ktoś stoi obok Ciebie. (tak na wszelki wypadek utraty przytomności)

ARRIBA, ABAJO, ACENTRO, ADENTRO ;P

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bieganie a korzonki w plecach

Następny temat

ergometr wioślarski

nutloveb